Data e postimit: 2014-02-16 13:00:00
Lexime: 57096
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne shoqerine e sotme
Autori: Rina Cakrani
Lloji: Ese argumentuese
Tema: gruaja,shoqeria,
Shkolla: Internacional
Klasa: XI
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!


Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paafte"; inferiore ndaj burrit dhe e pazonja per te arritur suksesin.
Me kalimin e kohes,keto barriera mendore dhe kompleksitete u zhduken,dhe shoqeria njohu rolin tejet te rendesishem qe gruaja ka zene ne ditet e sotme.
Grate arrijne te marrin arsimimin me te mire dhe zoterojne nje sere aftesish dhe kualifikimesh qe kane dhene rezultate te kenaqshme ne boten e punes.Gruaja ka arritur te zere poste prestigjioze,te drejtoje,si dhe te jete pjese e qeverise.Ajo nuk ndihet me inferiore ndaj burrave dhe arrin te marre vendime te rendesishme.Perkushtimi dhe puna e saj kane bere qe shume kompani sot te preferojne grate ndaj burrave per zgjidhjen e ceshtjeve me rendesi.Numri i grave qe punojne eshte rritur dhe ky faktor ka bere qe ato te kene fituar pavaresine e tyre.Edhe roli i saj ne familje ka ndryshuar.Nese dikur familjet ishin patriarkale,sot ka nje balancim te autoriteteve dhe mendimi i gruas ka shume peshe.
Megjithate,nuk duhet anashkaluar fakti qe shume gra,sidomos ne zonat rurale,nuk e kane fituar ende rolin qe u takon.Ato jane ende te nenshtruara dhe mbi to ushtrohet dhune.Keto gra jane viktime e nje mentaliteti kaq mesjetar.
Per fat te mire,shume prej ketyre grave jane ndergjegjesuar dhe kane raportuar padrejtesite qe u behen.Shifrat ne Shqiperi vertetojne se numri i denoncimeve nga grate po vjen duke u rritur.Shume organizata nuk ngurrojne t'u vijne ne ndihme ketyre grave, duke i bere te kuptojne sa te rendesishme mund te behen ne shoqeri.Grate jane e do te mbeten themeli baze,ku ngrihen te gjitha vlerat dhe cilesite me te mira te shoqerise bashkekohore.

Vepra te ngjashme
Autori: Maria Marku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per nenen
Nena eshte qenia me e dashur qe ekziston. Ajo e shfaq dashurine e saj ne menyra te ndryshme. Mena eshte e shtrenjte per mua, sepse ajo vlereson,keshillon dhe keshillat e saj jane gjithmone te vlefshme. Edhe pse familja eshte vlera dhe kuptimi i jetes nena...
Autori: lejla sulimani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: letersia shqiptare
fishta nuk eshte thjesht nje poet ose shkrimtar. ai eshte nje fenomen letrar ne kulturen shqiptare. veprat e tij nuk mund te thuhet se veem u lexuan. ato u mesuan permendesh nga te gjitha shresat e popullsis edhe nga ato qe nuk dinin shkrim e kendim. ai ...
Autori: servantes · Lloji: Ese argumentuese · Tema: sojliu i mances
Roman I shkruar nga Servantes per te vene ne loje prirjen e kalorsise se Spanjes si dukuri shoqerore dhe historike. Hodhi Idene e daljes nga erresira. Don Kishotizmi eshte nje dukuri shterpe e panevojshme ku njeriu nuk arrin te vendose ekuilibrin midis t...
Autori: geri boraj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: statujat kane mish te ftohte
Njerezimi e pranon se bota eshte pak e shtypur pikerisht prej te ftohtit ne te dy veshkat e saj. Mbi statuja ka vetem rreze te bardha. Rralle shkelqejne. Ato jane te prajshme. Detyrohen te pranojne qe te maskohen apo duke u hequr edhe koken, vetem per te ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ese e Maturës Shtetërore 2021
Qenia njerëzore,si e vetmja me logjikë,ka mundur të zhvillohet e të krijojë qytetërime madhështore.Ajo i është përshtatur vazhdimisht ndryshimeve të botës.Kjo e ka bërë njeriun pjesë të botës.Ndonëse kemi përparuar në përmasa galopant...
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shpirti
CFARE JANE LOTET? LOTET JANE GJERA TI SE KONTROLLON DOT. LOTET VIJNE NGA GJENDJA PSIKOLOGJIKE OSE EMOCIONALE : KUR JAMI TE TRISHTUAR TE LUMUTUR POR EDHE NGA PERPJEKJA JOTE PER TI NXJERRE.EDHE PSE NE NUK MENDOJME PER TO ATO DALIN NGA SYRI DHE RRESHQASIN D...
Autori: vlora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: me lejo te flase
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te j...
Autori: ismail · Lloji: Ese argumentuese · Tema: keshtjella
Subjekti i vepres eshte lufta midis shqiptareve dhe osmaneve ne shek.XV,ose per te qene me specifik,rrethimi i pare i Krujes.Ne liber kane nje vend te vecante edhe ceshtjet qe ngrihen prej fushates per pushtimin e Ballkanit nga ana politike dhe demografik...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: psuria dhe varferia
"Nese ke parane ke gjithcka".Shume njerez ecin ne jete me kete mendim.Atamendojne se paraja i nxjerr nga cdo situate,por gabohen.Nese ti nuk ke nje familje,dashuri dhe sinqeritet s`ke asgje.Jeta te perballe me situata nga me te ndryshmet,mjafton te hedhes...
Autori: Daniela Toci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHENDETI
A eshte shendeti i rendesishem per ne? Shendeti eshte shume e rendesishme per ne. Ne duhet te ruhemi shume te paster te bejme analiza 1 here ne gjashte muaj,te ushqehemi shendetshem,te bejme aktivitete fizike dhe shendeti jin do te jete shume mire.Per t...
Autori: Artan Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pakicat kombëtare sot
Sot në shoqërinë civile Shqipëtare kemi një liri fjale te cunguar sepse në shoqërinë tonë nuk ka gjithëpërfshirie të të gjithë pakicave etnike . Pakicat etnike jane pjesa më e diskriminuar dhe diferencuar nga shoqëria civile shqipëtare ....
Autori: Ismail · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Letersi 10
Beheni vete mos prisni nga une tua tregoj un e ju ta beni n fletore e car do mesoni keshtu ..bejini vet e do vij koha qe do shkoni lart r me lart e sdo dini te beni nje ese me 15 fjali e jo mo me 50 e 100...👍
Autori: Egzon Agaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje stine shume e bukur,ku natyra fillon te ngjallet e te gjelbrohet,oti fillon te ngrohet. qdo mengjes kur zghohem kenaqem kur shikoj rrezet e diellit qe bien ne dritare dhe kenaqem po ashtu kur degjoj cicerimin e zogjve. kjo stine e gez...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: eseja
Eseja dhe llojet e saj Termi ese vjen nga Frengjishtja dhe do të thotë mundim,përpjekje për të shkruar. Eseja është një lloj shkrimi i shkurtër që ka në bazë faktin dhe jo trillimin. Çdo njeri mund të shkruaj ese,pra mund të shfaq opini...




Komentet e fundit!

Emri: marigona
Email: ridona99@hotmail.com
Komenti:

Emri: bossi
Email: bossi@hotmail.com
Komenti: bravo

Emri: bossi
Email: bossi@hotmail.com
Komenti: bravo

Emri: bossi
Email: bossi@hotmail.com
Komenti: bravo

Emri: bossi
Email: bossi@hotmail.com
Komenti: bravo

Emri: Xhoana
Email: XhoanabratA@yahoo.com
Komenti: Shm bkr bravo mendime shm te bukra

Emri: edona
Email: edonarricku@hotmail.com
Komenti: eshte shume e vertete

Emri: KejdiOfficialVevo
Email: kejdi_koci@live.com
Komenti: Bukur!

Emri: sabile
Email: sabile2015@hotmail.com
Komenti: interesant

Emri: emili
Email: emili2015@hotmail.com
Komenti:


Emri: bler
Email: bler2015@hotmail.com
Komenti: bukur

Emri: sara
Email: sara@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur

Emri: klajdi
Email: eriseldadajlani@outlook.com
Komenti:

Emri: klajdi
Email: eriseldadajlani@outlook.com
Komenti: 11

Emri: dhurata keci
Email: dhurata.keci@yahoo.com
Komenti:

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: Kot fare..

Emri: beni
Email: beni@info.al
Komenti: sdhume keq

Emri: kh
Email: kledisina@hotmail.com
Komenti: hu



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com