Data e postimit: 2014-12-14 15:19:06
Lexime: 4133
Ese
Autori: Flutura Azemi
Lloji: Analize letrare
Tema: Mesusi
Shkolla: Bafti Haxhiu
Klasa: 7a
Qyteti: VITI
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kaq shume ese shkrova mirpo harrova te shkruaj per kryesorin per at qe me mesoi kriteret per te shkruar,harrova te shkruaj per ty mesues mir per fat te mire mu kujtua tani po shkruaj per ty...FALEMINDERIT shume qe punon me ne ,e di qe nxensat jane te ndryshem e di qe vijn te momenti ku edhe te bejne nervoz me te vertet me dhimsesh kur kujtoj qe ne kete moshe vije nga atje per te na mesuar nuk esht se ju dhimsesh te gjithe nxensve mirpo un mundohem qe kur ti ngrihesh ne kembe te spjegosh mundohem te degjoj per te gjithe mos u nervozo te lutem mos i ndegjo kta sepse nuk kam deshir qe ty te shkaktojn semundje krenohu me ne qe mesojme sepse ti je me te vertet i qmueshem shpresoj te te behen parajse te mirat e tuaa
Kjo ese i kushtohet Ars Tim :Elmi Demiri

Vepra te ngjashme
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Analize letrare · Tema: !
Dhimbja me ka vrar e malli shum M'ka marr jetes nuk i dihet çdo gjë T'vjen si bomb hidrogjeni ne ato Momente kur sje i pergatitur taman Spo di se çka me than a me fol Per dikan qe sdin me respektu apo Per ato që rrin ter diten mbas Krahvet du...
Autori: Blerta · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Nena eshte gjeja me shtrejnte ne bote.Aty eshte vendi ku gjen ngrohtesi dhe mbi te gjitha ndjenjen e dashurse.Gjiri i nenes eshte vendi qe te mban ngrohte edhe ne ditet me te ftohta te dimrit.Mesimet e saj kane shume vlere ato na trgojne rrugen e se ardhm...
Autori: Buhar Azizi · Lloji: Analize letrare · Tema: atdheu
Une e dua shume atdheun tim.Aty kam shtepine,familjen,ketu kam lindur,ETJ. Athde im ka shume histori te vjetra.Ai ka :Fusha male kodra ETJ. Ne SHKUP eshte KALAJA E VJETER . Ne atdhe eshte e kaluara por edhe e ardhmja . Atdheu eshte familja e dyte per...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per shkollen
Shkolla e rugoves Shkolla e rogoves E pa ni tragjedi U nda pre arsimit, Arsimtari per jet, Kimi biologji Nxënsat e rogoves Shumë janë tu merzit, Per msusin Safet gashi Që kurr ma msim nuk iu jep E prunen uçk-ja ne shkoll La...
Autori: Dijana Bislimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Koha e lire
Koha e lire eshte thjesht nje pushim i shkurter.Koha eshte shume e vlefshme.Ajo duhet shfrytezuar sa me shume,sepse cdo veprim i mire i secilit njeri futet ne dobine e tij dhe te tjereve.Ne kohen e lire ne mund te mesojme,te luajm dhe te pushojme.Nga koha...
Autori: Emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja ime
E mbaj mend kur ishim te vegjel.Ehhhh sa here u rrihinim me njeri-tjetrin.une ateher nuk e dija dhe nuk e kuptoja se cdo te thoshte me te vertet te kesh nje vella me te madh qe do te ishte mbeshtetja jote.por kur fati jot ishte qe te ikje ne gurbet ateher...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: ANALIZE LETRARE
Vështroni si shket sipër valash E tundet anija më nge? — …Me krismë-e me prush prej stërkalash Mi të shkrepëtiu një rrufe!… Ti det, brohori fshehtësire! Kuptim i potershëm, ti det! …Po heshtje: ndaj vales së nxire Gjeniu i anijes...
Autori: Dessi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shpella e pirateve
Narrativa zhvillohet në krahinën e Bregut, në viset ku kish lindur autori dhe trajton eksplorimin që një grup fëmijësh i bën shpellës në brigjet e Jaliskarit të fshatit Dhërmi. Përmbajtja e romanit është shpërndarë në pesë pjesë. Pj...
Autori: emili · Lloji: Analize letrare · Tema: iliada
AKIL PELIDI HEROI I FAMSHEM I LUFTES TROJANE,TIPI IDEAL I KOHERAVE HOMERIKE.HOMERI TE ILIADA NA JEP NJE KUADER TE [PLOTE MBI PREJARDHJEN JETEN DHE LUFTEN E ALILIT,KURSE TE ODISEJA SHKRUAN PER NDERIMET QE JU BENE PASI VDIQ. SIPAS MITOLOGJISE KA QENE BIRI I...
Autori: Rigels · Lloji: Analize letrare · Tema: kafshet
Nje dite luani dhe dhelpra po dilnin per ghah.Ata nuk po gjenin gje dhe luani i dergoi fjale gomarit te vinte gjoja, per te lidhur familjen e gomereve me familjen e dhelprave.Gomari shkon i lumtur, dhe sa shkon luani i hidhet ne fyt dhe e mbyt. luani i th...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprĂ«s Katedralja e Parisit
Skeda e analizës Titulli: "Katedralja e Parisit" Autori: Viktor Hygo Lloji i veprës: Roman Përmbajtja: "Katedralja e Parisit" është një roman shkruar nga Viktor Hygo, i botuar për herë të parë në vitin 1831. Vepra ndjek historinë e ...
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Pse
Pse nuk jam dielli? Ngrohtesi te ofroj, Pse nuk jam flutur? Ne qiell te fluturoj. Pse nuk jam bilbil? Pranveren ta zgjoj, Pse nuk jam dallendyshe? Gjithmone te shtegtoj. Pse nuk jam laps? Poezi te shk...
Autori: Denida Blloshmi · Lloji: Analize letrare · Tema: Fati i femres ne shekullin XIX
BALADE QYTETSE Mbramë qiella dhe hyjt e vramë një ngjarje të trishtueme panë: Hije... jo! - por një grue me ftyrë të zbetë edhe me sy të zez si jeta e saj, me buzën të vyshkuna në vaj, me plagë në gjoks e stolisun me veshje dhe me ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: AnalizĂ« e figurĂ«s sĂ« Medeas
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë dhe të lexuesit të thjeshtë.ajo është mjaft aktuale edhe në ditët e sotme.mënyra se si Euripidi e ka krijuar këtë personazh është autentike e t...




Komentet e fundit!

Emri: fjolla
Email: lola_elshani@live.com
Komenti: shume mire /



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com