Data e postimit: 2014-11-17 15:39:12
Lexime: 4823
shoqeria
Autori: klevisi
Lloji: Analize letrare
Tema: shoqeria
Shkolla: jashar hoxha
Klasa: 9d
Qyteti: tiran
E-mail: Email eshte i fshehur!


mos ec kurr para meje,mbase ste njoh dot
mos ec kurr pas meje,mbase nuk di te te udheheq.ec gjithnje perkrah meje qe te jesh nje mik i mire.kjo thenie te qon drejt nje rruge qorre ku e vetmja dalje te qon drejt nje arsyetimi,ku prania e nje miku te mire eshte gjeja me e mire qe mund te te ndodhi
shoqeria per mua eshte e tille..
nje loje pafund,nje dite qe humb
nje shpreser qe rendon,dashuri qe tradheton
nje liber me kujtime,nje lemsh me zhgenjime...

Vepra te ngjashme
Autori: LUMI BROVINA · Lloji: Analize letrare · Tema: 17 SHKURTI
17 SHKURTI ME 17 SHKURT VITI 2008 GJITH POPULLI SHQIPTAR U GEZUA ME TE VERTET RRUGA E PARVARESIS ...
Autori: Aurora Rexhepi · Lloji: Analize letrare · Tema: Ariu dhe masha
Një herë e një kohë na ishte një lepur ariu dhe qeni .Ata ishin shokë të ngushtë ,por një ditë shkuan në mal ata gjetn një vajzë të vogel.Ata u çuditën kur e panë lepuri dhe qeni shkuan në shtëpit e tyre dhe ariu bashk me vajzen e vogel...
Autori: Megi Dapi · Lloji: Analize letrare · Tema: Nene ime
Nganjehere nuk eshte e lehte te flasesh per nenen , edhe nje jete nuk do te mjaftonte per te .❤ Nena ime e dashur ke bere shume sakrifica per mua ,vetem qe mua te mos te me ndodhte gje. Je kujdesur ,por je munduar , edhe nje jet te jap nuk vlen ...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuha
Gjuha jone eshte thesar i diturise sone,rilindasit tane u munduan shume qe te bejne nje gjuhe te perbashket per te gjithe shqiptaret,kudo qe ndodhemi.Gjuha eshte ajo qe ne na bashkon,na ben te ndihemi nje popull shqiptar.Pavaresisht se jetojme te ndare ne...
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Deshira
Sikur cdo femije, Qe ka shume deshira, Edhe une deshiroj, Te jem me e mira. Deshiroj te jem princeshe, Ne pallatin e endrave, Deshiroj te jem flutur, Ta gjezdis kopshtin, Deshiroj te behem e ditur, Jeten ta begatoj... ...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Skeda e analizës dhe komenti letrar
Skeda e analizës Titulli: "Këngët e Milosaos" Autori: Jeronim De Rada Lloji i veprës: Poezi epike Përmbajtja: "Këngët e Milosaos" është vepra më e njohur e Jeronim De Radës, një poet shqiptar i shekullit XIX. Vepra është një poez...
Autori: Megi.B😊 · Lloji: Analize letrare · Tema: Heroic kombetar
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje person qe na larteson ne nivelin historik dhe ai eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu .Jemi njohur me te qe ne hapat ne vogeli kemi degjuar per historine dhe l...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per Saiden
Këndon Saidja me za ne mal Mendon se spo ndin askush Gjith uçk ja po ndëgjon Sa mir saidja po këndon Kush asht trim e kush asht djal Per me zan Saiden ne mal Safet Gashi ndodhi trim e ndodhi djal Dhe e zu Saiden ne mal Per flok po e terhe...
Autori: Emine · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria
Ende nuk e di qka do te thot humbja nje personi,po me siguri eshte nje send qe nuk mundesh ta ndalosh e as ta kthesh siq ishte me par. Humbje do te thot qe nje pjes e trupit tend ka vdekur qe ne ate moment kur e humh diken.Te shkruash qenka shume e let p...
Autori: mitrush kuteli · Lloji: Analize letrare · Tema: si kalova pushimet verore
PUshimi veror,eshte vertet nje pushim i gjat dhe relaksues.Gjat puhimit veror un kalova shum mir duke te ber ngjyra te ndryshme interesante,argetuese por edhe krakter eduktiv,arsimor.Pasuiqe ky ishte nje pushim i gjate,kam shum gjera qe un mund te tregoj,...
Autori: poema arifaj · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
pas diteve te ftohta me shi erdhen ditet me acar te dimrit i cili e ka shtrire pushtetin e vet deri ne ditet e pranveres por bardhesise se bores i gezohen me se shumti femijet...... ne mengjes me zgjoi nje e trokitur e forte ne dere vrapova me nxitim dhe...
Autori: Selina Temko · Lloji: Analize letrare · Tema: Kush pret nje peme , pret nje jete!!!
Eh, e cfare jane pemet per ne? Sigurisht qe pemet jane gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse pa to ne nuk do mund te jetonim. Pemet na falin qetesi dhe per me teper nje butesi te paharrueshme.Ne kurre nuk duhet ti presim pemet sepse pemet jane burim i...
Autori: Beatrika Krasniqi · Lloji: Analize letrare · Tema: "UNË"
Nga : Beatrika Krasniqi -E di , edhe sot si çdo nate tjeter vendosa të shkruaj , edhe sot si çdo nate tjeter vendosa që ti lexoni ndjenjat e mia edhe nëse nuk mund ti ndjeni vet ato të p...




Komentet e fundit!

Emri: klevi
Email: anxhelaleka12@gmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: lali jot
Email: lalijot@ymail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com