Data e postimit: 2012-01-31 16:16:13
Lexime: 15762
''kusherira ime''''
Autori: xhulia
Lloji: Pershkrim
Tema: si te pershkrush ne menyre subjektive
Shkolla: asim zeneli
Klasa: klasa 10
Qyteti: gjirokaster
E-mail: Email eshte i fshehur!


ne ketepershkrim une dote portretizoj kusheriren time me te afert qe e dua shume. ajo quhet I.ajo banon ne fier.eshte 16 vjece. pothuajse, ne jemi bashkemoshatare. nekete shkrim do te shpreh hapur gjithe pershtypjet e mia per te. eshte e bukur, nje brune me leze dhe hijeshi. floket e saj jane te gjate me pak kacurrela, ngjyre geshtenje. syte e saj ne forme bajameje kane ngjyre jeshile te perzier me kafe.qerpiket e gjate, vetullat e zeza, hunda e vogel jane pershtatur mjaft mire me ate fytyre vezake e te lemuar. buzet e saj jane me forme dhe kane ngjyren e kuqe si qershi. tiparet ne fytyren e saj jane formuar aq hijshem sikur t'i kish pikturuar me dore. eshte e gjate dhe mbushur me shendet. te gjithatiparet, embelsia dhe buzeqeshja e bejne ate nje vajze te kompletuar ne pamje te jashtme.gjithashtu keto tipare jane gershetuar mjaft mire me karakterin e saj.ajo eshte njeperson qe shpreh shume dashuri, miresi, mirenjohje per te tjeret. bashke shkojme shue mire dhe kjo ben qe lidhja jone te jete e ngushte duke lene pas distancen e largesise.jam krenare qe prane meje mund te kem nje shoqe kaqte mire, e cila me kupton dhe me ben te ndihem mire.

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Më e shëmtuara ,e shëmtisë është loti i ngrirë i fëmijës .
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Ne moshen 7-vjecare kam qene ne klase te pare, ne shkollen “Wilson”. Me kujtohen se ato kane qene castet me te gezueshme per mua. Kam qene femije energjik, gjithnje i hedhur dhe ne kerkim te lojrave te reja. Ishte dite me shi dhe si gjithmone isha ne...
Autori: Ensarah Zoga · Lloji: Pershkrim · Tema: Kjo poezi eshte marre nga tema "Luajme dhe shkruajme poezi"
Kemba e vogel e zogut Eshte mbuluar me therrime Mbuluar me bore ne parvazin e dritares sime Bora bie pa pushuar A do te mbaroje ky dimer i mallkuar?
Autori: Dena · Lloji: Pershkrim · Tema: Bora
Nje pamje e mrekullushme.Qielli i mbushurplot me re,te cilat levizin pa pushim,vijne e ikin te nervozuara.Vendi ne te gjitha anet eshte i veshur me te bardha.Ne rruge shikohen njerez te cilet jane veshur te gjithe me pallto e dorashka te trasha.Femijet lu...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje ne park
Pranvera ka dite qe ka trokitur ne dyert tona.Ngjyrat e saj kane prekur edhe pjesen tone te Tokes duke kthyer gjallerine,harene dhe lumturine gjerave dhe njerzve.Dielli eshte bere me i ngrohte dhe rrezet e tij kane larguar inatin e reve dhe ato rralle kuj...
Autori: ANA · Lloji: Pershkrim · Tema: MIQTE E MI
TEMA MIQTE E MIT TE KET FJAL TE PERBERA DHE MARDHENIE RRETHANORE
Autori: D.A · Lloji: Pershkrim · Tema: Trendafili prej diamanti
I kerkova nje trendafil,por me dha nje trendafil prej diamanti.E mbaj gjithnje prane,ne hene e ne diell;ne shi e ne bore,gjithmone ne perjetesi. Nje trendafil qe vezullon,me i bukuri nga me te bukurit,me i cmuari nga me te cmuarit.E dua ate trendafil,jo,...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Pershkrim · Tema: Dhimbja
Eshte ftohte. Era fryn nga te gjitha anet per te te bindur qe eshte ftohte. Fryn per te te bindur se edhe ajo , ashtu si njerezit sjell ftohtesi dhe ajo ftohtesi le gjurme mbi ty, dashje padashje. Edhe zemra te ka ftohte. Nuk eshte era qe e rfyn. Era nuk ...
Autori: Erjola · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Jeta ka shume veshtiresi. Jeta nuk eshte loje qe te tjeret te luajne me te. Shumica prej nesh gjykojme shume persona per menyren se si esht veshur apo per stilin ose karakterin qe ato kane. Duke u bazuar te kjo disa e mendojne jeten nje paragjykim te madh...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Nuk mbaj mend gjithcka qe ka ndodhur ne jeten time kam qene pese vjec por ka edhe ngjarje qe ngelin deri vone ne memorjen tone. Kjo ndoshta sepse na kujtojne nje situate gazmore qe kemi perpetua, por edhe tipin tone dhe karakteristikat qe kemi pasur kur i...
Autori: Sara Kashami · Lloji: Pershkrim · Tema: Nate ne bregdet
Pas nje perendimi te bukur e te qete pas ujrave vezullues dhe te mrekullueshem fillon nje heshtje e plote.Deti qe ngjasonte si nje drite shprese pa fund,tani u err.Ajo flake percelluese qe pasqyrohej ne te,u shua.Por bashke me te iken shume thesare.Siguri...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
E ngulitur ne mendjen e zemren time qe kur isha e vogel, adhuroj cdo gje qe ka te beje me fushen qe enderroj cdo dite te arrij. Po flas per arkitekturen. Dashuria ime per kete fushe ka nje lidhje te ngushte me vellain tim. Kur ai ishte i vogel formonte nd...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja ime
Macja ime quhet kiko.Eshte nje mace e dashur me te gjithe.Ka nje trup te vogel me qime te gjata me ngjyre te bardhe si bora.
Autori: Stefania Mita · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtimet
Me ka marre malli per te qeshurat e lumtura.Mbidheshim se bashku dhe ishim te hareshem ,po tani ku ndodhen te qeshurat dhe gezimi .Te gjithe u larguan larg per diçka me shume .Tani ato quhen thjesht kujtime .Kujtime shume te bukura .Sa nostagji kur beje ...




Komentet e fundit!

Emri: redi.redi
Email: redi.redi@yajhoo.com
Komenti: wawwwwwwwwwwwwwwwwwww hahaha

Emri: anxhela
Email: anxhela.os@hotmail.com
Komenti: uaaaaaaa

Emri: ilva
Email: ilva.suci@live.com
Komenti:

Emri: -__-
Email: asdh@gmail.com
Komenti: ahahahahahahah noku vogel

Emri: kejsi
Email: kejsi@yahoo.it
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com