Data e postimit: 2021-02-04 20:31:02
Lexime: 1461
Botanistet
Lloji: Analize letrare
Tema: Per botanistet
Autori: SAIDE PNISHI
Shkolla: HAJDAR DUSHI
Klasa: 8
Qyteti: ROGOVA
E-mail: fatlumpnishi@gmail.com


Botanistet



Shifni te voglin Fatlum
Edhe Yllken me vemendje
Msojn ne pyll botaniken
Manushaqet as burbugjet
Nuk dëshirojn drredhza te
Amla drredhza te kuqe po kërkojn
Kur qe lepur frikacaku
Bash ne atë anë kaloi vrap
E pa pik gjaku mos ta nxam
Sa budall që je o lepur
Pse u tute?
Të dy bashk mesa ma teper ti i tutr
Sjam gjuetar per met nxan
Botanik msoj do me than mledhi drredhza.

Vepra te ngjashme
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per botanistet
Botanistet Shifni te voglin Fatlum Edhe Yllken me vemendje Msojn ne pyll botaniken Manushaqet as burbugjet Nuk dëshirojn drredhza te Amla drredhza te kuqe po kërkojn Kur qe lepur frikacaku Bash ne atë anë kaloi vrap E pa pik gjaku m...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
" Lepur " Lepur,lepur c'ka të kam thënë Mos gabo me hi n'tërshërë E kam pushkën është shumë gacëkeqe T'i skuq ato musteqe
Autori: erza hajdari · Lloji: Poezi personale · Tema: per postierin
lepur-postieri rrallehere pushon ,me qante nen sqetull pyellit vrapon.Letra ,pershendetje,lajme ,ekspres.Lepur postieri ka plot nje thes
Autori: Arlind · Lloji: Fabul · Tema: Kulaci dhe kënga e tij
Na ishin një herë e një kohë 1 cift pleqsh.Dhe burri që një ditë po vdiste urie i thotë të shoqes. Grua,na e gatuaj një kulaç për drekë! S'kemi me cfarë ta gatuajmë,i thotë e shoqja. Mblidh dy grushte miell,përzieji me kos edhe me ujë,...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per ditelinjen
Urime ditelindja fatlum 12.12.2018 lindi Fatlum Pnishi Kjo dit shum e bukur Kjo dit shum e mir Po na gzohet zemra Po na gzohet shpirti Po na vjen princi Po na i vjen ma i miri Dita e merkur data12 A e dini kush po vjen Ne shtepin e vet Po n...
Autori: Aurora Rexhepi · Lloji: Analize letrare · Tema: Ariu dhe masha
Një herë e një kohë na ishte një lepur ariu dhe qeni .Ata ishin shokë të ngushtë ,por një ditë shkuan në mal ata gjetn një vajzë të vogel.Ata u çuditën kur e panë lepuri dhe qeni shkuan në shtëpit e tyre dhe ariu bashk me vajzen e vogel...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjaku e Flamuri
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti e derdhi gjak pse kosova nuk e kishte lirine e vet.Pse?Ai gjak nuk u derdh per kot ai gjak i deshmoreve...Toka u be e kuqe por ne nuk e harrojme se qna ka...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Thenie · Tema: fjale te urta
Praktika eshte kriter i se vertetes. Armiku plak kurre mik s`te behet edhe nese te behet s`te behet i drejte. Dyshimi eshte me i rende se denimi. Luan ne fjale a lepur ne veper. Fanatiku gjithmon e pin helmin e vet. Edhe vllazeria pa interes, dashuri...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: flamuri jone
nje flamur i kuq qe lehte valon, eshte ngjyre e kuqe qe shqiperine e simbolizon. dhe ajo ngjyre e kuqe eshte gjaku i shume trimave. dhe simboli i lirise ja ky eshte flamuri i shqiperise. po me 28 nentor te vitit 1912 Ismail Qemaili ngriti fl...
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ndjena dhe endrra e papershkruar
Ishte nje nat me qiell te kthjellet ku e zbukuronin yjet dhe e ndriqonte hena vezulluese e cila me tregonte rrugen per ne fshat, lart ne qiell po degjoja nje melodi e cila ishte e papershkrueshme per shpirtnin tim.Po degjoja hapt e mi te ciliet i beja...
Autori: Sofi Musha · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Naten ne pyll
Naten ne pyll, eshte shume qete dhe bukur. Aty shndrin kurdohere nje yll, dhe xixellonjat ndrisin si flutur. Ne pyll degjohen tinguj ngacmues, por mos kini frike. Pylli eshte gjithmone ftues, ndaj ejani ta eksplorojme te gjithe.
Autori: ALTEA · Lloji: Poezi personale · Tema: NENA GJEJA ME E SHTRNJTE PER NE
Edhe nje vit kaloi e shtrenjta nena ime une mezi pres te te puth te te jap urime. Se ne cdo 8 Mars qe vjen me e lumtur kurre sjam ndjere kur koken lehte mbeshtes ne te shtrenjtin kraharor e preher. Do mbetesh ne jete te jeteve Ylli Polar ...
Autori: hayat · Lloji: Fjale te urta · Tema: dashuria
>mund te jesh njeri i vetem ne kete bote por mund te jesh e gjithe bota per nje njeri >ngado qe shkoj sado qe njoh gra vec me teper bindem se si ti nuk ka sado sy te bukur syte e mi te shikojne shikojne ndryshe ndodh me te tute ato me hutojne s...
Autori: KLEVENTINA GUGAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavarsia e Kosoves
KOSOVA EDHE PSE NJë SHTET I VOGEL,KA VUAJTUR E KA PERJETUAR LUFTRA SHUME TE MEDHA.VITI 2008 PER KOSOVEN KA QENE VITI ME FATLUM DHE ME I MBARE.PATRIOTET DERDHEN GJAKUN LUM PER NENEN E TYRE KOSOVEN E BUKUR.TANI KOSOVA PO JETON NE PAQE BASHKE ME ATDHETARET ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com