Data e postimit: 2012-02-19 07:44:13
Lexime: 6663 |
Ndërsa ndodhej në një autobus shkolle, një vajz e re e quajtur Vanesa, vuri re një nxënëse, Anën, e cila gjithmonë ulej vetëm. Ana dukej e trishtuar, kështu që Vanesa e ftoi të ulej pranë saj. S’ishte për t’u çuditur që Ana ishte e tr...
|
A ka dite kur ndiheni as e lumtur as e trishtuar?
A ka momente jeni me e lumtura ne bote?
A ka caste kur ju duket sikur bota bie mbi ju ?
A ka raste kur mbesni e zhgenjyer nga dikush apo dicka?
A ka momente ku beheni xheloze ndaj dikujt?
A...
|
I VETMUARI
Në rrugët historike të Prishtinës shtrihej i vetmuari. I leckosur dhe nën mendime ngrohte duartë e ngrira nga ftohtësija e dimrit, faqet iu kishin zbehur, dhe shpresat iu kishin shuar, këmbët e zbathura shkonin...
|
Hena. Eshte objekti me i dukshem ne nje nate mizore e te zeze. Eshte vendi me i mire per t'u vizituar kur Token e zapton ligesia. Por a keni menduar ndonjehere se si mund te shkoni atje? Epo un e kam provuar dhe tani po ua tregoj.
Nje nate te heshtur d...
|
8 Marsi eshte njera nder ditet me te bukura per nenat tona.Per 8 Mars nenes secili femij i dhuron lule apo ndonje dhurat tjeter. Nenes duhet tja themi fjalet me te embla.Ajo gjithmon do te jet nena jonn.Te dua nen ta uroj nga zemra tet Marsin
Urimee per ...
|
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes .AI iu ul pran, mori koken ne pleqi dhe i tha:
-E di sa shume gezohem kur vjen ti,bir?
-Sa
-Sa ketu e ne detdhe,madje pak pertej.
-Po uneGjyshe ,sa ki...
|
NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA E PARE AMBJENT I RI MESUESE TE REJA PRA GJITHCA E RE MADJE EDHE ROBAT E TRUPIT MUNT TA IMAGJINONI SE SI NDIHESH KUR JE VETEM PA SHOQEN KJO ME NDODHI MUA IS...
|
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje aty kishte nga kater femije. Te ardhur aty nga stacioni termal i Raleportit, e para nga shtepite banohej nga Tuvaket qe kishin kater femije e po aq kishin ed...
|
Një vajzë e kishte emrin Mira.Ajo ishte paksa e varfër dhe shtëpinë e kishte të vjetër.Ajo dëshironte që të paktën dhomën ta kishte dhomën e gjumit të re si shoqet e saj.
Prindërit e Mirës kursenin para për t'ia plotësuar dëshirën e ...
|
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqiperise.Ne ate kohe mbizoteronte ligji I kanunit dhe familjeve berishajve ishte vrare djali I tyre nga familja kryeqyqeve dhe sipas ligjitte kanunit kerkoh...
|
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
|
Autori:
Henri Lasku
·
Lloji:
Tregim
·
Tema:
Do te flasim per nje arushus qe merr gjera pa lejen e te tjereve!...
Arushi Topolak
Nje dite arusha mblodhi te gjitha kafshet dhe u tha:
-Tani u rritet,dhe do ta gjeni vet ushqimin.
Edhe une pyeti i habitur arushi topolak qe ishte me i vogli.Edhe ti tani shkoni.Ata u nisen duke ushqyer dhe...
|
Përqafimi
-Sa i mirë që je! – i tha mami Benit, ndërsa po shëtitnin në park në buzëmbrëmje. –Je shumë i mirë dhe shumë i këndshëm, s’ka në botë si ti!
-Vërtet s’ka në botë si unë? – pyeti Beni.
-Sigurisht që jo, - iu p...
|
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengadale.
Ne tirane bente vertete shume nxehte dhe megjithese prinderit nuk e kishin marre ende lejen e pushimeve, vendosem te kalonim nje fundjave ne bregdetin...
|