Data e postimit: 2015-01-04 20:04:12
Lexime: 3031 |
atdheu eshte gjeja me e shejt sepse aty linda u rrita ndoshta dhe do te vdes ka njerz qe jetojn jasht atdhut por kan mall ndaj atdheut sespe aty u mesove te ec te vrapj te shkruaj dhe te lexoj atdheu eshte nena e dyt kur ta degjojm fjalen atdhe aty ki shu...
|
perkedhelja eshte e gjithe dashuria e nje personi ndaj nje tjetri e misheruar ne nje prekje te ngrohte,te embel,qe te mbush me jete.Qe ne barkun e nenes mesohemi te na perkedhelin.Nena flet me ne ,na meson te rritemi duke na perkedhelur e duke na treguar ...
|
une jam uji i kripur
qe shfaqet ne vend te papritur
me kembet e mia te gjata shikoj majat e maleve te larta
ku mes tyre eci me vrap por asgje une dot nuk kap
eci eci pa pushim por prap rri ne vendin tim.
|
A e dini një stinë që është e veqantë për mua?!Jo?!
Epo,ai është një stinë e veqantë.Dimri,vëllau më i vogël i 4 stinëve të vendit tim.
Unë e adhuroj dimrin.Ai është i bukur,i pastërt dhe më e bukura,është ngjyra e preferuar e bo...
|
Autori:
Gregory Samak
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
analize, le livre secret, libri sekret, gregory samak, roman
Analizë letrare
Libri që kam zgjedhur për të zhvilluar analizën letrare është “Libri sekret” i autorit francez Gregory Sámak.
Pjesa I
Autori: Gregory Sámak
Titulli: “Le livre secret” ...
|
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona, ne kujtesen tone historike. Brezat qe vijne do t’i mbajne ne zemer deshmoret, per t’i bere ata flamuj qe valviten rrugeve e shesheve tona te lirise. I...
|
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat tona.Agimii diellit kete mengjes e simbolizon qlirimin ton.Flladi i eres esht per mesherimi liris.Lirin tashm e fituam ,Kosovaeshte e pavarur.Keto qe i kemi...
|
Gjuha shqipe 9
Tema:Numerori (pershkrim i nje ngjarje ku te perdorni numeror te ndryshem)
Para 1 viti shkolla jone organizoi nje shfaqje per
vitin e ri.E gjithe shkolla mori pjes ne shfaqje. Ne shfaqje moren pjese 100 njere.Shfaqja u zhvillua ne k...
|
arsyeja pse po jetoj eshte nena ime.ajo me shtyu ne jet e me dha shpresa.me edukoi ne menyren me te mir si te respektoj te tjeret pa dallim moshe,me mesoi se qeshte jeta dhe si ta jetoj ate.sakrifica e nenes ndaj femijeve te saj smund te shprehet as me q...
|
Autori:
Florentina Isufi
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
MIRE SE ERDHE RAMAZAN!!! LIKE DHE KOMENT PER RAMAZAN JU LUTEM
MIRE SE ERDHE RAMAZAN
TI E GEZON QDO MUUSLIMAN
QE 1 VJET MALLI MKA MARRE
NE AKSHAM ME BA IFTAR
JU UROJ AGJERIM TE LEHTE DHE TE KENDESHEM
ZOTI JUA LEHTESOFTE AGJERIMIN
1 DIT AGJERIM 70 DITE LARG ZJARRIT TE XHEHNEMIT
|
||0000000000||000||||||||000|||||||||
||0000000000||000||000000000||0000000
||0000000000||000||000000000||0000000
||0000000000||000||000000000||0000000
||0000000000||000||||||||000|||||||||
||0000000000||000||000000000||0000000
||0000000000||000||00...
|
Nate.po erresohej.Do te rrime te gjithe se bashku ne shtepi,mendoja me vete.papritur gjemoi.u tremba pak. po degjoja zhurma ne te gjithe vendin.po shkoja te therrisja familjen time.Ata nuk mu pergjigjen sepse ata ishin shume larg nga une.isha shume e frik...
|
Pyetjet : Si do të jetë e nesërmja ? Çfarë më pret pas disa vitesh ? A do mund ti realizoj qëllimet e mia? Ku do të jem pas disa kohësh ? ,janë ato që na bëjnë të ëndërrojmë dhe të mendojmë kaq shumë për të ardhmen .Madje shpesh her...
|
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë dhe të lexuesit të thjeshtë.ajo është mjaft aktuale edhe në ditët e sotme.mënyra se si Euripidi e ka krijuar këtë personazh është autentike e t...
|