Data e postimit: 2014-02-01 18:52:31
Lexime: 5355
Thënie
Autori: Fejz Demiri
Lloji: Pershkrim
Tema: shoqërore
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: Email eshte i fshehur!


Suksesi më i madh ,është të jesh i sukseshëm

Vepra te ngjashme
Autori: Fjona Alcani · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim subjektiv i cili flet per stinen e vjeshtes. :)
Vjeshta-stina kur qielli vajton me lotet e tij.Rete e zeza te panumerta leshojne piklat e shiut. Pemet pa turp zhvishen ne ere. Gjethet qe dikur ne ngjyre te shpreses, tashme jane shtuar si qilim i verdhe neper trotuare. Zogjte te trembur dhe te lodhur ni...
Autori: Mikela.DRK · Lloji: Pershkrim · Tema: Miqesia ime me gjyshin tim
Une dhe gjyshi im kemi nje marredhenie te shkelqyer.Ne jemi si dy shoke te cilet nuk ndahen kurre dhe tregojme sekretet me njeri tjetrin.Une pervec se e dua gjyshin,cdo vere une shkoj ne fshat per ta ndihmuar ate.Jo vetem gjyshin por edhe gjyshen sepse e...
Autori: Gisel Gorani · Lloji: Pershkrim · Tema: Medina Shijaku
Shoqja ime e ngushte quhet Medina Shijaku.Ajo eshte shume e rendesishme per mua.Medina eshte e gjate dhe elegante.Ngjyra e lekures se saj eshte ezmere.Ka sy te vegjel ne ngjyre te erret dhe vetulla te bukura.Buzet e saj jane te holla dhe hunda e saj eshte...
Autori: Aulona Morina · Lloji: Pershkrim · Tema: Lumi,rrjedha etj
Lum o lume rrjedhën se ndal, Vazhdon rrugën val më val. Rrjedh e qilter kaltërsi, Ishton vendit bukuri. Nga vjen lumi Vjen dhe jeta, Fluturojn shqipe si shigjeta.
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Kushtuar nje personi te vecante
Kushtuar nje personi te vecante Ndjenjat nuk mund te shkruhen.Ato ndjehen.Disa ndjenja jane te burgosura thelle ne shpirt e ne zemer por ka dhe te tjera te hapura.Nje nga ndjejat eshte dhe dashuria e cila lind dhe rritet cdo dite me shume.Dashurite mund ...
Autori: ERADA DERVISHI · Lloji: Pershkrim · Tema: pershkrimi i nje peisazhi
Malet e medha plot bore e bene ate te duket si nje lulebore e bukur dhe e rralle qe te magjeps me pamjen e saj. Lumenjte e ngrire te ben te ndihesh e emocjonuar per boren e rene ne cdo skaj te saj. kur vjen nata del nje ylli qe ndricon qellin e erret ...
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Pershkrim · Tema: Poezi per mjerimin
Mjerimi I MJERE AI QE LIND NE VARFERI S'KA ME NGRENE E S'KA ME PI, S'ka nje shtepi permbi koke SE KEMBET E TIJ PREKIN NE TOKE, Me ato sy te medhenj e bark te uritur Qe t'i japi dikush dicka ata rrine duke pritur, O jete e Mallkuar, shume njerez ng...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gji...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Dy prej hobeve te mia kryesore jane frekuentimi i shpeshte i kurseve te ndryshme dhe perdorimi i rregullt i kompjuterit. Persa i perket hobit te pare mendoj se eshte ne te miren time frekuentimi i kurseve. Ato me ndihmojne qe te fitoj njohuri edhe me te z...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Shpesh kur eci ne rruge shoh vajza te vogla qe grinden me njera-tjetren per nje mosmarreveshje femijesh. Ajo me sjell edhe nje here kujtimin e Kristes, shoqja ime e ngushte ne femijeri. Me kujtohet si grindeshim per gjithcka, se sa te llastuara ishim ateh...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Ne lidhje me hobet, deshirat, nuk eshte se ndryshoj shume nga shumica e moshatareve te mi. Me pelqej shume te lexoj dhe e gjej nje nder menyrat me relaksuese dhe qetesuese per mua. Ne lidhje me perzgjedhjen e titujve, autoreve jam bere selektive. Krahas l...
Autori: Greta · Lloji: Pershkrim · Tema: Ekstaze Pranverore(Pranvera)
Erdhi pranvera.Ne fytyrat e te gjitheve vihet re nje gezim.Ne zemrat tona ngrihet nje ngrohtesi dhe nje siguri.Pranvera e ben jeten e gjallesave me te bukur , me me shume deshire per te buzeqeshur. Dallendyshet erdhen.Shpirti eshte ne shkallen me te l...
Autori: Laura Skenderas · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim
1. Perse? Gjethet e para te vjeshtes kishin filluar te binin . Catia , oborri dhe kopeshti dukeshin fare te shkretuar . Trendafilat e kuq mbjelle buze mureve te viles kishin filluar te thaheshin dale-ngadale.Tashme si per ironi, zoti Grej nuk kishte câ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Pershkrim · Tema: Dhimbja
Eshte ftohte. Era fryn nga te gjitha anet per te te bindur qe eshte ftohte. Fryn per te te bindur se edhe ajo , ashtu si njerezit sjell ftohtesi dhe ajo ftohtesi le gjurme mbi ty, dashje padashje. Edhe zemra te ka ftohte. Nuk eshte era qe e rfyn. Era nuk ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com