Data e postimit: 2014-11-15 15:30:53
Lexime: 3461
Dedikim
Autori: Arta Lleshi
Lloji: Leter
Tema: Leter
Shkolla: "e Re"
Klasa: 9b
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Hejj Ckm,
Besoj se te erdhen letrat qe te kam derguar dhe me beso se do te te shkruaj dhe shume te tjera.
Sot ta ndjeja nevojen sic cdo dite. Desha te te them se qe kur je larguar ti nga kjo bote,njerezit e ndyre shumohen akoma dhe me shume.Po po ata njerezit qe te bejne tu peshtysh ne surrat(Oh pastaj ku kane surrat,kane vetem maska).Ata njerez qe te bejne ti ofendosh para nje te rrituri.Po po ata njerezit e qe shkojne nga ti marri era.E dii kusheri,me ne fund vendosa! Vendosa qe ketyre njerezve tua heq maskat nje nga nje.

* * *
Dhe pastaj vijne ata/ato qe s'poshojne se foluri,nuk mund te qendrojne as nje sekond pa te komentuar veshjen,veprimet etj etj...
Ohh t'lutem shum,para se te merresh me veshjen time shiko njehere ate bluzen tende te tejdukshme qe ke veshur.Disave duhet ti plasesh per muri qe ta kuptojne se kush jam une.

Vepra te ngjashme
Autori: Diamant Bajra · Lloji: Leter · Tema: Si ta punojm nje CV
Si ta punojm nje CV
Autori: dhurata · Lloji: Leter · Tema: kjo leter eshte nje kerkese ndaj drejtorise se shkolles per shkak te ...
e nderuar z.drejtoreshe, une quhem ... dhe jam ne klasen e 7.. sic jeni ne dijeni ne shkollen tone mungon nje kend sportiv.gjithmone kemi deshiruar te kemi nje fuhe futbollime bar artificial, nje rrjete volejbolli,disa paralele , nje piste te vogel vrap...
Autori: Andi Hibroj · Lloji: Leter · Tema: Ditari
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulur përsëri në të njejtin vend ku ulesha kur isha i vogël dhe po të shkruaj sërisht. Pothuajse e kisha harruar se si ndihesh kur shkruan një ditar. B...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter atij
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite te ndjej me afer meje. Me mungon .Ti nuk je ketu me,thjesht nuk je .Dreqin,mund ta di pse ike? Pse ike lart n'qiell? Kur mora vesh lajmin e vdekjes ten...
Autori: E. D (m)❤️ · Lloji: Leter · Tema: Leter per ty dashuri
Hey ( M )❤️ Zemra ime prej momentit qe te njoha e ndjeja nje lloj simpatie per ty , por se mendoja se do ishim si tani ! Fillove ngadale te hyje ne zemren ime , ne endrrat e mia , ne jeten time !!! Te ti gjeta veten dhe kuptova se cfare eshte das...
Autori: Sare hoxha · Lloji: Leter · Tema: Dashnia
Dashni nuk është dhurata të shtrenjta e udhetime në vende loksuzo Dashni nuk është të jesh i qmendur mbas pamjes,trupit,pasuris Dashni nuk është me ndejt në orët e vona duke i kushtuar fraza me poezi Dashni është kur e do për at që ësht...
Autori: Denada · Lloji: Leter · Tema: Leter edi rames
I nderuar edi rama une quhem denada koci dhe jam nje nxenese ne shkollen demokracia ne durres.nuk po zgjatem dhe po filloj problemin tim .stina e dimrit eshte e gjate dhe e ftohte ,ne shkolle time kjo stine eshte problem.ne nuk kemi kaldaja prandaj edhe k...
Autori: Anais · Lloji: Leter · Tema: pa kuptim
E dashur vetja ime ... Nk e di se c te ka ndodhur.Shoh se kohet e fundit ke ndryshuar shume. Une...une ty nk po te njoh me. Nk e di se si ndryshove brenda nje kohe kaq te shkurter. Asgje nk esht me si me pare. Jam duke kerkuar shume per ty por fatkeqsish...
Autori: ERZA · Lloji: Leter · Tema: DASHURIA
Jeta eshte e ndryshme per gjithësecilin ku secili duhet ta jetoj ate ne menyren e vet. Jeta nuk eshte e lehte por pikerisht kjo eshte esenca e saj te jetosh do te thot te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti do te dalesh fitues.Vet jeta eshte si nje ...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Leter · Tema: Leter Nga Nxenesja Jote
Leter nga Erjona *_* Ti per mua ishe nje person mahnitës. Dhe ende je.Mesimi yt per mua ishte dituri e pergjithshme.Sa here qe te shof ndihem nxenese.Dashuria si mesues qe une e ndjej tek ti eshte shume e madhe.Sa qe nuk mund ta besoshë. Ai ndri...
Autori: autorja X · Lloji: Leter · Tema: njohja dhe perballja me vetveten, kjo eshte nje nder letrat me te bukura qe kam lexuar dhe do doja qe dhe shume te tjere ta lexonin per fat te keq autorja nuk dihet kush este po kjo leter eshte mallengjyese
leter zemres 15.1.2017 Haha, nuk kam menduar kurrë se një ditë do arrija të qeshja me veten . Më në fund dhe këtë e bëra, qënka e çuditshme por kuptohet keqardhje për veten mund të ndiej vetëm unë. Nuk e di si kanë shkuar gjërat por ...
Autori: Adea Salihi · Lloji: Leter · Tema: Flas Me henen
Flas me henen ne erresiren e nates kur nuk shifen gjurmet e njeriut kur nuk mund askush ta pargjykoj heshtjen time i vetmi qe mund te me degjoj eshte Zoti dhe te vetmit qe i shoh jan hena dhe yjet per rreth saj ah sa kam per te folur, me dhimbjen e t...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Leter · Tema: Kushtuar vetes time
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi...
Autori: bora · Lloji: Leter · Tema: mesuesja
Ti , mesuesja ime arrite te depertoje aty ku dielli nuk ndriconte Ngrohe zemra qe as zjarri nuk I ngrohte. Sherove plaget e nje zemre qe ishte dorezuar Sherove nje shpirt te lenduar qe jeta e kish rrezuar. Potenciali juaj me tha me nje psheretim se s...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ke shume te drejte. edhe une e mbeshtes mendimin tend por nejse. te kenaqemi me faktin se ka edhe ca njerez te mire ne kete jete



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com