Data e postimit: 2014-11-15 15:27:58
Lexime: 3402
Dedikim
Autori: Arta Lleshi
Lloji: Leter
Tema: Leter
Shkolla: "e Re"
Klasa: 9b
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Hej,ckm!!!
E mbajta fjalen,te shkruajta perseri . . .
Me mungon,me mungon 100000000000000000000x
Shpresoj qe po me shikon nga lart teksa shkruaj kete leter.Kam blere nje ilaq qe ne sy te njerezve te ben te lumtur ishin 3 pale 1 mije leke.Ahahah se bej shaka desha te te thoja qe jam shum keq me gjendjen time te shpirtit .Kam aq shume mllef brenda vetes saqe dua te shperthej,dua tua nxjerr fytyrat disave,dua tu peshtyj ne fytyre.Jo se nuk kam pas rastin e provat tua bej kete gje,por siq me ke thene ti ,nuk duhet te bij ne nivelin e atyre.Hedh perreth nje veshtrim dhe shikon se ka shpiksa nga me te ndryshmit,duke filluar nga ato shoqet e klases qe nuk rrin pa i fut hundet ne punet e huaja.Me beso kusheri,nje dite do te shperthej por ama kur te shperthej ,shume njerezve do u hiqen maskat.Ka nga ato lloj njerezish qe kujtojne se boto rrotulliset rreth tyre.Shoqeria e sotme po shkon drejt injorances.Leje mo ato gocat qe flasin pa menu,sikur nuk ua ngjon veshi ato cka thojne. . .flasin dhe flasin,kujtojne se ulin ate per te cilen flasin por jo,ne fillim ulin veten e tyre.Disave ua kam bere te ditur se sa duhet te flasesh me mua,besoj se ka ardhur koha tua tregoj te gjitheve . Kam vendosur kusheri qe te gjith ta din kush jam edhe cjam e afte te bej qe te mbroj veten dhe te afermit e mi. . .

Vepra te ngjashme
Autori: samina beqiraj · Lloji: Leter · Tema: Kushtuar vetes time
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi...
Autori: Diamant Bajra · Lloji: Leter · Tema: Si ta punojm nje CV
Si ta punojm nje CV
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Leter · Tema: MIRMENGJES
me jep nje kafe te lutem nje dopjo hashash dhe nje kallash ti ne kripen e diellit embel rezatoon nje te dredhur te madhe ma dergooon si tja beeej si tia them pompen une ta thith e ndrojtje te mos kem ti them mirmengjes ti them mirmengjes dhe nje...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter
Hejj Ckm, Besoj se te erdhen letrat qe te kam derguar dhe me beso se do te te shkruaj dhe shume te tjera. Sot ta ndjeja nevojen sic cdo dite. Desha te te them se qe kur je larguar ti nga kjo bote,njerezit e ndyre shumohen akoma dhe me shume.Po po ata nj...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter atij
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite te ndjej me afer meje. Me mungon .Ti nuk je ketu me,thjesht nuk je .Dreqin,mund ta di pse ike? Pse ike lart n'qiell? Kur mora vesh lajmin e vdekjes ten...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Leter · Tema: Gjysh...
Gjysh...te dua shum edhe pse ti je mbi yje te enderroj gjithmon,je pran meje ne ëndërrat e mia.Kur ti ike ne boten tjeter jeta ime eshte bere e hidhur por edhe shpirti im ka vdekur pa ty.Ti ishe ai qe bente jeten time te lumtur,ti ishe arsyeja qe un jet...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Leter · Tema: Dashuria per mesuesen
E dashur, mesuese! Si je dhe si po kalon? Sot ne u pershendetem... sepse ti nuk do te jesh me mesuesja ime.Mezi i mbajta lotet.Shpresoj te jesh ndare e kenaqur me rezultatet tona per pothuajse nje vit shkollor. E dashur mesuese, faleminderit shume per bas...
Autori: Klevisa Buzi · Lloji: Leter · Tema: Letra
Nje leter per ty kam shkruar.Nje zemer per ty kam hapur,nje liber per ty kam shkruar.Sa bukur eshte te shkruash per nje mik te dashur per ty nje zemer eshte hapur si qielli i kthjellet nen driten e henes.Kete ese po e shkrauj per nje mike qe se kam me ppr...
Autori: sara · Lloji: Leter · Tema: leter mesueses sime
E dashur mesuese, Si keni qene me shendet?Degjova se ju keni marre cmimin MESUESJA ME E MIRE,me behet vertet qefi per ju sepse ju me te vertete e meritoni ate cmim.Ti na ke mesuar shkronjat,numrat sa here kemi pasur nevoje per nje keshille apo per ndihme...
Autori: Ledd · Lloji: Leter · Tema: Shoqja ime😍
Kjo nuk eshte nje leter dosido . Eshte nje leter dedikuar shoqes sime me te mire . Ajo quhet V.T 😇. E falenderoj zotin qe me njohu me te . Mike e di qe do habitesh kur ta lexosh kte leter .🥰 Jo me kot po e shkruaj . Keto kohe ti ke qene personi me...
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
Autori: LULJETA · Lloji: Leter · Tema: HAJDUTEN E ZEMRES
kujdes me djemte se ato te tradhtojne dhe te tjre ato dashurojne ka skiftere gjithandej qe po presin castin qe te marin rastin
Autori: Sare hoxha · Lloji: Leter · Tema: Dashnia
Dashni nuk është dhurata të shtrenjta e udhetime në vende loksuzo Dashni nuk është të jesh i qmendur mbas pamjes,trupit,pasuris Dashni nuk është me ndejt në orët e vona duke i kushtuar fraza me poezi Dashni është kur e do për at që ësht...
Autori: Alessandra DERVISHI · Lloji: Leter · Tema: Nena
ME KE DHE TE KAM SHPIRT, ENGJELL, XHAN, LULE, AJER, TOKE, UNIVERS, PLANET, OQEAN. PRANDAJ NEVE ASKUSH NUK NA NDAN!!!,😍😘👭✍️👑TE DUA MAMI YOU ARE MY QUEEN👑👑👑




Komentet e fundit!

Emri: kari
Email: kari@live.com
Komenti: sa keq moj kurve qe e ke bere kete



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com