Data e postimit: 2015-01-02 16:33:00
Lexime: 7811
nje anije me enderra
Autori: Albina Hajrizi
Lloji: Ese informuese
Tema: enderrat
Shkolla: Skender Emerllahu
Klasa: 8A
Qyteti: Viti
E-mail: Email eshte i fshehur!


E quajta keshtu sepse me te vertet jeta eshte nje anije me enderra ,e cila lundron drejt oqeanit te pafund.Gjat gjith jetes te percjellin deshira e enderra te shumta qe te bejne te shohesh nje jetë më ndryshe,jeta eshte plot sfida por ato sfida janë nga Zoti i cili e bënë këtë per të të parë se sa mund te qendrosh ne këmbë,se si mund ta shohesh ti jeten.
Por sikur te mendonim per te quajturen ''Buzeqeshje'' e cila do ta mbreteronte diten e ta bente me madheshtore,por ate buzeqeshje te mos e mbash vetem per vete po ate ta ndash edhe me te tjeret ,ne menyre qe te zgjosh edhe te ata shpresa e enderra te shumta.
Keshtu do te mund te shihje edhe ti nje jet te bukur e ta besh ate edhe me interesante.Nje shprese do ta ngjallte kurajon per te vazhduar jeten me tej,por, kjo nuk do te thote qe ti vetem duhet te shpresosh nga dita ne dit duke duke mos realizuar asgjë ,por ne duhet te punojme sa me shum ne menyr qe e ardhmja jone te jet nje e ardhme e ndritur e plot begati.
Ne jemi qenje njerzore dhe krijesa me e qmuar ne planetin ''Tokë'' ne jemi ata te cilet mund ta bejme kete jet me ndryshe me ndryshe nga ajo qe eshte tani duke ngjallur shpresë dhe enderr ne qdo mendje te njerit.

Vepra te ngjashme
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: jurgen thermija · Lloji: Ese informuese · Tema: jeta ime
Ne ditet e sotme shume njerez perdorin ankesat ose ftesat per te folur per ankesat ose porplemet qe kane ,ose per komunitein ku banojne.NJerzit ia dergojne keto ankesa ose ftes pushtetit vendor ose qenderore.Pjesa me e madhe e akesave jane ndertime t pa ...
Autori: MELINA · Lloji: Ese informuese · Tema: ndertimi dhe funksioni i veshkave
Veshkat ndodhen ne pjesen e prapme poshte kafazit te kraharorit.Qe jane ne forme fasuleje me nje madhesi sa mausi.Veshkat kane aftesi te filtrojne gjakun duke vecuar helmet dhe kriperat bashke me nje sasi uji formohet urina qe del jashte.Ky proces quhet j...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Ese informuese · Tema: trimeria
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin nga SOS fshati nje femije.Plaku s'donte t'i hapeshin telashet ne ate moshe.Ata biresuan nje djale 18 vjeqar,ai hyri ne pune si polic,bente sakrificaNje dit...
Autori: Djellza · Lloji: Ese informuese · Tema: Arroganca e te rinjeve te sotem
Arroganca te rinjeve Duke e verejtur arrogancen e te rinjeve te sotëem, gabimet qe ata bejn pa kthim mbrapa, ateherë pash nevojen per keshilla te ndryshme qe ata duhet ti ndjekin. Mosha jon eshte ajo ku fillojnë hapat e pare, dhe zhvillimi i trurut t...
Autori: Ermela · Lloji: Ese informuese · Tema: A duhet te falim
A duhet te falim gjithmone
Autori: Marinela Nikolli · Lloji: Ese informuese · Tema: Jeta
sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpejt u lodhe nga rruga e jetes?cfare mendove ti se jeta eshte nje rruge e drejte pa pengesa dhe veshtiresi?jo miku im po mendon gabim e ke harruar qe ajo esht...
Autori: ervesta kucuku · Lloji: Ese informuese · Tema: Informacion per natyren
Gjithqka që kemi rreth nesh ka te bej me natyren .Në natyrë egzistojn gjallesa të ndryshme.Gjithashtu natyra ka bukurin e vet ku ne ket stin është gjalleruar zbukuruar me gjelbrim dhe me lule shumë ngjyrëshe. Natyra (lat.: natura, lindje,krij...
Autori: Taip Voci · Lloji: Ese informuese · Tema: Ese per Pranveren
Pranvera njera nder stinet e mia me te preferuara, ajo eshte stina e cila te gjithve na e largon monotonine e dimrit, dhe na sjell vetem lumturi e bukuri natyrore siç jane: Gjelbërimi i fushave, Çelja e luleve dhe fillimi i lulëzimit te pemëve. Pra p...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: elmamema · Lloji: Ese informuese · Tema: mbroni se te sheroni
me duaj te dua me flit te flas me jep te jap
Autori: Kamela Musaku · Lloji: Ese informuese · Tema: Fjala
FJALA eshte baza e komunikimit , zgjerimi i perdorimit te saj si dhe pasurimi kuptimor i saj ka vlera jo vetem edukative dhe kulturore , por edhe jetike, ekzistenciale. Prej njohjes sa me te thelle me fjalen buron komunikimi njerezor, plot informacionete ...
Autori: Jurgen Allamani · Lloji: Ese informuese · Tema: 70 vjetori i clirimit te Shqiperise
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bij...
Autori: Eralda Manarkolli · Lloji: Ese informuese · Tema: Nene Tereza
Nene Tereza Te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene nje humaniste e madhe.Ajo njihej si nena e mijera femijeve.Po kush ishte Nene Tereza? Cila ishte merita e saj? Emri i vertete i Nene Terezes ishte Gonxhe Bojagjiu.Qe e vogel deshironte e ishte murg...




Komentet e fundit!

Emri: bina
Email: bina-a@live.com
Komenti:

Emri: bina
Email: bina-a@live.com
Komenti:

Emri: bina
Email: bina-a@live.com
Komenti:

Emri: bina
Email: bina-a@live.com
Komenti:

Emri: bina
Email: bina-a@live.com
Komenti:

Emri: bina
Email: bina-a@live.com
Komenti:

Emri: bina lleshi
Email: bina_lleshi@outlook.com
Komenti: Me te ver8 nje ese shum e bukur

Emri: Erblina Gashi
Email: erblina_gashi@hotmail.com
Komenti: WoW Albina Hajrizi fjalët e tua kanë një kuptim të veqantë.Kjo ese e rrallë paraqet talentin tënd.Vetëm vazhdo kështu se na e kënaqe zemrën / win

Emri: Arben AG
Email: arben.hajriz@live.com
Komenti: shum bukur Albina keto fjal ishin te arta por qe e ben te veqant edhe pershkrimi yt por edhe informimi te deshiroj suksese

Emri: Erzana Maliqi
Email: erzaerioni@live.com
Komenti: Shume bukur Albina.


Emri: BEHAR HAJRIZI
Email: behar.hajrizi@outlook.com
Komenti: shum buker albina te uroj suksese ne te ardhmen

Emri: almedina hajrizi
Email: almedina.hajrizi@outlook.com
Komenti: SHUM BUKUR ALBINA NJE ESE E RRALLL PASKE NJE TALENT TE BUKUR SHPRESOJ QE TE ARRRISH SHUM NE TE ARDHMEN



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com