Data e postimit: 2014-08-26 13:24:16
Lexime: 3953
hana
Autori: hahahah
Lloji: Fabul
Tema: filozofike
Shkolla: Curr Bicurri
Klasa: 7
Qyteti: QiKATOV
E-mail: Email eshte i fshehur!


Neser luan Real madrid


Nuk e di a fiton

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Fabul · Tema: Fabula për fëmijë
Gjahtari dhe arusha Një ditë një gjahtar po ecte dhe pa një arushë.Ai uli pushkën që të mos e frikësonte atë.Gjahtari shikon sytë e përlotur të arushës.Ai u mallëngjye dhe u trishtua shumë.Gjahtari vuri re një ashkël druri që ishte n...
Autori: Anonim · Lloji: Fabul · Tema: dashuri
Un te lumi ti te lumi me nje puthje na ze gjumi 😂
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe korbi
Nje korb vodhi nje cope te madhe djathi ne parvazin e nje dritareje dhe fluturoi ne maje te nje peme,gati per ta shijuar.Nje dhelper shqoi kafshaten e shijshme ne sqepin e zogut dhe po mendonte si t`ia rrembente. -Oh,korb,-i tha,-sa te bukura i ke pendet...
Autori: LEA · Lloji: Fabul · Tema: Blete rritesi
Dikush hyri ne nje bletore, kur nuk ishte i zoti dhe vodhi mjalte e dyll. PAsi u kthye bleterritesi dhe i pa kosheret bosh, ndenji ne nje ane dhe po vrojtonte me kujdes. Bletet qe po ktheheshin nga kullota e pane dhe iu leshuan per ta thumbuar. Atehere...
Autori: Mjellma Dalladaku · Lloji: Fabul · Tema: Nena
E dashur nene...Je gjysma e jetes sime.Te dua me shum se gjith cka ne bote..Per mua je nena me e mir e botes je nje nene e mrekullueshme..Te dua shumm
Autori: Kristiana Gjergji · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe majmuni
NJe dhelper dhe nje majmun po kalonin ne te njejten rruge dhe flisnin per bujarine e fisit te tyre. Thane sa deshen derisa mberiten ne nje vareze. Duke hedhur syte andej, majmuni psheretiu. Kur dhelpra e pyeti perse, majmuni, duke i treguar varret, i tha:...
Autori: Delvina Gashi · Lloji: Fabul · Tema: gomari dhe dhelpra
Gomari veshi lekuren e luanit dhe filloi t'i trembe shtazet torollake.Kur pa dhelpren, u porpoq ta trembe edhe ate.Por, mbasi ajo pak me pare rastesisht e pati degjuar duke pellitur, i tha; Edhe une do te isha trembur, vetem sikur te mos kisha degjuar se ...
Autori: kevi gjona · Lloji: Fabul · Tema: trute e gomarit
luani dhe dhelpra dolen se bashku per gjah . Sipas keshilles se dhelbres luani i coi fjale gomarit te vinte per te lidhur miqesi midis dy familjeve gomari erdhi shume i gezua pas pak luani e mbyti dhe i tha dhelpres ja ku e kemi dreken sot luani i tha rri...
Autori: ana · Lloji: Fabul · Tema: gomari dhe ujku
na ishte nje here nje gomar.ai po hante bar per qejfin e tij kur pa se po i afrohej nje ujk.ai mendoi te thurte nje plan para se t eperfundonte pre e ujkut.ai beri gjoja sikur ne kembe i kishte hyre gjemb.ujku mendoi ta ndihmonte gomarin por sapo ju afru...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: Besjana · Lloji: Fabul · Tema: fabula me kafshe
QENI DHE UJKU Një ditë ujku bukë kërkoi, Por qeni ujkun e dëboi, Ujku tashmë shkon në fush’, Edhe barkun plot e mbush. Qenin e lidhën me zinxhir, Të arrijë ushqimin e ka të vështir’, Ujku qenin e shikon, Por ushqimin s’ia afr...
Autori: sara kosta · Lloji: Fabul · Tema: pranvera
NE PRANVERE DIELLI SHKELQEN LULET SHUMNGJYRESHE KU NUK I GJEN RENDIM ME VRAP TU MARRIM AROME ME PERKEDHELI MOS NA KEPUTNI NA THONE
Autori: polikseni · Lloji: Fabul · Tema: gjuha shqipe
Një dite luani u ndje shumë keq.Ai I lajmeroi të gjitha kafshet she po vdistedhe donte t'u thoshte dëshirat dhe porositë e tij të fundit. Erdhi dhia he guvën e luanitdhe ndenji të degjonte porositë e tij.Pastaj u fut delja. Lara se të ikte ajo,m...
Autori: Sherin · Lloji: Fabul · Tema: Shkolla
Dhelpra dhe dhia Nje luan i madh mbret kishte nje fron qe askus nuk e arrinte dot,por nje dite ky luan vdiq.Te gjithe banoret qe i sherbenin luanit provuan nese kurora i rrinte mire ndonje kafshe tjeter.Te gjithe e provuan,por askujt nuk i binte perve...




Komentet e fundit!

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: ca ishte kjo kshu koooooooooooooooottttttiiiiiiiiiiiiiiiiii

Emri: zgjuar
Email: zgjuar@liv.com
Komenti: zhgenjim total

Emri: labinot klaiqi
Email: labinoti_noti@hotmail.com
Komenti: o ishalla fiton

Emri: ppfffffffffffff
Email: baby.ufff@mami.com
Komenti: ishalla hum! me ket tekst dua te them:ik e pirdhu!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com