Data e postimit: 2012-03-12 12:56:12
Lexime: 6272
TIGRESHA
Autori: BESJANA MARKO
Lloji: Fabul
Tema: TIGRESHA dhe FEMIJET
Shkolla: ''PAL ENGJELLI''
Klasa: 8
Qyteti: TIRANE
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne nje vend te vogel
jetonte nje tigreshe
ishte shume e bukur
e quanin mbretereshe
Ishte mesuar
me festa dhe urime
ishte moskokecarese
dhe nje tigreshe trime
Kur lindi femijet
e keqe u be
i pelqente te festonte
dhe iken e i le
Kur ata u rriten
ajo i kerkoi
-ejani me mua
se do tju mesoj
-ejani me mua se me keni nene
-Largou ste duam
perse na braktise
kurre nene
ti per ne sishe.
Tigresha e bukur
mbylli syte me dore
po ce do tani
mbretereshe pa kurore

Vepra te ngjashme
Autori: Delvina Gashi · Lloji: Fabul · Tema: gomari dhe dhelpra
Gomari veshi lekuren e luanit dhe filloi t'i trembe shtazet torollake.Kur pa dhelpren, u porpoq ta trembe edhe ate.Por, mbasi ajo pak me pare rastesisht e pati degjuar duke pellitur, i tha; Edhe une do te isha trembur, vetem sikur te mos kisha degjuar se ...
Autori: JASINA · Lloji: Fabul · Tema: FABULA:DERRI DHE KETRI
-KAM KOKE TE MADHE, KAM SHUME TRU ,MBURREJ DERR KOKE DERRI, FLISTE KUTURU. -TETË KAZAN PAÇE MBUSH AI TRURIN TËND, PYETA A KA NË TË NDONJË GRAM MËND?! -TY TË RUAJTT MENDJA UNË JAM PJELLË E QYLIT, PËR MBUROJË KAM TË MAHIN E PYLLIT. ANDEJ MATA...
Autori: Willi gam · Lloji: Fabul · Tema: Gjeli i zgjuar
Na ish nje gjel qe thuhej se ishte me i zgjuari.Nje dite i afrohet dhelpra dhe i thote:Pershendetje i dashur gjel!Si thua te me japesh nje perqafim si shenje e ardhjes se pranveres? Gjeli i thote:Ah,sa mire e ke menduar,por si thua te na bashkohet dhe qe...
Autori: Elonaa · Lloji: Fabul · Tema: Luani dhe Miu
Na ishte njeher ne Luan duke Fjetur nen hijen e nje lisi qe rrinte aty gjat gjith dites,Kur pa oritmas nje mij i kaloi neper goj Luani u zgjua dhe duke bertitur e pa Dhelpra pastaj ajo i tha ti je Luan dhe u frikesove nga nje mij i vogel: Luani tha un nuk...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Fabul · Tema: Fabula për fëmijë
Gjahtari dhe arusha Një ditë një gjahtar po ecte dhe pa një arushë.Ai uli pushkën që të mos e frikësonte atë.Gjahtari shikon sytë e përlotur të arushës.Ai u mallëngjye dhe u trishtua shumë.Gjahtari vuri re një ashkël druri që ishte n...
Autori: Sherin · Lloji: Fabul · Tema: Kafshe
Nje zog i quajtur Milo,ishte nje zog jo si gjitht te tjeret.Te gjithe mendonin se ishte i cmendur.Pasi i vdiq nena,Milo mbeti vetem.Nje dite mori nje vendim te rendesishem,do te shkonte ne nje vend ku te gjithe ta mbeshtetin dhe ta duan.Pa nje kopsht me l...
Autori: Sherin · Lloji: Fabul · Tema: Shkolla
Dhelpra dhe dhia Nje luan i madh mbret kishte nje fron qe askus nuk e arrinte dot,por nje dite ky luan vdiq.Te gjithe banoret qe i sherbenin luanit provuan nese kurora i rrinte mire ndonje kafshe tjeter.Te gjithe e provuan,por askujt nuk i binte perve...
Autori: Dilan · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe lejleku
Nje dite nje dhelper pa nje lejlek.Ajo filloi dhe thuri plane per te mashtruar lejlekun.Dhelpra mori nje pjatance dhe i hodhi brenda disa kokrra grure me ilac per gjume.Ajo e vendosi pjatancen ne pyll dhe priti derisa lejleku te vinte dhe te hante grurin....
Autori: pa emer · Lloji: Fabul · Tema: mosmirenjohesi
Nje here nje plakpreu nje barre me dru,i ngarkoi dhe morrinje rruge te gjate.I lodhur nga rruga , uli ngarkesen pertoke dhe i foli vdekjes:Vdekja erdhi sa hap e mbyll sytee i tha pse e thirri:Te me ngresh barren e druve,-i tha ai. *Cdo njeri e do jeten...
Autori: hahahah · Lloji: Fabul · Tema: filozofike
Neser luan Real madrid Nuk e di a fiton
Autori: albiona xhelili · Lloji: Fabul · Tema: luani,dhelpra dhe kafshet e tjera
Nje dit luani ndihet shum i trishtuar.Ai i thirri te gjith kafshet e gjungles qe ta pershendesnin.Separi hyri dhia ne guve ,pastaj kafshet e tjera,por vetem dhelpra nuk hyri,paspak luani e ndjeu veten me mire dhe shkoi jasht qe ti thoshte diqka dhelpres....
Autori: elena kullejsi · Lloji: Fabul · Tema: fabula me kafshe
njehere ishin nje gomar dhe nje kale te cilet pronari i conte heret ne mengjes ne qytet per te blere apo per te shitur.njehere pronari i kishte vendosur me shume peshe gomarit dhe kalit me pak.gomari iu lut qe ta ndihmonte por kali mendjelehte nuk pranoi....
Autori: Anonim · Lloji: Fabul · Tema: dashuri
Un te lumi ti te lumi me nje puthje na ze gjumi 😂
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Fabul · Tema: dhelpra mendjemadhe
Ne pulle shum shum larg jetonte ne strofullen e saj dhe te ngrote.NJdite nje tiger i prishi qetesine. DHelpra u nevrikos shume dhe filloj t'iu mburrte tigrit. si guxon ti tiger te me prishesh qetesine kur une kreh bishtin tim te bukur une nuk jam si ju qe...




Komentet e fundit!

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: Sh sh e bkr te lumte

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: shume e dhimshme per ta perjetuar vete

Emri: JONA
Email: love.love@yahoo.com
Komenti: ju lutem mund te me ndihmoni me nje fabul me moral : " kush guxon fiton "

Emri: iljada
Email: iljadakurcani@hotmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: iljada
Email: iljadakurcani@hotmail.com
Komenti: shume bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com