Data e postimit: 2014-09-08 18:57:16
Lexime: 3672
kuriozitet
Autori: anna
Lloji: Thenie
Tema: gjykime
Shkolla: 17 shtatori
Klasa: 10
Qyteti: 4-street shijak
E-mail: Email eshte i fshehur!


une do ti lutesha cdo njeriu qe sa te kete jeten te mos sillet keq ose me sakte te mos jete i keq apo e keqe pasi cdo gje qe ne kemi bere sa kemi qene gjalle do te na shperblehet pasi te kemi vdekur. personat qe kane bere keq do te DIGJEN me SHEKUJ ose pergjithmone pasi nuk ka kurre rivdekshmeri.
personat te cilet kane bere mire do te rrine ne vende te mbushura me lule, me bukuri, me rehati. me nje fjale do te rrine sikur te ishin MBRETERESHA.
njerezit qe bejne keq e nuk i kerkojne falje ZOTIT apo nuk pendohen sinqerisht si fillim zoti i ndeshkon duke ua hapur rrugen drejt se keqes, qe do te thote nen 100 vjet personat e keqinj do te kenaqen duke bere keq, duke ndier lendimin e te tjereve e duke i cuar te tjeret drejt se keqes,por pasi ata persona te vdesin do te piqen e do digjen e do sterdigjen pergjithmone ne flake. kjo diegie eshte njesoj sikur te fusesh ne zjarr nje njeri te gjalle.
pa imagjinoni si do te ishte te rrije ashtu pergjithnje ne te bertiturat e tua e te personave te tjere te ligj.
do te ishte nje katastrofe e vertete.
nje gje dua qe ta dini: JETA E VERTETE ESHTE NE PARAJSE. personat e mire bejne namin ne qejf kurse te keqinjte bejne namin duke u perveluar.
jeta ketu ne krahasim me jeten atje eshte kota biskota.
njeriu i mire vuan sa te kete jeten nen 100 vjet, kurse i keqi ben feste gjate kesaj kohe, por pasi te jemi ringjallur gjithcka ndryshon.
GJITHCKA C'KA KAM SHKRUAR ESHTE MESE E VERTETE!

Vepra te ngjashme
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Himni i jetës Nënë Tereza
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. Jeta është ëndërr, bëje realitet. Jeta është sfidë, përballoje. Jeta është detyrë, kryeje. Jeta është lojë, luaje. Jeta është ...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"E ç'hyjnë në punë librat nëse nuk të shpien në kroin e jetës,për t'u kredhur e për ta pirë plot lakmi?..."
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Të interesohesh për jetën e shkrimtarit se të pëlqejnë librat e tij është si të interesohesh për jetën e jetën e patës sepse të pëlqen foie gras"
Autori: L · Lloji: Thenie · Tema: Ra një yll
Atje sipër në hapësirë ra një yll Këtu poshtë në vendin tonë u rrëzua një qeveri.
Autori: Klejsi Ismali · Lloji: Thenie · Tema: Dashuria
Dashuria eshte mekati me i bukur i bere ne jete dhe qe falet.
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Zakonisht u japim gjëra atyre që duam. Fjalë,prehje,dashuri,kënaqësi... Ti më ke dhënë më të çmuarën ndër të gjitha : mungesën. E kisha të pamundur të bëja pa ty : edhe kur të takoja e shikoja,vazhdoje të më mungoje..."
Autori: Ardian · Lloji: Thenie · Tema: Pranvera
Pranvera Erdhi stina e lumturisë, lule plot erë, shpirti im u gjelbërua nga ajo aroma e këndshme që kishte lulëzuar lule të bardha. Sa kënaqesi kur e dëgjojë valsin e pranverës, kenga e zogjve e zbukuruan stinen tone më te bukur, ...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Ti do të dashurohesh,ditën kur mund ta shfaqësh dobësinë tënde dhe tjetri mos ta përdorë për te diktuar epërsinë e tij."
Autori: Klejsi Ismali · Lloji: Thenie · Tema: Mendimi
Mendimet jane mizore , te mendosh eshte njerezore!
Autori: angela pepkolaj · Lloji: Thenie · Tema: FEMIJET
-Ti rrisë dhe edukojë me ndjenjën e respektit ndaj njëri-tjetrit. -Të kultivojë besimin te Zoti dhe dashurinë për njeriun. -Ti ushqejë me dashurinë për atdheun. -Të respektojë të drejtat e fëmijës. -Të sigurojë një edukim sa më të...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Librat më të dobishëm janë ata ku lexuesit e bëjnë vetë gjysmën e punës..."
Autori: arta klaiqi · Lloji: Thenie · Tema: fjale te urta
Nese s`mendon per te ardhmen do te mbetesh pas te. Buke,e kryp e zamer. Ndarja e pasurise mund te jete shkak i tragjedise. Vellau eshte armiku me i madh. Nese ofendon te tjeret pa te drejte krijon shkas te te ofendojne me te drejte. Ai qe s`punon,dhe...
Autori: anonimo · Lloji: Thenie · Tema: jeta
jeta gjithmonete jep nje mundesi te dyte...ajo quhet e nesermja!
Autori: Klejsi Ismali · Lloji: Thenie · Tema: Kujtimet
Kujtimet Nuk Jane Nje Jete , Por Jeta Eshte Nje Kujtim....




Komentet e fundit!

Emri: mira
Email: mirapg@yahoo.com
Komenti: bravo,sh bkr...

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: jam shume krenare qe besoj ne zot dhe keshtu do te jem pergjithmone pavaresisht c'ka me thone te tjeret . nuk besoj askend me shume se zotin. jam shume e kenaqur qe shkrova nje kuriozitet te tille te vertete



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com