Data e postimit: 2012-03-19 15:36:25
Lexime: 13420
Proud to be me!
Autori: Klea Prifti
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jeta!
Shkolla: "Andon Profka" Seman
Klasa: XIA
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te ndihesh pozitive???
Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga probleme,njerez qe jane tere kohen me zemer te vrare,te zhgenjyer nga dikush apo nga vete realiteti I shpifur,qenie njerezore qe bejne gjithcka ,shkelin kedo vetem per te marr ate qe duan…!
Kjo eshte bota ne te cilen jetojme…bota me te cilen perballemi cdo dite…njerezit qe shohim,por nuk I njohim…ose ose po ta mendosh mire as per te shikuar nuk i shikojme,sepse e vetmja gje vizuale eshte nje maske cfaredo qe na servirin...!
Sa ironike po me duket tani….!!!
Dikush qesh per te mashtruar nje bote te tere se eshte mire,edhe pse ne fakt po vdes perbrenda…ndersa dikush tjeter nuk le asnje person pa I thene sesa fatkeq eshte vetem per te fituar pak meshire..!Dikush pergjerohet duke aktruar per te marr dicka qe nuk e meriton,ndersa dikush tjeter pranon fatin e tij me perulesi e krenari…!
Kam lexuar diku se ai qe do te ardhmen e vete,e pranon te tashmen sido qe te jete,e duron si te ishte nje i denuar ne litar edhe pse i pafajshem..! Hmmm po mendoja!!!Une jam nje person tipik qe nuk pranoj realitetin,jam nje qenie rebele ndaj botes ku jetoj..!I dua njerezit i mi,por nese mundohen te me vendosin ne korniza te egra sjelljeje nuk i pranoj...!Nuk gjykoj askend,e ne fund te fundit kush jam une? Zoti?!!! JO!!! Nuk gjykoj njeriun,gjykoj kritikoj veprimin...!
Te pranosh realitetin?Sigurisht qe po,por te lutem mos rri duarkryq teksa e shikon boten tende,boten qe neser do jete e femijeve te tu te shembet para syve te tu cdo dite dhe ti ...ti te mos besh asgje...vetem te jesh nje spektator kur ne fakt duhet te ishe personazhi kryesor...!
E dua boten time,por ama ate qe kam krijuar Brenda zemres,Brenda mendjes sime,…kjo jashte me tremb,ndonjehere me ben te mos jem Une...ajo vetvetja,ajo qe qesh,qe argetohet ,qe shkruan per natyren,per nenen,per mesuesen e klases se pare,per dashurine infinite ate perfekten...!
O sa budallaqe me duket vetja tani....jam akoma nje femije i vogel i papershtatur me boten qe me rrethon..por e dini cfare sido qe te jete e dua veten time..,sepse ndryshe nga shume te tjere ajo nuk di te veje maska,te tallet,te thyej zemra apo te zhgenjej te tjeret...!Ajo shfaqet ashtu si eshte,i pranon njerezit ashtu si jane,dhe perpiqet qe boten ne te cilen jeton ta bej boten qe gjithkush ta doje...!
Proud to be me :)

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ese e Maturës Shtetërore 2021
Qenia njerëzore,si e vetmja me logjikë,ka mundur të zhvillohet e të krijojë qytetërime madhështore.Ajo i është përshtatur vazhdimisht ndryshimeve të botës.Kjo e ka bërë njeriun pjesë të botës.Ndonëse kemi përparuar në përmasa galopant...
Autori: Flutura Azemi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kur rrojn prinderit nderoj kur vdesin kujtoj
Te fillosh te shkruash per prindrit thellsia e shpirtit esht e lumtur nuk do te mund te paguaja as me thesaret me te qmuar ato te mira qe mi kan bere prindrit e mi ne jemi femij dhe si kuptojm mire ata shumicen e rasteve ata na japin keshilla te cilat ne ...
Autori: Ani bukuroshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Naze
O MOJ NAZE . Nazja ime zemren ma ke bere me dhimbje .Une te dua dhe ti me do atehere pse sme kerkon.Je e embel je si mjalti dhe pse je pak lozonjare une do te te dua gjithmone.As ne kete shkrim s mund ta shpreh dashurine per ty .Te lutem me fal nese te ka...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ju lutem lexojeni dhe komentoni te gjithe
jane 5 gropa me uje 3 gropa i pi lopa. sa gropa ngelen? dhe pse?
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëzore na sjell një mundësi. Një mundësi për të vepruar për të zhvilluar dhe shprehur virtytet tona. Çdo moment hap rrugën që ne të marrim bekime....
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese argumentuese · Tema: koncepti mbi lirine
Liria eshte fjala qe perkufizon kete ndjenje qe buron thelle nga zemra e qdo njeriu.Eshte ajo ndjenje qe mban gjalle shpresat brenda nesh.Eshte e lehte ta shkruash apo ta thuash me fjale por eshte shume e veshtire ta perjetosh kur je i kycur brenda 4 mure...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
NENA eshte drite ne erresire nena eshte hene nena eshte nje yll qe ne qiell ndriqon nena esht mbrojtësja jon engjëllushe nena eshte drita qe shohin syt tan nena esht jetëdhënësja me e shtrenjta mbi tok
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: MIQT E GABUAR
NE JEMI TE RRETHUAR NGA MIQ POR KE PERSONA QE TI SE PRET QE SHTIREN NE KETE TEKST TREGOHET SI TE KUPTOSH NESE MIQT JANE FALLSO 1 NESE ATA NUK TE TREGOJNE SEKRETE OSE I SHPIKIN ATO 2 NESE AI NUK PININE NE NJE SHISHE ME TY OSE KA SHTIRE 3 NESE AI PE...
Autori: kristinastefa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per ndarjen e Shqiperisë
Copëtimi i Shqipërisë është një barrë e rëndë për kombin shqiptar, e cila ka shtyrë shumë atdhetarë që pas copëtimit të punojnë politikisht e me përpjekje të armatosur, për ribashkimin e kombit shqiptar.Që nga kongresi i Berlinit më ...
Autori: AAAAAAAAAAnnnnnnnnnn D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te jesh jetim
Te jesh jetim do te thote te mos kesh 1 ose te dy, gje e cila eshte shume e dhimbshme per femijen. Pervecse te merr malli e rrin paksa i larguar nga shoket e shoqet, pa babain nuk je i ushqyer, i mbathur mire, por edhe pa nenen nuk je i edukuar. Por mund ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: samanta kaba · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cfare jane kujtimet
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur ne raste te mira apo dhe ne ato te keqija . Edhe pse nje pjese te madhe te jetes e kam kaluar vetem me kujtime te mira . Sepse mendoj se ne qofte se ke nje ...
Autori: Argjira Ajeti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje pushim i padeshirueshem
Po filloj qe te flas per kete pandemi sepse jam merzitur vetem ne shtepi duke ndenjur ,me ka marr malli shum per shkollen per shoket dhe shoqet e mia . shpresoj qe te jenin te gjith mire me shendet,po filloj te tregoj nje ngjarje e cila lidhet me familje...
Autori: Gestjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kritika
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te krijoje dicka te perkryer dhe vetem ai mund te zbuloje misteret e detajeve te saj. Te zbulosh dhe te analizosh detajet e veprave te artit nuk ka dyshim qe a...




Komentet e fundit!

Emri: gazmen
Email: gazmen@email.com
Komenti: teme interesante

Emri: samuel
Email: semihysko@gmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: anonimja
Email: anonimja tr@yahoo.com
Komenti: bravo bravo mjaft bukur

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: me pelqen eseja jote por eshte e pamundur qe mos te kemi pak djallezi ne kete bote sepse te qendrojme kaq te drejte,shume njerez te shkelin me kembe.

Emri: Blertona
Email: tona-45@live.com
Komenti: Shum e mir...Bravoo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com