Data e postimit: 2014-06-16 18:48:26
Lexime: 11276
Vajza e braktisur
Autori: Elisa Kastrioti
Lloji: Tregim
Tema: Braktisja
Shkolla: Mehmet Akif
Klasa: 7-2
Qyteti: Prishtinë
E-mail: Email eshte i fshehur!


Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia,atë e largoi babai nga shtëpia që ku ishte e vogël sepse nuk dëshironte që fëmijën ta ketë vajzë por djalë.
Babai i Artës i kishte thënë nënës së artës që herët se nëse lind fëmija vajzë unë do e braktis.Kur erdhi koha të lindte Arta ishte dimër dhe jashtë po bënte shumë ftohtë, kur lindi Arta,babai i saj shkoi me nxitim duke menduar se kishte djalë, ai hyri në dhomë dhe e shikoi se fëmija ishte vajzë, ai filloi ta rrihte gruan e vet dhe në fund e kapi foshnjën dhe e hodhi në borë, më pas shkoi një njeri dhe e pa foshnjën në borë duke qarë dhe gati të vdiste ai e mori në shtëpinë e tij.Më pas u rrit Arta dhe ajo nuk e dinte se personi që e morri Artën nën kujdestarinë e tij nuk ishte i ati i vet,kështu ajo vazhdoi të jetoje lumtur.Dhe ditën tjetër prindve të saj të vërtet iu lindi prapë një fëmijë vetëm se ai ishte djalë, ata u gëzuan shumë.Kur u rrit djali nuk dëgjonte dhe kështu ai filloi të mbyste njerëz,dhe kështu ata u penduan që e braktisën Artën dhe filluan ta kërkonin por nuk e gjetën më kurrë Artën e cila me familjen e saj kujdestare ishte shumë e lumtur.Kurse prindëritë e saj u pikëlluan me djalin e tyre për të cilin njëherë u krenuan e pastaj u pikëlluan.Dhe Artës i vdiqën prinderit të palumtur.

Vepra te ngjashme
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Tregim · Tema: Gjakmarrja :(
"...843. Doreras thirret aj, i cili vret kend me dore te vet. 854. Besa asht nji vade lirije e sigurimi, qi shpija e te vramit i ep dorerasit e shpijarvet te tij, tuj mos i ndjek per gjak perkohsisht, e mje ne vade te caktueme. 855. Me cue ngjind per b...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Tregim · Tema: ...
12/07/2012 Cfare marrezie…. Era, si e arratisur nga spitali psikiatrik. Shiu i pire tape, s’di nga vete... Perplasen, zihen... vriten mes vet –e bejne Pogradecin si Haiti... Rete e poshtra bejne tifozllek... Dyer, dritare: perplasen menjehere mby...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: enkeleana.ramaja · Lloji: Tregim · Tema: enderra
Nje here e nje kohe jetonte nje mbreteri.Mbreteria ishte afer pyllit.Nje princ po kalonte aty pran ai ishte i dobet ai deshironte qe endra e tij ti behej realitet. Princi nje dit duke shetitur neper pyll pa lulen e arte e mori dhe e mendoi deshirn dhe pa...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Tregim · Tema: Viti i Ri
Viti i Ri.... Kur shoh pemen plot me ngjyra,me zgjon mrekulli,ndjenja te lumtura,te dashura....Me kthen pas...ne femijerine time...kur prisja me padurim babagjyshin e vitit te ri te me sillte dhuratat...mezi prisja mengjesin e 1 Janarit te vitit te ri pe...
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Tregim · Tema: Si kam emrin .
Në qytetin Prishtinë fëmijët e fshatit luanin lojën '' Si kam emrin '' . Loja luhej me guralec . Secili merrte nga 3 guralec të vegjël . Ishte si të luash koka-fshehtas . Kur gjeje njërin hidhje guralecët dhe nëse ai që numëronte dhoshte...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Tregim · Tema: Tregim Real
Te flasim per diten e enjte; Ti harrojme oret e tjera por te flasim per oren e 2-te Kemi me arsimtarin qe ne kete faqe kam shenuar shume per te. Eshte ora e gjeografise, Une ndihem shume e lumtur sepse eshte ora e pelqyer e imja. Ia kaloje shume mir...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Tregim · Tema: Endrrat pertej hapesires
Tashme isha pesdhjete mije yje drite larg mga familja ime dhs kjo ndodhi fale kureshtjes time.Ne nje dite te bukur une dhe familja ime vendosem te benim nje shetitje dhe gjithashtu largoheshim pak nga jeta e perdtishme. Gjithashtu menduam qe te benim edhe...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Tregim · Tema: familja
Andrea pa orën.Ishte gati ora shtatë.Një natë tjetër pa gjumë.S’kishte mundur të mbyllte sy gjithë natën,për shkak të ngjarjeve që ndodhnin në mënyre te herepasershme ne ‘shtepine e tij’.Sa here qe e motra i lutej te kthehej e te kalo...
Autori: Esma Rrmoku · Lloji: Tregim · Tema: ,
Nje vajze Kejsi dhjete vjeqare donte te behej spiune,meqe karaten e dint dhe dinte te hetonte.Nje dite hetoi ne lagjen e saj nje grup spiunash.Ajo shkoj te spiunat iu lut ta pranonin,por ata nuk e pranuan. Pastaj kur shkuan spiunat d rrembyen Kejsin .E de...
Autori: Lirim Qerkini · Lloji: Tregim · Tema: Kopshti im
Une kam nje kopsht shum te madh dhe te paster.Ai eshte aq i madh sa qe mund te luajme lojra te ndryshme.Aty ka te mbjellur gjelbrim.Aty prane kopshtit tim une kam nje arre,kujtim nga gjyshi im.Ajo eshte e madhe dhe ka shum arra. keshtu ju tregova se si e...
Autori: ismail kadare · Lloji: Tregim · Tema: Permbajtja
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqiperise.Ne ate kohe mbizoteronte ligji I kanunit dhe familjeve berishajve ishte vrare djali I tyre nga familja kryeqyqeve dhe sipas ligjitte kanunit kerkoh...




Komentet e fundit!

Emri: elsa
Email: elsabahtiri@hotmail.com
Komenti: Shum bukur emrat si te njejte elisa Te dua shum ELISA shpirti jem,zemra jem,loqka jem shum bukur e paske shkru

Emri: elsa
Email: elsabahtiri@hotmail.com
Komenti: Shum bukur emrat si te njejte elisa Te dua shum ELISA shpirti jem,zemra jem,loqka jem shum bukur e paske shkru

Emri: noname
Email: ushjani@hotmail.com
Komenti: hhahahahaaaahaah shum tregim i bukur

Emri: alenau4
Email: hjgjyfgufg@hotmail.com
Komenti: mire

Emri: Une
Email: Une. Ti@hotmail.com
Komenti: Brravo shum e mir te koka pom pelqejka ka me shkru qetashti

Emri: elisa
Email: elisa112@hotmail.com
Komenti: hahaha yllka pm vjen mire qe um ra me fol me ni qesi balice lol.mfal qi po ta them ama shume mendjemadhe koke.a ka mundsi mos mem akuzu ne kommente se komment nuk eshte per me akuzu ok? edhe diqka pot them:a munesh njehere me shku me msu per me shkru tani hin ktu um akuzom..... LOQKA E VOGEL

Emri: yllka
Email: yllka-princesha@hotmail.com
Komenti: budallica une po boj hajgare pe di qe keto fjalet ke qit nga muti budallica edhe po thuash tregm ky sesh as perrall/

Emri: yllka
Email: yllka-princesha@hotmail.com
Komenti:

Emri: yllka
Email: yllka-princesha@hotmail.com
Komenti:

Emri: Yllka
Email: yllka-princessa@hotmail.com
Komenti: Elisa dhe une shkruajta nje tregim. por ky qenka me i bukur te lakmoj por kam edhe nje gje une do preferoja nje fund me te lumtur


Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: epra duhet ta dish se nga ajo te tjeret te bejne dislike dhe qe te jene te pakten dy like veri dhe ti nje se me duket paske harruar shpresoj qe te mos mi ke mare per keq keto qe te thash

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: si tregim mire por do te ishte edhe me mire sikur te mos e perdorje shpesh arta arta dhe ne vend te ketyre te perdorje ajo, ate e gjera te tilla



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com