Data e postimit: 2014-04-21 17:56:49
Lexime: 6596
Deshprimi i tepert
Autori: Donika Maqaj
Lloji: Te tjera
Tema: Jeta,Deshprimet
Shkolla: Music school of Berlin
Klasa: 8C
Qyteti: Dermbach
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jeta...Ndonjeher te ben te ballafaqohesh me shume sfida por prap ka nje zgjidhje mbrapa teje thjesht duhet zbuluar..Jam aq e deshpruar nga ca gjera sa qe nuk e di se nese do kthehem ne nje vajze te lumtur...Por sapo u ktheva ajo qe isha me ndihmen e familjes por edhe prej ca gjerave qe i mesova,jeta me beri te ballafaqohem me shume gjera me se shumti me humbjen e personave te aferm!Asnjeher mos bini ne deshprimin e dikujt tjeter , deshprim eshte humbja e nje antari te familjen , injorimi,zhgenjimi ,genjeshtrat dhe shume gjera te tjera mos u bej i/e dhene pas gjerave qe jane te panjohura per ty duaj familjen me se shumti.
Jam vetem nje 14 vjeqare jam Lindur ne Gjermani dhe jam rritur ne Gjermani
Vazhdoj jeten ne po te njejtin vend ,sipas meje mendoj qe familja eshte ngrohtesia ime vetme, vendi ku gjej dashuri dhe respekt
Nena eshte e pazavendsueshme.
Njeriu nuk pershkruhet me fjale por me vepra dhe si fund them ndoshta per ca momente je i/e deshpruar por mundohu te gjesh nje drite ku do te jap nje ngrohtesi dhe nje jete me plot befasira ♥♥

Vepra te ngjashme
Autori: Fitore Bungu · Lloji: Te tjera · Tema: Per Shoqrin
Shoqria Shoqria osht nje domethanje shum e madhee Se per gjithqka i ke pran Ku do qe te jesh edhe kon mett ndimu per gjithqkaa Po ashtu Shoqria e vertet osht Sikur familjaa Po ashtu duhet edhe mu kujdess shumm See ka shoqnii edhe shumm te keqe ...
Autori: de anonim · Lloji: Te tjera · Tema: pak argetim
e di qe do te thoni qe keto lojra mund te behen ne faqe te ndryshme por me erdhi nje ide dhe mendova ta provoj dhe ketu keshtu qe mos me shani hahaha..... Dhe e bej kete per te ditur qe kjo faqe ku ne marrm pjese ka me shume vajza apo dje...
Autori: fitore berisha · Lloji: Te tjera · Tema: klasa më e mir
Kjo veper i shkon kl më të mir që njohen arsimtaret, që pati shkolla gjat gjith historikut të saj të gjat e të lavdishëm,klases që gjithmon më bëri kernare I♥IX-3.Më kujtohet kur nisem bashk këtë rrug ,kaluam shum gjëra e shum momente ,t...
Autori: Anna · Lloji: Te tjera · Tema:
PA TY Ora nuk kalon por pse? me duket qe kjo dit nuk do te kaloj se pse un ty te DASHUROJ Ri dhe mendohem se te te haroj me mendimet un luftoi ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Te tjera · Tema: shoqërore
Idetë janë të pavdekshme ....
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Te tjera · Tema: ...................
Me dhemb qe ta pranoj, por dy djem dashuroj, tani po imagjinoj, sikur ti kisha perballe valle si do i < > =krahasoj.? ...........................................................
Autori: Naddina · Lloji: Te tjera · Tema: Familja
FAMILJA IME Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ,por prape ata me mbeshtesin me realizojne deshirat e mia.... Urrejtja ndaj tyre eshte nje gje e papranueshme.Si mund ta urrejme nenen dhe babain kur ata b...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Te tjera · Tema: shoqërore
Zemrat e buta ,përjetojnë dhimbjen më të madhe ....
Autori: Anonim · Lloji: Te tjera · Tema: je i paprekshem
ndoshta jam gjam qe kur bie ne toke thehet, por ama, mos harro se dhe pse i thyer nuk te lejon ta shkelesh se po e shkele do te kuptosh cdo te thote fjala dhimbje
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Te tjera · Tema: shoqërore
'' Blema një Iphone '' - E thërret Gëzimi vëllanë e vet në Kosovë,e i thotë : -Cka po donë me te pru kur te vi ? -Vëllau: Blema një Iphone masi paske me ardh -Gëzimi: A po don :Iphone 4,a 4s,a 5, 5s -Vëllau : Jo v...
Autori: anna d · Lloji: Te tjera · Tema: zjarr ne pallat
nje pallat 9 katesh mer flake dhe vjen ambulanca me e fik, por problemi qendron ketu: ne cilin kat do te filloje te fike zjarrin? ne katin e pare e siper apo ne katin e fundit e poshte?
Autori: Ersi · Lloji: Te tjera · Tema: Mall
Dashuria ashtu sic lind ashtu edhe mund te humbase. Atehere mbetet i bukur kujtimi, nje mall per nje rikthim te pamundur. Ne kete poezi dashuria ka humbur pa u kuptuar.Pikat e shiut qe bien mbi qelq simbolizojne lotet mbi dashurine e ngrire mbi te cilen ...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Te tjera · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjesë...




Komentet e fundit!

Emri: Medina
Email: nesa-kosumi@hotmail.com
Komenti: Nuk eshte dhe aqq e keqe por mir e ka pershkruar

Emri: sali
Email: edonisi_coli@hotmail.com
Komenti: SShum mir bravo

Emri: sali
Email: edonisi_coli@hotmail.com
Komenti: Shum mir bravoo

Emri: ida
Email: idamara@yahoo.com
Komenti: bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com