Data e postimit: 2015-01-02 21:17:57
Lexime: 4072 |
1.Njeri i fortë është ai ,që ka besë e burrëri !
2.Njeriun të fortë e bën besa e burrëria ,e jo ligjësia ,turpësia,e paftyrësia !
|
Fjala e ëmbël zemrën ta pastron ,fjala e idhët të shkrumbon !
Puno që varfëria të zvogëlohet o mik !
Mëso, që padituria të largohet !
|
1.Druri i shtrembër nuk drejtohet ,fjala e keqe s'kthehet pas !
|
|
1.Grave i ka hije vallëzimi,burrave durimi !
|
etoni për Shqipëri dhe vdisni për të.
N.Frashëri
Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë.
S.Frashëri
Nuk vlen asgjë të dashurosh, nëse vajtimi i ven...
|
1.Një e ligë s'paguhet me dhjetë të mira !
2.Nuk jetohet si qeni në zingjir !
|
Në jetë njeriu duhet të shoqërohet me ata njerëz që e bëjnë të ndihet mirë,me ata njerëz që brenda zemrës së tyre kanë c'ti dhurojnë ...të shoqërohet me ata njerëz deri në përjetësi !
|
1.Vuajtja nuk zgjat vetëm një cast !
|
1.Njeriu ushqehet me bisedë !
|
''Vullneti i madh... rrugën e gjatë e bën të shkurtë ,vështirësinë ta bën lehtësi,qëllimin që ke arritshmëri ''?!...
|
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te!
2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote!
3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
|
1.Shtatin lis,e mendjen pis !
|
1.Kur të vjen e keqja të zezat të rrokin ,në këto ditë të ngushta po e kërkojshe shokun !
|