Data e postimit: 2015-02-03 16:41:25
Lexime: 4619
Shkëmbi
Autori: Arta Klaiqi
Lloji: Analize letrare
Tema: Shkëmbinjtë
Shkolla: Abdullah Krashnica Presheva
Klasa: 8/1
Qyteti: Koretin Kamenicë
E-mail: Email eshte i fshehur!


O tokë e Shqipërisë,
E shkelur nëpër shekuj.
Shumë copa ti ndanë
Por prapë Shqiperi do mbetesh.

U rrokullis një copë shkëmbi
E ra në fushë,
Urrokullis një tjetër shkëmb
E ra në det.

Por prapë emri
nuk iu ndërrua
shkëmb se shkëmb
i mbet.

Vepra te ngjashme
Autori: Alesia · Lloji: Analize letrare · Tema: permbledhje
Fabula e esese eshte qe logjikimi ne kete legjende jo vetem qe eshte i gabuar, sipas autorit, por edhe afer absurditetit. Fuga thote qe: 'duhet te krijohen instistucione te verteta vendimmarrjeje, se duhet te mbushin zbrazetine pushtetore me institucione ...
Autori: Rigels · Lloji: Analize letrare · Tema: kafshet
Nje dite luani dhe dhelpra po dilnin per ghah.Ata nuk po gjenin gje dhe luani i dergoi fjale gomarit te vinte gjoja, per te lidhur familjen e gomereve me familjen e dhelprave.Gomari shkon i lumtur, dhe sa shkon luani i hidhet ne fyt dhe e mbyt. luani i th...
Autori: ......... · Lloji: Analize letrare · Tema: Mami te dua shume
Mami\ Kur te shof ty , gjej force realitetin e sfidoj se ti o mami im je qenia me e dashur njerezore . Prandaj te dua kaq foort . Je kaq e embel dhe embelsia jote me frymezon , me meson , e nuk me ben te ndihem e vetmuar ! punoi : ........
Autori: Abriana Memia · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena e dyte
E dashur mesuese Ne jemi shume te lumtur qe jemi nxenesit e tu. Edhe pse je pak nevrike ti fal dashuri tek ne pafund. eshte viti i pare bashke por na duket sikur jemi te lidhur bashke prej kohesh. Jemi pak te levizshem dhe te zhurmshem por me kalimin e k...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Fjalet e qiririt
Titulli: Fjalet e qiririt Autori: Naim Frashëri Botimi: Viti 1886 Poezia "Fjalet e qiririt" është vepra e njërit prej poetëve më të njohur shqiptarë, Naim Frashëri. Kjo poezi është një nga krijimet e tij të njohura, e cila shpreh pë...
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Pranvera
Oj Pranver,oj bukuroshe Skaj me skaj,e qosh me qoshe, Bukuria per ty ndricon, Dashuria per ty lulezon. Ngjall gjallesa per bukuri, Ke hare e shume kenaqesi, Lulezojne lulet gjithe sa ka, Ti na vjen kur bore ska ma. Me ty ringjallet cdo krijese...
Autori: Mario Cake · Lloji: Analize letrare · Tema: Interneti
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale d...
Autori: Erlona Nrecaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosova
Oj Kosova ime e dashur, Sa mall kam për ty, Ti je atdheu im, Me plot gjelbërim. Gjithë ato male , Ty Kosovë të bëjnë krenar, Me mijëra njerëz, Të duan e të lavdërojnë, Ti je atdheu im i dashur, Më i bukuri që kam parë,...
Autori: eri · Lloji: Analize letrare · Tema: lahuta e malcis
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope kombetare dhe me teper se kaq,nje epos ballkanik,ndersa autori i saj eshte nje shkrimtar me instinktin e drejte te poetit ose ndryshe nje frymetar i fjales. ...
Autori: zamira elezi · Lloji: Analize letrare · Tema: nena
nena eshte gjithcka per femijet ne bote na jep keshilla e na qerton por ajo te keqen ne nuk na e don me ndihmen e saj ne ngrijme nje te ardhme respekti per nenen eshte para te gjithve disa njerez duan me shume parate e nenen nuk e respektojne lakm...
Autori: Silvana · Lloji: Analize letrare · Tema: Nana ime
Nana ime është gjeja me e shtrejt per mua, ajo esht engjulli qe me mbron ne xhdo hap te jetes time, esht njeriu qe me ushqeu me edukat dhe me miresi ne jet. Ne gjdo hap qe helli nuk jam une por esht vlera e saj, ajo është frymarrja ime.
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqërore
1.Njerëzit e vjetër ,japin këshilla të mira !
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosovaren
Kosovarja e vogel Kosovarja e vogel Ne luftë ka marrë pjesë Hej të gjith kur na ndëgjojn Le ta din per bes Plot guxim që ksovarja Ne luftë ka marr pjes Kosovarja vogel Bomben e ka hedh Hej të gjithë kur na ndëgjojn Le ta d...
Autori: Neri Harkel · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
nje liber qe nuk do ta harroni shume shpejt nje liber qe do te mbetet ne mendjen tuaj shume gjate ndoshta dhe pergjithmone




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com