Data e postimit: 2015-01-14 19:28:08
Lexime: 5306
thjesht jeta
Autori: anto
Lloji: Analize letrare
Tema: jeta
Shkolla: muhamet gjollesha
Klasa: 9a
Qyteti: gjirokaster
E-mail: Email eshte i fshehur!


ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka disa gjera qe na bejn te pavendosur, shpesh e dime se nje gje eshte e gabuar por perseri vazhdojme ta bejme. rembehemi nga momentet e ndryshme dhe shpesh perfundojm keq, duke gabuar.
esht e vertet se te gjith gabojme, gabimi eshte njerezor. te gjithe gabojme ,po te mos gabonim nga do ta dinim se ne jete ka edhe gabime? gabojme dhe mesojme nga gabimet e bera.me gabime ose jo ne duhet ta jetojme jeten ashtu sic ajo vjen pa pasur frike...jeta eshte si nje lume i njejti uje nuk kalon pashte kembeve dy here prandaj duhet te pranojme cdo gje qe jeta na sjell...

Vepra te ngjashme
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosov nanë unike Kosov nanë sa me meqme je me asnje shtet kurr ske pas problem veq kan kqyr met nxerr problem e me vra e me te ple si kasapnic a po ju pengon gjuha shqipe se jemi shqiptar veq po kqyr serbi me na zhduk ni popoull shqiptar e ka msu g...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per Saiden
Këndon Saidja me za ne mal Mendon se spo ndin askush Gjith uçk ja po ndëgjon Sa mir saidja po këndon Kush asht trim e kush asht djal Per me zan Saiden ne mal Safet Gashi ndodhi trim e ndodhi djal Dhe e zu Saiden ne mal Per flok po e terhe...
Autori: anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: katedralja e parisit
Viktor Marie Hygo lindi më 26 Shkurt 1802 dhe vdiq më 22 Maj 1885. Ai ishte një poet, romancier dhe dramaturg francez dhe ishte pjesë e lëvizjes romantike. Është konsideruar si një nga shkrimtarët francezë më të mëdhenj e më të njohur. Në ...
Autori: Pablo Neruda · Lloji: Analize letrare · Tema: poezi
Pemet e kopshtit tè amullta rrine né ajrin e bute tè mbremjes,si tè ishin piktura mbi nje pelhure tè holle nje zog i perhimet qe kolovitet mbi degen e nje pjeshke né lulezim ,keqyr mire se mos turbullon heshtimin qofte edhe vetem nje klithme .gjithc...
Autori: LUMI BROVINA · Lloji: Analize letrare · Tema: 17 SHKURTI
17 SHKURTI ME 17 SHKURT VITI 2008 GJITH POPULLI SHQIPTAR U GEZUA ME TE VERTET RRUGA E PARVARESIS ...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: sa me vler eshte lumturia per ne
Lumturia eshte shume e rrendesishme per ne nese ti nuk je i lumtur do te thot se askush nuk te do pos familjes e cila nuk krahasohet me asegj.Lumturia ime eshte ne maksimum andaj dua qe edhe moshataret e mi te jen te lumtur.Por gabimi eshte shkaktari kry...
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 2
Vazhdim pjesa II Po pra, ato gjërat që nuk i kam pasur në fëmijëri më lanë të kuptoja shumë gjëra me rëndësi. Ndoshta mënyra se si i kuptova nuk ishte e duhura fundja edhe unë kisha ëndrra fëmijërore që më mundësonin të jetoja e t...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: bleta
Bleta... Lule mbi lule nektarin duke shijuar e kerkon ushqimin per ta siguruar. Dimrin shume te gjate nuk mund ta kaloje nese e ka ushwimin asgje s'i mungon. Mjaltin t'ia marresh bleta nuk duron me gjilperen e saj ajo te thumbon... ...
Autori: Anaili · Lloji: Analize letrare · Tema: Ndjenjat
Poezia ime ngjan me kartolinat ne festa. Gjithsecilit i takon nje urim. U ngjan diteve te mbushura plot me ngjarje qe ndonjehere zgjasin deri ne agim. Flet per gezimet, per lumturite e mia, kur nje lajm i bukur mbremjen ma zbukuron. flet yjet ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per pavarsin
Pavarsi Mirse erdhe ne shtetin ton, Urime per shumë mote Se je shteti ma i ri ne botë, Urime Kosova nan Pavarsia. Edhe Skender Begi E ka ditlindjen bashk me Pavarsinë Urime me jet Të gjatë e te lumtur Per shumë vite suksese ...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: "Robinson Kruzo"
"Robinson kruzo" Ky roman i Defo tregon nje gjendje tejet interesante . Ai pershkruan jeten e heroit te tij ''Robinson Kruzo'' . - Robinson Kruzo lindi ne vitin 1632 ne '' New york '' nga nje familje e mire , por nuk ishte vendos , por babain e ...
Autori: Kasandra · Lloji: Analize letrare · Tema: Njeriu shqiptar
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vlera te medha.Tradita,kultura,zakonet jane indetiteti i saj.Shume shqiptare e nenvleresojne Shqiperine por duhet te kuptojne se ne ate vend ata kane mesuar p...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: PER KOSOVEN
Kosova Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tu ardh pa kurr far faji ata jan dal te paster si loti ministrat jan se i ka rit kosova nan se gjuha shipe i ka eduku nanat shqiptare na ka eduku askus...
Autori: Xhijnesa · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosova
Kosova , vendi im qe me premtoi jete kur linda. Si mund te falet nje gjak mendova sa mall i ndjek mergimtaret per vendin e tyre. Kosova po digjej kishe flake gjithkund , duhej te iknim. E ku te shkonim pse ta leme vendin tonde? T'ia leshojme vendin çe...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com