Data e postimit: 2014-10-01 16:10:44
Lexime: 12943
imagjinata
Autori: Igli Mehmetaj
Lloji: Ese argumentuese
Tema: imagjinata
Shkolla: beselidhja
Klasa: 8b
Qyteti: ballsh
E-mail: Email eshte i fshehur!


njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetme.Te arrish deri aty te duhet shume pune e Zoti ndonjehere ta le pergjysem rrugen,e te fut ne nje enderr ku nuk di cte besh.Ke vetem nje zgjidhje,imagjinaten.Jeta jone,nuk mund te kontrollohet nga te tjeretP zemren e imagjinaten sta kontrollon dot njeri.Se per tu futur aty e ke vetem ti celesin.Po vjen nje dite qe imagjinata te kthehet ne realitet e atehere jeta jote eshte e plotesuar.Keshtu jam edhe une gjerat qe skam guxim ti bej ne jet i bej ne imagjinate4.Imagjinate nje fjale e gjate e cila mbart me vete nje bote te tere,nje jete me vete,ku pak e dine ta shperfytyrojne e pak dine ta jetojne.NJeriu per mendimin tim duhet te kete imagjinate sepse s mund te jetoje.Cdo dite te njejten jete ate jete pa kuptim.S jane vetem femijet ata qe fantazojne sepse nuk jane vetem ata qe jetojne.Te gjithe jetojme e kemi te drejt te fantazojme,sna ndalon kush,Jeten nuk mund ta perballosh vetem duke jetuar,po duhet pak fantazi per ta zbukuruar.Fantazia njerezore eshte pa limit,e ka krijuar shume gjera qe tani jane pjese e realitetit.Njeriu pa imagjinaten eshte si peshku pa uje.

Vepra te ngjashme
Autori: klevi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: lufta
Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes.ai eshte udhetimi i jone neper bote nga dhoma e leximit permes diellit.gjithcka me e bukur nga kjo bote fshihet ne libra. Kam mesuar se sa here qe mes njerezve ndihem keq,nje liber me ben te ndihem mire sepse...
Autori: Vlera Hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: djellit
Djelli Ulur ne karriken e oborrit ne mendimet e mija te arta mmu shfaq nje pyetje :Ceshte djelli .Un mendimeve te mija te arta iu pergjigja :Djelli edhte nje nder gjerat me te mira ne bot ai na ngroh e ne gezohemi ai na pjek pemet e nje lumturohemi.Dj...
Autori: Xhoana Cuni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Profesioni
Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që i sjell jeta. Çdo sfidë tejkalohet kur vullneti nuk mungon. Njëriu është një qenie që ka forcë të mjaftueshme për ta kontrolluar gjithë botën ...
Autori: Altin A. GJIKOLLI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per ty Erik Abidal (ABI)
Shum njerez mund te qeshin me kete qe po shkruaj.Mund t'ju duket qesharake,pasi qe po shkruaj per nje "NJERI" pa vlera.Eshte e gjitha e kunderta,pasi po flas per nje njeri me vlera te larta qe tronditi gjith "BOTEN" me lajmin e keq qe na japi...Ndoshta je...
Autori: Shkolla "Qemal Mici" · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te drejtat
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe te drejtat e tij te mos i shkeleshin ose shfrytezoheshin.Femijet kane te drejta ne kemi te drejta dhe duhet qe keto te drejta te na respektohen .Te par...
Autori: ela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta
eshte e veshtire te ajpim nje perkufizim te sakte per jeten. per mua ,jeta eshte enje udhetim drejt vdekjes. ne lindim,jetojme dhe ne fund shuhemi e me pas harrohemi. ne kthehemi ne nje kujtimit te harruar, te humbur diku ne skajet me te thella te mendjes...
Autori: Sayda Büyüküstün · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Endrra e prere
Ne kete poezi Dritero Agolli treogon mjeshterisht harmonine mes shtresave kuptimore te fjales dhe imazheve poetike te ndjenjes.Titulli i saj ndertohet nga metaforizmii figures se endrres e cila mund te pritet qofte edhe si nje rrecke.Eptieti metaforik end...
Autori: paola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: familja
familja gjeja me e shtrenjte per te gjithe ,cdo femije duhet te ket perkrahjen e familjes .familja eshte gjithcka ,ajo na gjendet pran sa here qe kemi nevoj apo jemi ne nje problem .familja eshte vendi ku cdo gje duket bukur ,por te jesh pjese e nje famil...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kthimi i Perjetshem
Nje fund, ne vije te drejte, ku ndodhin vdekje te panumerta dhe lindje te panumerta te cilat ndricojne te njejtat ngjarje. Shume mire, atehere… Dhe cfare kuptimi kemi ne, ne ate vajte dhe ardhje te fillimeve dhe fundeve, dhe te kohes, dhe te...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Liria në krijmtarinë letrarë është e rëndësishme
Ajo çka e ka dalluar krijimin poetik , nga krijimet e tjera është forca e madhe e shprehjes së unit të brendshëm të autorit.Shpreh gëzimin e tij deri në ekstazë.Po ashtu shfaq vuajtjen e tij deri në agoni.Poezia me vargjet e saj shkrihet me bot...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Paraja dhe roli i saj në shoqëri
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj paranë.Shohim njerëz të pasur që bëjnë shpenzime të çmendura.Apo me modelin e njerëzve shumë të pushtetshëm ,e të rrethuar me pushtet.Ne priremi...
Autori: Roi Roisela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
E jeta nese mund ta quaj jete , nese mund ta quaj vend per te jetuar ket pjese bote, ku une bej pjese. Sot meson neser harron ,sot jeton neser vdes por ne po vdesim perbrenda cdo dite pak nga pak. Po na vrasin mendimet tona, po na vret shpresa te cilen ...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ishte njeri me vlera (Kushtuar Dajes)
Ditet ndryshe nga te tjeret, qdo her e me shum e ndjej mungesen tende.Perqafimet dhe fjalet e bukura qe mi thoshe nuk do ti harroj kurre.Vazhdimit e ndjej shtrengimin e duarve tuaj,shikimin e embel qe do te me mbetet gjate kujteses time.Tani qe te ka mbul...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...




Komentet e fundit!

Emri: Ana
Email: ana123@gmail.com
Komenti: Bravo e vetmja ese qe me ka pelqyer ne kete faqe ku shkruajn te gjith qka te duan e qka flasin pa baza e mrekullushme imagjinata esht dicka e bukur kur nk ke dicka vertet pse mos ta maresh ne endrra ?

Emri: boralba
Email: alba@me.com
Komenti: sh ese e bkr po na tka lind ideja per ket peshkun pa uje njehere

Emri: kurva
Email: kurva@yahoo.com
Komenti: a ma drg nr e telefonit

Emri: rexhina
Email: rexhina@yahoo.com
Komenti: bukur igli apo jo?....

Emri: igli
Email: igli.roel@yahoo.com
Komenti: o ina ik se na lodhe me ato komentet e tua te shpifura

Emri: arditi
Email: marlik.sol@yahoo.com
Komenti: SHUMEMIR POR UNË SJAM NhSHKOLL

Emri: era
Email: era@yahoo.com
Komenti: hahahahah sh bukur igli

Emri: daniela
Email: daniela@yahoo.com
Komenti: /

Emri: ina
Email: ina@yahoo.com
Komenti: Sa kot!

Emri: desi
Email: dessidessy@yahoo.com
Komenti: shum ese e bukur..


Emri: igli mehmetaj
Email: igli.roel@yahoo.com
Komenti: eshte nje ese shume e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com