Data e postimit: 2014-03-26 11:29:37
Lexime: 6079 |
Shtëpia sado e ngrohtë që është,pa antarët e familjes është e ftohtë
|
|
-Pranvera eshte nje ndere stinet me te bukura per ne.Ajo fillon me njezete e nje (21) Mars dhe mbaron me njezet e dy (22)Qershore.Ne Pranvere filojne te lulezojne pemet,lulet qeLin ngjyra-ngjyra,bari gjelberohet,zemrat e femijeve mbushet plot hare ,lumtu...
|
A e di se si eshte te ndihesh i pafuqishem, i pashprese, i pambrojtur, i zbuluar nga cdo mburoje e mundshme, a e di si eshte te jesh vetem, te jesh aq vetem sa te kesh siper kokes vec qiellin me yjet, apo me diellin? Ah sa ia kam friken atyre yjeve, ...
|
Të kuptosh do të thotë ,se cka është e drejtë !
|
|
PUSHMET E MIA VERORE.
KETO PUSHIME PER MUA ISHIN PLOT ARGETIME.2 MUAJT E PARA TE VERES BERA PLAZH,AQ SHUME ISHA NXIRE SA TE GJITHE ME THONIN SE JE BERE SI COKOLLATE E ZEZE.PAS 1 JAVE SHKUAM PER PUSHIME NE GREQI.ATJE NDENJEM 1 JAVE,U MERZITA PAK SEPSE UNE...
|
|
Ambicia është gjëja më e shtrenjtë në jetë !
|
Edukata e bën njeriun ,të dallohet !
|
MENGJES! SAPO ZGJOHEM VESHTROJ NGA DRITARJA QIELLIN E KALTER TE MBUSHUR ME RE ,ATO VALLEZOJNE E TE KRIJOJNE MENDIMIN E NJE PARAJSE TENDEN ! HAPSIRA E ATIJ QIELLI NUK DO TE KISHTE KUPTIM PA DIELLIN DO TE ISHTE SI NJE MBRET PA KURORE SI NJE MAGJISTARE PA S...
|
Sikur zogu që e do folenë
Edhe njeriu e do atdhenë ...
|
UDHETIMI PER NE MARS
Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Marsin.U nisa me disa nga shoket e shoqet e mia qe ne mengjes.Morem te gjitha mjetet e nevojshme dhe patjeter kostumin e astronautit.Hypem mbi anijen kozmike d...
|
kosova vendi im
a e di sa shume te dua
per ty jeten e flijoj
a e di sa shume trima u vrane
ne ket toke
sa gjak ehte derdhur
vetem per ty
kosove kudo qe te shkoje
te shetise boten ty asnje vend ste zavendeson
ty prandaj te dua shume
|