Data e postimit: 2014-03-23 13:18:47
Lexime: 5820
Mbase ti mund te mos jepje vetem para , por edhe paksa ... nga vetja jote
Autori: Sabina Kurtaj
Lloji: Te tjera
Tema: Varferia
Shkolla: At Zef Pllumi
Klasa: VIII
Qyteti: Shengjin
E-mail: Email eshte i fshehur!


Mbase ti mund te mos jepje vetem para , por edhe paksa nga vetja jote...
Ah ! Ah ! Sa shprehje kuptimplote dhe e mahnitshme ! Ata qe kane me se shumti nevoje ne kete bote faktikisht jane njerezit e semure dhe ata ne nevoje . Shpirti te keputet kur e sheh nje te tille dhe mendon me vete se c'te besh , thjesht nje buzeqeshje e dhene me shpirt e ben ate te shohe nje fije shprese , te shohe perpara pa frike . Keta njerez nuk kane nevoje vetem per para , por edhe per pak dashuri dhe perkedhelje te ngrohte . Te mbeshtjell ajo ndjesia qe , ohhh... me shume ndihesh e kenaqur me veten . Nuk e di ... Te pushton nje ndjenje e mrekullueshme . Te krijon pershtypjen qe ne nje cast , ke ndihmuar me miliona njerez , ke ndihmuar me miliona ,miliona zemra te hidhura , qe ndonjehere zgjidhja e vetme e tyre eshte te dorezohen . Nje fjale e mire kundrejt atyre personave eshte sikur tu kesh dhuruar tere boten , tere rruzullin tokesor. Syte e tyre te mbushur me gezim , zemrat me clirim , trupi i tyre i mbeshtjelle ne hare . Dhe ajo qe me se shumti ata mendojne -' AHH , sikur ky cast te zgjaste pergjithmone '


Ti mbeshtesim keto persona dhe t'ju dhurojme dashurine e munguar te gjithe se bashku... :D

Vepra te ngjashme
Autori: Sajgena Demaliaj · Lloji: Te tjera · Tema: varferia
Pse po thoni se jeta osht e mire, kur shumica e njerezve jetojne ne erresire. Kur disa se kan kafshaten e gojes . kurse ju folni me e gjet "fitusin e lojes" Shum fmi jetim enden neper rruge , shum shpia n'skamje ku tan han me 1 lug. Ju qe shani n'p...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Te tjera · Tema: shoqërore
Idetë janë të pavdekshme ....
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Te tjera · Tema: ...................
Me dhemb qe ta pranoj, por dy djem dashuroj, tani po imagjinoj, sikur ti kisha perballe valle si do i < > =krahasoj.? ...........................................................
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Te tjera · Tema: shoqërore
Zemrat e buta ,përjetojnë dhimbjen më të madhe ....
Autori: anna d · Lloji: Te tjera · Tema: zjarr ne pallat
nje pallat 9 katesh mer flake dhe vjen ambulanca me e fik, por problemi qendron ketu: ne cilin kat do te filloje te fike zjarrin? ne katin e pare e siper apo ne katin e fundit e poshte?
Autori: Fiona Nikqi · Lloji: Te tjera · Tema: Liria dhe Deshmoret
Kalojnë vite, kalojnë edhe shekuj e kujtimi për dëshmorët mbetet i freskët prore në mendjet tona, në kujtesën tonë historike. Brezat që vijnë do t’i mbajnë në zemër dëshmorët, për t’i bërë ata flamuj në valim rrugëve e shesh...
Autori: anna d · Lloji: Te tjera · Tema: zjarr ne pallat
nje pallat 9 katesh mer flake dhe vjen ambulanca me e fik, por problemi qendron ketu: ne cilin kat do te filloje te fike zjarrin? ne katin e pare e siper apo ne katin e fundit e poshte?
Autori: Fitore Bungu · Lloji: Te tjera · Tema: Per Shoqrin
Shoqria Shoqria osht nje domethanje shum e madhee Se per gjithqka i ke pran Ku do qe te jesh edhe kon mett ndimu per gjithqkaa Po ashtu Shoqria e vertet osht Sikur familjaa Po ashtu duhet edhe mu kujdess shumm See ka shoqnii edhe shumm te keqe ...
Autori: Xhulia Tafaruci · Lloji: Te tjera · Tema: Nen flladin e Shkodres
Nen flladin e Shkodres E ndersa ecja neper rruget qe gjarperojne ne Shkoder kuptoja se sa kishte ndryshuar nga viti ne vit. Ne uren e Bunes ku takoheshin lumenjte Buna dhe Drini shihja lagje te porsalindura ku njerezia dhe zhurma vlonin. Gra me b...
Autori: Ergita Shkoza · Lloji: Te tjera · Tema: Mos thuaj nuk ja dal për sa kohë je gjallë!
Koha po ikën…Vallë jam e pafuqishme për ta ndaluar?Duhet ta kap.Duhet ta bëj.Kam një rrugë të mbushur me trëndafila të sapo celur për të kaluar. Piedestale frike më shoqÃ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Te tjera · Tema: shoqërore
'' Blema një Iphone '' - E thërret Gëzimi vëllanë e vet në Kosovë,e i thotë : -Cka po donë me te pru kur te vi ? -Vëllau: Blema një Iphone masi paske me ardh -Gëzimi: A po don :Iphone 4,a 4s,a 5, 5s -Vëllau : Jo v...
Autori: fitore berisha · Lloji: Te tjera · Tema: klasa më e mir
Kjo veper i shkon kl më të mir që njohen arsimtaret, që pati shkolla gjat gjith historikut të saj të gjat e të lavdishëm,klases që gjithmon më bëri kernare I♥IX-3.Më kujtohet kur nisem bashk këtë rrug ,kaluam shum gjëra e shum momente ,t...
Autori: Ersi · Lloji: Te tjera · Tema: Mall
Dashuria ashtu sic lind ashtu edhe mund te humbase. Atehere mbetet i bukur kujtimi, nje mall per nje rikthim te pamundur. Ne kete poezi dashuria ka humbur pa u kuptuar.Pikat e shiut qe bien mbi qelq simbolizojne lotet mbi dashurine e ngrire mbi te cilen ...




Komentet e fundit!

Emri: anonim
Email: anonim@gmail.com
Komenti: ahh ohh ca jan kto mj goc thu ti se po ben dashuri /

Emri: Megi
Email: megidushaj20@yahoo.com
Komenti: Bravooooo shume bukur si gjithmon

Emri: Sara
Email: bukuriecuraj@alblove.com
Komenti: Perseri Bravo ... Te uroj nga thellesia e zemres qe te behesh nje autore e mrekullueshme.. te deshiroj fat :*



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com