Data e postimit: 2014-09-04 16:41:08
Lexime: 4921 |
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
|
Para se të këndosh vajto
Para se të vajtosh këndo
|
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit e cila kur bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri,kthehet në ngjyrë të kaltër e gri,që ndonjëhereë na e bën dhe humorin tonë gri.Por k...
|
|
Pas nje perendimi te bukur e te qete pas ujrave vezullues dhe te mrekullueshem fillon nje heshtje e plote.Deti qe ngjasonte si nje drite shprese pa fund,tani u err.Ajo flake percelluese qe pasqyrohej ne te,u shua.Por bashke me te iken shume thesare.Siguri...
|
Dita ime fillon kështu:
Në mëngjes filloj të laj dhëmbët,të vishem e të rregullohem më pas pi një gotë qumësht me mjaltë dhe shkoj në shkollë.Kur vjen pushimi i gjatë unë ushqehem me ndonjë frut ose tost.Mbaroj orët e mësimit dhe te d...
|
TE gjith femijet qe kane nje moter te madhe duhet te lexojne kete hartim.Te gjitha motrat e medhaja te gjykojne ose per gabimet qe ben dhe ia tregon sa here e ziesh osekur ti nuk i liron kompjuterin ajo te bene presion . Te gjithe femijet duhet ti pergj...
|
Edukata e bën njeriun ,të dallohet !
|
Për dallim nga stina e verës ne kemi hyrë në një stinë tjetër,që është stina e vjeshtës.Mua nuk më pëlqen stina e vjeshtës por secila stinë e ka bukurinë e vet.Vjeshta na sjell shumë pemë të mira dhe të shëndetshme siq janë:mollat,rr...
|
Kur rrezikon ,do të thotë se ke guxim .
|
Nje pamje e mrekullushme.Qielli i mbushurplot me re,te cilat levizin pa pushim,vijne e ikin te nervozuara.Vendi ne te gjitha anet eshte i veshur me te bardha.Ne rruge shikohen njerez te cilet jane veshur te gjithe me pallto e dorashka te trasha.Femijet lu...
|
|
Pylli I lulezuar me jem kenaqesi me gjalleron jeten me mbush me fryme plot ajer te paster.pylli eshte vete jeta jone prandaj mbroje.
|