Data e postimit: 2014-11-12 10:35:11
Lexime: 7361 |
Kam falur gabime gati te pafalshme, kam provuar te zevendesoj persona te pazevendesueshem dhe harruar persona te paharrueshem. Kam reaguar per impuls, jam zhgenjyer nga persona qe nuk e prisja, por edhe une kam zhgenjyer. .. Kam qeshur kur nuk ka qene e n...
|
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
|
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësishme të arsimohesh.Në kohet e sotme zgjedhja e universitetit është një dilemë për studentët.Shpesh ata gjenden përballë zgjedhjeve të vështira...
|
CFARE JANE LOTET?
LOTET JANE GJERA TI SE KONTROLLON DOT. LOTET VIJNE NGA GJENDJA PSIKOLOGJIKE OSE EMOCIONALE : KUR JAMI TE TRISHTUAR TE LUMUTUR POR EDHE NGA PERPJEKJA JOTE PER TI NXJERRE.EDHE PSE NE NUK MENDOJME PER TO ATO DALIN NGA SYRI DHE RRESHQASIN D...
|
Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta shpetuar.Jo se vetem eshte detyrimi jone,por ne shumicen e rasteve jemi ne ata qe e rrisim kete rrezik.
Ndonjerit nuk i behet vone fare per kete shtepi t...
|
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore dhe pasoja fizike te cilat nuk kane qene te pakta.Njerzit shpehsh mundohen te gjejne pretekste(akuza ose fakte jo te verteta) per te nisur nje lufte.Njera ...
|
ESE
TEMA:UNE PAS KATANTINE
Karanatina.Eh në fakt,kjo fjalë nuk është se na pëlqen shumë .Arsyeja kryesore është se ne si individ nuk jemi mësuar të rrimë të mbyllur në shtëpi për një kohe kaq të gjatë. Nuk jemi ambejtuar akoma me k...
|
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
|
Autori:
dorina pjetri
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
themelin e dashurise dhe atdhetarise e perben gjuha shqipe
gjuha shqipe permban atdhetarine dhe dashurine sepse shume poete kane shkruar per to dhe e kane mbrojtur ate nga lufta. ia vlejti ky mundim sepse ne fund te fundit gjuha shqipe rezistoi dhe perdoret mbare boten
|
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te j...
|
Jetojme duke ëndëruar,dhe vdesim pa e perfunduaf endren.
Tentojme te lidhemi me nje realitet por ne fund ngelim te lidhur me nje imagjinate.
Pra, kjo eshte qenia njeri jam un dhe te dhe te gjithe njerezit qe kam njohur qe kur kam hapur syte ne kete je...
|
E jeta nese mund ta quaj jete , nese mund ta quaj vend per te jetuar ket pjese bote, ku une bej pjese. Sot meson neser harron ,sot jeton neser vdes por ne po vdesim perbrenda cdo dite pak nga pak. Po na vrasin mendimet tona, po na vret shpresa te cilen ...
|
Kaq shpejt!kaq shpejt ecen koha?!
E c"jetova une gjate gjithe ketyre viteve?!
..Pothuajse asgje ...
Jam harruar ne problemet dhe streset qe me sjell jeta.
Kam humbur pas mesimit, shkolles dhe kam
harruar kapricot e mia femijnore.
Kam harruar lojen ...
|
Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes.ai eshte udhetimi i jone neper bote nga dhoma e leximit permes diellit.gjithcka me e bukur nga kjo bote fshihet ne libra.
Kam mesuar se sa here qe mes njerezve ndihem keq,nje liber me ben te ndihem mire sepse...
|