Data e postimit: 2014-11-07 20:59:43
Lexime: 20182
Udhetimet e Cajld Haroldit
Autori: Tea Brame
Lloji: Analize letrare
Tema: Personazh
Shkolla: Faik konica
Klasa: 12C
Qyteti: Korce
E-mail: Email eshte i fshehur!


'Udhetimet e Cajld Haroldit' eshte nje nga veprat me te bukura dhe mbreslenese te shkrimtarit anglez G.Bajron. Vepra eshte romantike,me karaketer epiko-lirik. Perbehet nga 4 kenge te cilat jane krijuar nga udhetimet e Bajronit ne Shqiperi,Spanje,Portugali dhe Greqi. Personazhet dhe ambientet qe pershkruhen,ashtu si tematika dhe patoset jane te shumte ne veper,por do te ndalem per analize tek lidhja e pesonazhit te Haroldit dhe vete Bajronit.
Nese do te analizoja jeten e Bajronit,duhet te permend fillimisht se ai ka lindur ne Angli,ne prag te Revolucionit Francez,ne vitin 1788,pinjoll i nje familje fisnike. Me nje nene te rrepte skoceze,ai deshiroi qe ngrohtesine ta gjente tek dadoja. Ne moshen 10-vjecare,trashegon titullin 'Lord'. Karakteri i tij ishte i bute,shpirt i qete dhe i hapur,teper i sinqerte dhe nuk e njohte hipokrizine. U terhoq nga jeta mondane,e shthurur dhe e mbushur me festa duke bere keshtu qe opinioni per te,te ishte negativ. Panvaresisht kesaj Bajronin e shohim te zhgenjyer nga shoqeria,aristokracia . Realuteti i kohes me kontradita te thella, e futi Bajronin ne nje trishtim pa krye. Pikerisht kjo e shtyu Bajronin te bente udhetimin e tij 2 vjecar ne Europe,ku shkruajti dhe vepren me titull 'Cajld Harold' - 2 kenget e para. Por kush eshte Haroldi? Ky hero i vepres bajroniane. Haroldi jetonte ne udhezen 'Albion' ,qe nuk pelqente rrugen e virtytit,(ashtu si Bajroni), ne shoqeri te keqe humbiste diten,e nates ja prishte gjumin me defrime. Haroldi ishte sojli,fisnik. Por sado famose te ishte familja e tij,serisht mbetej nje pinjoll qe ja kishte nxire emrin. Pikerisht qe ne strofat e para te vepres, hasim nje paralelizem midis Bajronit dhe Haroldit,shkrimtarit dhe personazhit,duken sikur jane 1 me emra te ndryshem. Per ta theksuar me teper mendimin e mesiperm,ve re se strofa e 4 tek Kenga e I, largimin e Haroldit nga vendilindja,shume i ri,ende pa i mbushur te 20 -at. U largua i dehur nga qejfet dhe i zhgenjyer nga jetesa,mentaliteti dhe reformat,ashtu si vete Bajroni. E ndoshta i zhgenjyer nga dashuria per nje femer ,nga frika se mos njolla e tij e turpit ngjitej pas saj,nga deshira per te qene me te,por ajo ishte aq e dlire saqe vete Haroldi nuk ju dorezua zemres se tij,por vendosi te largohej prej saj. Haroldi u largua nga vendi i tij pa takuar askend nga familja,por Bajroni i ndjente se i mungonin,ndjente mall dhe dashuri, ky ishte shpirti fisnik i tij te cilin e tregon ne strofen 10 te kenges se I. Jo pa kest,Bajroni ve ne vepren e tij qenin si simbol te besnikerise,Haroldi mendon se aq nam te keq ka ne vendlindje,sa edhe qeni qe eshte besnik do e shqyente nese kthehej. Zhvillova paralel dy figura ,autor-personazh per te treguar se Haroldi eshte Bajron,e Bajroni fshihet nen petkun e Haroldit. Kjo na le te kuptojme dicka me teper per ndjenjat e Bajronit dhe karakterin e tij. I vetmi ndryshim eshte se Bajroni ishte 'pjesmarres' ne revolucion,ndersa Haroldi thjesht vezhgues i ngjarjeve.

Vepra te ngjashme
Autori: Barije bislimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Stina e vjeshtes
Stina e vjeshtes Fillon me 23 shtator dhe mbaron me 22 dhetor nje Stine ku e nngyra e gjelber te gjithe gjethet bien ne toke ato Jan shume ngjyra por me shum dallohet ngjyra e Arte .vjeshta edhe nje Stine ku ka erë reshje shiu dhe mjegull.por me vjeshte ...
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Analize letrare · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: unejsa · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria
te dashurosh do te thote te duash dike me shume se veten,,,
Autori: fikrijeibishi · Lloji: Analize letrare · Tema: trimst nuk vdesin por ato jetojn gjithmon
Trimat kane luftuar per athen evet ata dhane gjakun e tyre jete e vet per atdheun,gjaku i tyre eshte derdhur vetem per sakrifica qe kane ndodhur.ata na lane shume gjera e shume fjal qe ne i perdorim sot.trimat me te njohur kane qene;Naim Frasheri,Ismail K...
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 2
Vazhdim pjesa II Po pra, ato gjërat që nuk i kam pasur në fëmijëri më lanë të kuptoja shumë gjëra me rëndësi. Ndoshta mënyra se si i kuptova nuk ishte e duhura fundja edhe unë kisha ëndrra fëmijërore që më mundësonin të jetoja e t...
Autori: Natalia Blackpink · Lloji: Analize letrare · Tema: Fleta e shkrimit
Pranvera sapo kishte trokitur.Në klase mësuesja e matematikës po shpjegonte mësimin. -Dy dhe dy bëjnë katër, Katër dhe katër bëjnë tetë, Tetë dhe tetë gjashtëmbëdhjetë. Mësuesja po e përsëriste disa herë radhazi sepse fëmijët d...
Autori: ajshe ismaili · Lloji: Analize letrare · Tema: pranvera ne qytetin tim
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit .ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Sot ishte nje mengjes i mahnitshem ku une u zgjova me cicerimat e zogjve.Ne kete stine ditet zgjatem,kurse netet shkurtohen.Pra gjithcka e bukur fillon n...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Kaligrama ne anglisht për jetën
||||||||| ||||||| ||||||||||||||||||||||||||| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| ||||||||| ||||||| |||||| ||||||||| ||||||||| ...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Analize letrare · Tema: Vetvetja
Jeta ime.... E dini???Nuk di nga tia filloj.Une kam lindur,jam rritur dhe kam mbijetuar deri me sot....po cfare do te ndodhe me tutje?....Kohet e fundit spo ja kaloj shume mire por nuk e kam humbur shpresen dhe besimin te Zoti per te larguar cdo veshtirs...
Autori: Samanta · Lloji: Analize letrare · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijoje miqesi. Por une mendoj se na nevoitet nje mik i vertet dhe them se te gjithe duhet te perpiqen t'a kuptojm...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqërore
1.Shëndosh të jemi Zot i madh,gjërat e tjera vijnë dal nga dal ...!
Autori: eda · Lloji: Analize letrare · Tema: nene tereza
Nene Tereza eshte krahu qe na tregon drejtimin.... ej prit nje sekonde me vr8 mendove se do shkr ese per nene terezen? jo se nuk dua po pertoj plus qe km shum msime dhe humbas kohe kot duke shkr kte.. ehhh ju zhgenjeva ee? po vl re se kshu e ka jeta nje...
Autori: mishel · Lloji: Analize letrare · Tema: ese pershkruese ; nena ime
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mire ne bote. mami im eshte nje grua shume e ndjeshme dhe zemrmire ,sa hereqe ajo na qerton kur ne kemi bere ndonje gabim ne merzitemi pak ,por ajo mbetet...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Meda nga Euripidi
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: "Medea" është një vepër e shkruar nga dramaturgu i lashtë grek Euripidi, e cila u paraqit për herë të parë në vitin 431 p.e.s. Vepra ndjek histo...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com