Data e postimit: 2012-04-08 04:11:16
Lexime: 39078
Dashuria
Foto
Autori: Iris
Lloji: Ese pershkruese
Tema: dashuria
Shkolla: Rilindja
Klasa: 11F
Qyteti: durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Dashuria ... Nje ndenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme. Eshte nje emer qe te ben ta duash me shume se vetveten , nje emer qe e din se c’ eshte e verteta, te ben 1000 vjet ta jetosh e te ben cdo gje ta gezosh. Dhe lumturia vjen bashke me dashurine. Sepse ajo eshte si nje thesar i humbur qe kerkohet nga njerezimi dhe shpeshhere te kujton ty arsyen pse ti jeton. Nderkohe qe ajo ben qe koha te kaloje , koha ben qe dashuria te kaloje. Gete ka thene : “ Dashuria , besnikeria , e pasioni nuk jane trillime poetesh”. Dhe keshtu eshte. Pasi dashuria eshte pjese e realitetit. Ajo ndenja e bukur qe ne fillim te jep flutura ne stomak dhe te ben te qeshesh e te kuptosh qe jeta ka kuptim. Nje jete pa dashuri do te ishte si nje kopesht pa diell dhe me lule te vyshkyra. Ndersa njeriu pa dashuri eshte si nena pa femijet. Dashuria eshte celesi... celesi qe hap dyert e lumturise. Nese ti e heq ate, toka ku ti jeton do te shnderrohet ne varr. Eshte ndenja qe te ben te dashurosh , te ben te gezosh ne cdo moment , te ben dhe te qash ,pasi ajo eshte si nje semundje apo iluzion kur je larg njeriut qe ti do. Eshte nje motiv... motivi i shpreses. Sakrifice dhe lumturi njekohesisht , ta mban shpirtin lart duke te mbrojtur nga ndotjet e kesaj bote te shtirur e cila eshte e mbushur me vese dhe prapaskena interesash. Te enderrosh nje princ eshte mrekulli por ta dashurosh ate eshte e papershkrueshme. Ti enderron per princin e kalter qekur ke pare pare “ HIRUSHEN” kur ishe e vogel. Kur e takon ate ke kapur qiellin me duar. Keni kaluar oqeanet te dy se bashku , keni vallezuar mbi re duke shkuar “ 3 METRA MBI QIELL’’. Sepse ajo nuk arsyeton kurre. Eshte si nje keshtjelle me mure te larta e cila ka vetem nje porte. Kur futesh brenda , dera mbyllet dhe nuk hapet e ti shkon ne gjelberimin e pafund te kopshteve te keshtjelles. Kjo ndjenje e bukur pelqehet me teper se martesa , per te njejten arsye per te cilet romanet jane me zbavites se historia. Sakrifica , sinqeriteti , fantazia, arsyja, xhelozia dhe besimi jane telat e dashurise dhe pa to ajo humbet ne detin e trazuar te jetes komplekse. Dashuria nuk perfundon kollaj por kur perfundon eshte si nje “ TE DUA” mbi nje xham te veshur nga avulli i cili dalengadale zhduket duke lene breoren e nje kujtimi teper te dashur.

Vepra te ngjashme
Autori: Elvira Behluli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: sa te dua gjyshe
Zemra ime ishte e plot,e bukur dhe e fort por papritmas nje pjes prej saj u zhduk dhe ra ne tok.Rash ne shtrat me shpres qe nesra do te shkoj te visitoj gjyshen time.Ne ate mengjes edhe dielli i kishte leshuar rrezet e tij por nje telefonat arriti dhe tha...
Autori: Anonimous · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vetmia
Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe arsyetoj ne keto rrethana.Por kjo qetesi,kjo vetmi me mbeshjell me frike.Me ben te mendoj gjera te paqena,me fut ne nje bote ku shof c'ka nuk mund te shof....
Autori: Klara Noku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pershkrim i nje mjedisi
-Sa i cuditshem Nju Jorku sot,nje zymtesi e pazakonte e kishte mberthyer ate.Jashte shtepise se Blaineve nje furtune e veshur ne petkat e djallit dhe injorances ishte plagosur rende e po venitej ne rruget e qytetit.Rruget kishin veshur nje petk te zi qe z...
Autori: tringa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: stina e vjeshtes
Stina e vjeshtes fillon me 23 shtator .vjeshta ne fshat duket shume ndryshe sepse nuk e ka pamjen si ne vere.Natyra merr pammje me ngjyre kafe.Kudo ne barin e njome ka gjethe me ngjyra te ndryshme te cilat kane rene prej pemeve.TE gjithe behen gati per d...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ti ♥
Ti,ishe ti gjithckaja qe mbizoteronte tek une,ishe ti ai ylli qe ndriconte ne netet e zymta te dimrit,ishe ti qe me driten verbuese me mbroje nga kthetrat e jetes,ishe ti ndergjegjja ime qe me ndiqje kudo,ishe ti ajri im qe me mbante gjalle,ishe ti oksigj...
Autori: natyra brovina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: per nenen
nenet time shum e dua sepse ajo me rriti mua Edha jet e dhe shpirt Per te me edukuar mua E mire eshte e buker eshte Ashtu si une e dua Pra ndaj o femije Nenen une e dua
Autori: Bela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme ne jeten tone.cdo kush prej nesh e di se cfare eshte femijeria,eshte ajo qe ne jemi te gatshem qe ta perjetojme perseri,lojrat e bukura qe kemi luajtur,mb...
Autori: Kevin Dodaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshira
Te gjithe kemi deshira, nga me te ndryshmet. Qe kur fillojme te kuptojme nga kjo bote na lindin edhe deshirat, te cilat si femije kerkojme te na i realizojne. Kur isha ne kopesht dhe shikoja ndonje femije me nje loder qe se kisha, me lindte deshira qe ta ...
Autori: madita syla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "Vendlindja''
"Vendlindja" Ne vendlindjen time shume zogj cicerojne e ne kaltersi shume pllumba fluturojne.O vendlindja ime o me e shenjta ty do te dua sa te jet jeta.Lulet qelin ngjyra-ngjyra sa e bukur qe eshte natyra.Moj vendlindja ime askund s'do te shkoj je ma ...
Autori: ajo vajza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoqja ime
shoqja ime me e mire eshte nje vajze qe sdua tja them emrin.Ajo eshte si motra ime,ndajme shume sekrete se bashku .Ne te dyja duhemi shume si motra.sot u pajtuam sepse para disa ditesh ishim zene dhe kjo gje me shqetesonte ,i them E qe e kam si motren tim...
Autori: flutra nuredini · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu
E shtrenjeta ime! Sot eshte ditelindja jote Festo e shtrenjeta ime Vetem sot harroj hallet Vetem sot,mos mendo te tjeret Nene e dashur,e shtrenjeta ime Te lutem nje here mendo per veten E di se zemra jote kurr nuk u qetesua Gjithenje loti te ...
Autori: Emi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet e mia verore
Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli. Vizitova shum familjar,takova miq te rinj,lexove lektyra te reja dhe bera shum aktivitete te tjera. Vera esht e gjat dhe padyshim se ndonjeher kam ndjer mungese e shokeve dhe arsimtareve p...
Autori: Fatjana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pyelli I lulezuar
Ne duhet te kujdesemi sa me shume per pyjet 🌳🌳. Duke mos i prer sepse pyelli eshte oksigjeni jone ,ne qoft se pyelli do ishte I masakruar nk do mirrja sot fryme .Mos I prisni pemet sepse eshte vendbanimi i shume gjallesave 🦜🐓🕊🐲🐕.Na...
Autori: vjollca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MATURANTET
ESE:MATURANTET Te shkruash per nje tem kaq te rendesishme nuk eshte fare e lehte sepse qdo bashkim i shkronjave te jep nje ndjenje te re qdo bashkim i fjaleve te kujton diqka te shkuar ndersa qdo lot qe pikon nga syri te kujton nje te kaluar sa veshtir...




Komentet e fundit!

Emri: anghjkloi
Email: xhensikaballa@yahoo.com
Komenti: uaa zmr shume e bukur po a mund te shkruash nje ese per shoqerine te lutemm je sh e mir pzz

Emri: hysen
Email: hyseni2003@outlook.com
Komenti: Ju dua shummmmmmmmmmmmm

Emri: jona
Email: jona@live.com
Komenti: Wowww

Emri: marinela
Email: marinelalove910@yahoo.com
Komenti: shume e bukurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr me pelqeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu shummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm i loveeeeeeeeeeeeeee:

Emri: ela bella
Email: Ledialedi12@yahoo.com
Komenti:

Emri: renato
Email: renatozeneli@krenar.be
Komenti: dsgdf

Emri: Klodi Bajrami
Email: klodianbajrami@gmail.com
Komenti: Shm e bukur! Un e printova dhe do e dorezoj sot!

Emri: leta
Email: leta.ismaili@hotmaile.com
Komenti:

Emri: vajze simpatie
Email: otr_gisela@yahoo.co,
Komenti: sh e bkr

Emri: sidorela
Email: elatatari@yahoo.com
Komenti:


Emri: arlinda
Email: arlinda_hasani@live-ks.com
Komenti: shum e bukur

Emri: enea
Email: eneasexy96@hotmail.com
Komenti: me pelqen shume biles e kam printuar.mos e vrit mendjen se eshte yll fare

Emri: Iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: jane edhe 2 libra te tjera qe quhen : "me fal qe te dua" dhe "me fal po dua te martohem me ty"

Emri: economy09
Email: economy09@hotmail.com
Komenti: s'ka me sot histori hirushje.

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: lol un vtm 1 dhe 2. sa libra ka???????????? ^_^

Emri: Iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: po te gjitha librat e tij

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: lmao sa e bkr prz :)))))))))))))))) lol pash "3 metra mbi qiell" :pp e ke lexuar si liber?? :)))



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com