Data e postimit: 2014-11-18 20:16:19
Lexime: 16505
ese argumentuese
Autori: SARA TAHIRAJ
Lloji: Ese argumentuese
Tema: "Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme"
Shkolla: Gjimnazi i pergjithshem QEMAL STAFA
Klasa: 12-10
Qyteti: TIRANE
E-mail: Email eshte i fshehur!


Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme

Poezia eshte art i perdorimit te fjales ne te cilen kombinohen domethenia e fjales,tingulli dhe ritmi.Pra ne vetvete poezia eshte nje melodi zedhenese e keaqesise,lumturise,embelsise dhe harmonise intelektuale.Nga ana tjeter poeti eshte ai qe e ekzekuton kete melodi dhe qe ka lidhje gjaku me poezine.

Poezia eshte nje diell qe te ngroh shpirtin dhe te fal kenaqesi ne nje nivel artistik me te lartesuar se kenga,pasi kenga eshte thjeshte nje akorde qe krijohet vetem nga dy elemente vargjet dhe ritmi,kurse poezia perfshin ritmin,tingellimin e fjaleve,organizimin e tingujve,imazhin dhe temen.
Nje hyrje e gjate per nje poet me nje jete shume te shkurter por i cili arriti qe me vertetesine dhe fuqine e nje brezi te ishte ne hyrje te faqes se historise sone.Nder keta poete eshte i madhi MIGJEN.
Migjeni,nje fryme e forte kritike ndaj realiteti shoqeror,ishte i pari dhe me i suksesshmi qe shkroi qe dy realitete dhe mentalitete te ndryshme lindjes dhe perendimit.Ishte i vetmi qe i kendoi realisht deri ne detaje "mjerimit", i cili mohoi ndergjegjen e poshteruar dhe luftoi per te zgjuar njerzit nga dhimbja dhe kete e shpreh ne krijimtarine e tij te perligjur,krenare duke krijuar keshtu simbolin e nje njeriu te ri dhe ne kerkim.
Migjeni,nje rreze qe tentoi te devijonte nga fryma e lavdise dhe humanizmit te figures njerezore shqiptare.Te gjitha keto shpalosen ne vecanti ne poezine e njohur "RECITAL I MALSORIT",ku ai ngrihet duke shprehur nevojen per veprim dhe vetedijen per pamundesi.Ne kete poezi kemi antiteza te fuqishme,kontraste por qe ndodhin ne mendjen e tij.Gjithcka fillon me nje grusht te forte qe do te kundershtoje realitetin por qe s'tundet kurre sic shprehet ne vergjet:

"Ah si nuk kam nji grusht t'fort
t'i bi mu n'zemer malit qe z'bezan
Ta shoh si dridhet nga grushti i paligjshem"

Megjithate ai gjen force e ngrihet me nje thirrje per kerkimin e nje jete plot hare e c'eshte me e rendesishmja plot liri.

"Une lugat si hij e trazume
trashegimtar i vuajtjes dhe durimit
endem mbi bark te malit me ujen e zgjueme
dhe me klithma te pakenaquna t'instiktit"

Nepermjet ketyre figurave Migjeni na jep tablone e nje malesori.
Ky ishte i madhi Migjen qe synonte mposhtjen e mentaliteteve,zakoneve qe ekzistonin dhe konstaton e ironizon therazi.

Edhe pse u shua sipas nje shprehjeje te huaj "POETI LIND ATEHERE KUR AI VDES" dhe kjo i shkon per shtat Migjenit i cili vdiq per cdo varg e per cdo fjale qe shkroi.

Vepra te ngjashme
Autori: Krejg Tola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fatin e zgjedhim vete apo eshte i paracaktuar?
Fati eshte nje lloj prezence qe duket sikur fshihet pas cdo experience njerezore, percakton rrjedhen e jetes, sukses te perjetshem apo deshtim te pavdekshem. Duket i pandryshueshem, i pashmangshem, i padevijueshem, njelloj si i skalitur ne gur. Sikur nuk ...
Autori: Xhesi boci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dilema
Tek vetvetja dallohen dy un qe kan te bejne me zerin e nenvetdijes dhe me zerin e vetdijes.Aty ndodhet shpirti dhe arsyeja.Te dyja jane aq te rendesishme per njeriun, ndaj duhen pyetur te dyja se ekuilibri mes tyre krijon ekuilibrin ne jeten e njeriut. P...
Autori: Izet Mata · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Blerja e celularit
Te dashur mami dhe babi , Une qe me perpara ju kam kerkuar qe te me blinit nje celular , por tani une po e kujtoj qe edhe po te ma kishit blere , do te ishte nje budallallek i madh . Per kete gje une ju falenderoj . Tani une jam nje adoleshent . ...
Autori: eridjola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: fati ne duart e mia
sja kam fare idene se ku mund te jete. ai mund te jete ne duart e mia po dhe nuk mund te jete.ai mund te jte si nje loder qe mund te besh cfare te duash ,ta thyesh e t shkatrrosh ose ta ruash ate pergjithmone po ashtu edhe fati.ajo qe kemi ne dore eshte t...
Autori: kloi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Deokracia
Demokracia eshte frymezim per tere ata njerez qe kane te shenjte te drejten dhe lirine.Eshte`nje himn` plot jete,qe kemi trasheguar qe nga intikiteti dhe qe fillon te zhvillohet si te ishte muzike apo art.Eshte zhvilluar mbi te gjitha ne raport me njeriun...
Autori: ilda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: portret
me erdhi ne mendje te flaas per ty,se ti je shum shakaxhi,une shum mall kam per ty.tani qe erdhe e ike prap,qenka nje kohe shum e gjate,je i bukur sy geshtenje ,flok. te gjate e i denje .trup te madh e i ri,qenke burr me besnikri.dashuria per nje baba,qen...
Autori: Marsela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Jone
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi. Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i sh...
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: MIQT E GABUAR
NE JEMI TE RRETHUAR NGA MIQ POR KE PERSONA QE TI SE PRET QE SHTIREN NE KETE TEKST TREGOHET SI TE KUPTOSH NESE MIQT JANE FALLSO 1 NESE ATA NUK TE TREGOJNE SEKRETE OSE I SHPIKIN ATO 2 NESE AI NUK PININE NE NJE SHISHE ME TY OSE KA SHTIRE 3 NESE AI PE...
Autori: delibashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per kohen
Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon armet e luftes. Njeriu nuk arrin dot ta ndale ate. E them kete sepse lindim ne nje kohe te caktuar dhe rritemi e vdesim po nga koha. Koha na shnderron nga te v...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femije apo I rritur
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që ësht...
Autori: Besarta Ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqes se ngushtt
Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersoj...
Autori: David Bruçi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoku
Eshte mire qe tu sherbesh te tjereve dhe ti respektosh te gjithe e pa pasur meri ndaj askujt.Kur ti ndonjehere i ndihmon te tjeret ti krenohesh me vepren tende.Per çdo njeri nje ndihme sado e vogel apo e madhe te jete eshte domethenese.Ne çdo moment te ...
Autori: Erblin Jahiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: arkitekt
Unë po te isha arkitekt së pari do ti kisha ndërtuar disa shtëpi për të varfërit do ti kisha projektuar disa spitale për mirëqenien e shëndetit të njeriut,disa banesa personale per të moshuarit,do ti kisha ndërtuar shkolla për mësimin e fë...
Autori: Drin dhe Dren Daci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vellezerit
Jan dy binjak! Veshur ne te njejten menyr por nje dallim tregim ne vazhdim ! por per mrekulli ! binjaku i ndrojtur mesonte jo si qdo femi ! tjetri mesonte njejte si ai, por dallimi qe ishte i hapur e ben , nga tjetri veqori. te gjitha...




Komentet e fundit!

Emri: silvana
Email: wwwsilvana@mail.com
Komenti: Shum shum keq .kot fare. Zagabahh

Emri: era
Email: era.lumi@yahoo.com
Komenti: eshte shume e bukur.shpresoj te krijosh edhe ndonje per:'duhani tek adoleshentet','dhuna te femijet','perdorimi i celularit ne ciklin e ulet'-te lutem :*

Emri: Ambra
Email: metasanaambra@gmail.com
Komenti: Eshte nje ese plot gjuhe artistike dhe me nje struktur te mirefillt



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com