Data e postimit: 2015-01-23 16:39:41
Lexime: 12630
Kush jam une?
Autori: Mario Shyti
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Roli im ne jete
Shkolla: Kajo Karafili
Klasa: 8A
Qyteti: Pogradec
E-mail: Email eshte i fshehur!


Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te bej cdo gje qe shpirti im te jete i lire...Jam nje person si shume te tjere qe e dua vetveten dhe qe dua te ndryshoj ne jeten time gjithe te keqijat dhe qe i preferoj te gjitha te mirat per veten e familjen time.Jam nje njeri i cili kerkon ndricim ne rrugen e tij te jetes dhe gjithashtu jam njeri qe kerkoj ndihme ne raste nevoje.Jam krijuar per te qene unik,per te lene gjurmet e mia ne te shkuaren dhe te vazhdoj te shkel mbi te ardhmen dhe ta bej te shkuar.Jeta me eshte dhuruar dhe une do bej cdo gje qe ajo mos shkoje keq dhe te dhuroj dhe une jete sic me kane dhuruar.Jam ketu ne kete bote te madhe per te qene ose per te arritur te jem nje personazh pozitiv i saj,per te pershkuar mbi lendina,male,dete e oqeane e per te kuptuar se une jam e vetmja qenie me personalitet,deshira,identitet e ndjenja qe ndryshojne nga te tjerat dallimet te qenieve te tjera si une,ashtu si ndryshojne ato ne gjithe boten.Kush jam une ne gjithe kete bote?!Une jam si gjithe te tjeret qe me rrethojne ne shoqeri,familje,rruge e cdo vend.Jam bartes i gjenit tim.Jam femija i nje nene dhe nje babe dhe do te jem nje prind per femijet e mi dhe lumi im i jetes do te rrjedhe deri ne piken e fundit dhe te shpresoj qe aty do te nise te rrjedhe nje lume tjeter dhe uji i tij te jete akoma me i paster.Une jetoj qe te prballoj cdo pengese dhe ta bej jeten me te bukur...

Vepra te ngjashme
Autori: ardijona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: melodija e fjalve të nënës
Mami e bukur Shpirti im, Shumë të dua Dielli im. 2. Bashkë me babin Të pres te dera, Kur del ti Sikur vjen vera. 3.jam e vogël skam fuqi por kam zemr që të don ty.
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujdesi per prinderit e moshuar-3 Sugjerime
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta.Vleren e tyre te vertete ke per ta kuptuar kur te shohesh bosh vendin ku ata uleshin perhere." Femijet e rritur e kane pergjegjesi me peshe qe te kujdese...
Autori: Florjan Imeri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mirese erdhe dallendyshe
Dallendyshe e shkrete je lodhur nga udhetimi i gjate ti gjithmon ndjek rugen e djellit dhe se haron kure vendlindjen ose folene
Autori: Benard Sula · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Celsi universal per te gjitha dyert e jetes njerezore eshte nje dhe i vetem Dashuria.Emocioni me dinamik qe njeriu mund te jetoje. Elementi me thelbesor i qenies njerezore. Kjo ndjenje e fuqishme e zjarrte e paster qe deperton zemren duke na rrembuer tru...
Autori: Aaaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stina e ëndrrave
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm. Mua si person më pëlqen stina e verës plazhi, ajo nxehtësia që të jep dielli që kur sa zgjohesh në mëngjes.Unë pushimet e mia verore zakonisht i k...
Autori: eln · Lloji: Ese argumentuese · Tema: guximi
Njerezit jane aq sa te ngjashem aq e te ndryshem nga njeri-tjetri. Cilesite e karakteristikat qe e karekterizojne ate e dallojne nga nje person tjeter. Edhe guximi eshte nje cilesi e njerezve e cila nuk eshte se perdoret nga te gjithe ose me sakte nuk vle...
Autori: Rushit Ramabaja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Cuperlina
Fshati im ishte i fundit mbi lum.Ai edhe boren bardhoshe i fundit e shkunde nga shpatullat.Une dhe qenushi im bardhoshqe s'ishte me i madh se macja gjumashe
Autori: Danjela Muja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Familja
Familja Shtepia eshte kudo nese ti je i rrethuar me njerezit qe do,pavarsisht se sa e veshtire mund te behet. Nje qarkullim i gjate dhe paralelisht i shperblyer eshte ai i prinderimit qe dominon,stepjen,skamjen dhe venitjen,duke ofruar mundesine per t...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e flamurit
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdheun u bene ne ato kohe te turbullta nga patriotet per te bere shqiperine te “mevetme”. Ishte koha kur perandoria turke ishte ne grahmat e fundit dhe k...
Autori: Sidorela Musaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHendritsi i nje erresire
Po shkruaj me thellesi te zemres,po shkruaj me thellesi te shpirtit por keto fjal qe po i shkruaj besoj qe do te peshojn aq edhe sa them.Esht e kot te mundohesh kot per gjerat e kota,edht fitimprurse te fitosh ne gjerat qe duhesh fituar,esht vajtim te vaj...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjeli
ej, a e dini? kam zbuluar nje gjaegjeze shume te bukur, e cila thote keshtu: gjeli kur kendon, mbyll syte. nga se ndodh kjo? pse i mbyll syte gjeli kur kendon? sepse eshte e vertete qe gjeli kur kendon, mbyll syte, por pse? kete gje kerkoj une nga ju:...
Autori: Klaudia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Nëse i lëmë me një anë dy vitet e para të jetës adoleshneca është periodë kur ngjajnë ndryshimet më të mëdha dhe më të shpejta në jetën e njeriut. Ndikimet sociale dhe kulturore janë jashtëzakonisht të mëdha. Në shoqëritë e më he...
Autori: VALERJANA TAFOSHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dita e mesuesit
Te nderuar e te respektuar,mesuesit tone gezuar 7 marsin diten tuaj.Ne kete dite ne ju nderojme juve per punen dhe kontributin tuaj te madh qe keni dhene,jepni e do te jepni, per mesimin e gjuhes sone te paster shqipe te asaj gjuhe qe na lane amanet te pa...
Autori: Jonada Kurti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kapriço Femijnore
Kaq shpejt!kaq shpejt ecen koha?! E c"jetova une gjate gjithe ketyre viteve?! ..Pothuajse asgje ... Jam harruar ne problemet dhe streset qe me sjell jeta. Kam humbur pas mesimit, shkolles dhe kam harruar kapricot e mia femijnore. Kam harruar lojen ...




Komentet e fundit!

Emri: ncnnc
Email: asdahfhjaf@gmail.com
Komenti: Shum bukur Mario me pelqej shume , po ta kopjoj hehehehe

Emri: Sara
Email: Sara.sar@hotmail.com
Komenti: Bukur👏🏻👏🏻

Emri: Sara
Email: Sara.sar@hotmail.com
Komenti: Bukur

Emri: klei
Email: kleitr@yahoo.com
Komenti:

Emri: anonymous
Email: aribosi@hotmail.com
Komenti: je munduar shum o boss po me pa lidhje ska ku te veje

Emri: bayern
Email: anesti.sheme@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com