Data e postimit: 2014-01-30 21:57:41
Lexime: 8377
Koncept personal për botën e politikës
Autori: Kris Hasa
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Koncept personal për botën e politikës
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: 12D
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Njerëzimi që prej fillimit te kohërave ka krijuar ato që kanë sjelle fatkeqësite e tij më të mëdha. Janë bërë te flaktë pas asaj që kanë krijuar, pa menduar se si do te perfundonte. Jemi po aq te ndryshëm sa dhe te ngjashëm. E kemi sulmuar historikisht njeri-tjetrin, e kemi vënë ndërmjet pengesave të cilat kanë lënë shenjat e tyre deri në ditët e sotme dhe vazhdojnë t’i lejnë. Ajo që është më e sigurt është se kjo situatë nuk ka kthim pas.

Disa prej jush mund te mendojnë se ku qëndron lidhja e kësaj me titullin e artikullit, ndërkohë qe pjesa tjetër mund ta ketë parashikuar se e gjithë kjo tragjedi quhet politikë. Ne njerëzit, të aftë për të kthyer të keqen në të mirë, e te mirën në të keqe, e kemi çuar situatën deri aty ku humbën miliona jete. Por një nga paradokset e jetës eshte pyetja „A e kemi krijuar ne politikën të keqe, apo na ka kthyer ne ajo te këqinj?“. Politika eshte çelësi i derës së pushtetit dhe pushteti është gjithcka për të cilën luftojmë. Pra ne thjesht kemi krijuar një „qenie të gjallë“ te cilës i kemi dhënë shansin të na manipulojë.

Sistemet politike, idealet, pozicionet...jane thjesht elemente perçarëse e degraduese. Diçka që një pjese nuk arrijnë të konceptojnë është se nuk jemi ne ata qe dalim kundër sistemeve politike, por jane keto sisteme qe dalin kundër nesh, sepse jane programuar për ta bërë. Por kush është prindi i këtyre sistemeve? Jemi ne vete. Pra eshte e qarte se jemi ne vete qe sulmojme veten tonë duke menduar se po bejmë të kundërtën.
Te djathtët i dalin kundër shtresave te ulta te popullsisë, te majtet i dalin kunder atyre të lartave, nacionalistët sulmojnë etnitë e tjera, konservatorët e liberalët sulmojnë bëmat e njeri-tjetrit. Pushteti qe ata mbajnë është përhere i përkohshëm. Arsyeja është sepse pushteti është i pamundur te mbahet kur programi i tij nuk është bashkimi, por përçarja. E ku përfundon e gjithë kjo? Askund, madje nuk përfundon kurrë. Rrota e historisë do të kthehet nga e para dhe njerëzimi është i destinuar te vuajë për diçka që i dha jetë vetë.

Çdo lider i një sistemi me një ideologji të caktuar politike, e ka trajtuar e paraqitur sistemin e tij si utopik. Te njejten gjë bëjne dhe liderët e demokracise moderne. Por nuk do të kete kurre një sistem ideal, sepse jemi njerez, jo robotë. Sa per demokracinë, eshte thjesht nje diktaturë mëse e zbutur, e cila i ka dhëne votën popullit, në menyrë që ta bëjë këtë të fundit të mendojë se ka diçka në dorë e të bjerë në qetësi duke siguruar inekzistencen e revolucioneve. Megjithatë skenaret qe luhen prapa skenave ndërkombëtare janë nje hipokrizi më vete. Gjithë sistemet kanë sulmuar njeri-tjetrin. Komunistët sulmonin demokratët, i quanin revizionistë. Kapitalizmi ishte i egër sipas tyre, ku peshku i madh hante te voglin. Demokratët kanë bërë të njejten manovër me komunistët. Herët a vonë një tjeter sistem do te krijohet ku do te hedhë poshtë demokracinë duke cilësuar veten më të denjë. Kjo ndodh e do të vazhdojë të ndodhë. Jemi të përfshirë në një monotoni të përjetshme pa kthim. Fatkeqësia më e madhe është se vertet që kjo është situata e vetme ku njerëzimi e ka të pamundur ta parandalojë.

Pra ajo që na ngelet te bëjmë, është thjesht të zgjedhim për ti perkitur një sistemi e një ideali që i pershtatemi më së miri. S’na ngelet gjë tjetër veçse të përfshihemi në këtë monotoni të tmerrshme, e ta jetojmë sa më mirë të mundemi. Por njerëzimi duhet të ketë diçka te qartë, që politika është rrenuesja e gjithckaje.

Vepra te ngjashme
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shpirti
CFARE JANE LOTET? LOTET JANE GJERA TI SE KONTROLLON DOT. LOTET VIJNE NGA GJENDJA PSIKOLOGJIKE OSE EMOCIONALE : KUR JAMI TE TRISHTUAR TE LUMUTUR POR EDHE NGA PERPJEKJA JOTE PER TI NXJERRE.EDHE PSE NE NUK MENDOJME PER TO ATO DALIN NGA SYRI DHE RRESHQASIN D...
Autori: xheni lama · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Babi Im
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai qe e urren te me shikoj te merzitur dhe qe ben gjithcka te me bej te buzeqesh..Eshte ai qe me kupton qe ne sy..E kupton jo vetem nese jam merzitur por kupt...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi dhe ne.
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dhe rrezikohet vazhdimisht nga veprimtaria njerëzore .Brezat e ardhshëm do të trashëgojnë gjithnjë e më pak nga mjedisi i sotëm ,pasi ai po shfrytëz...
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: MIQT E GABUAR
NE JEMI TE RRETHUAR NGA MIQ POR KE PERSONA QE TI SE PRET QE SHTIREN NE KETE TEKST TREGOHET SI TE KUPTOSH NESE MIQT JANE FALLSO 1 NESE ATA NUK TE TREGOJNE SEKRETE OSE I SHPIKIN ATO 2 NESE AI NUK PININE NE NJE SHISHE ME TY OSE KA SHTIRE 3 NESE AI PE...
Autori: lusi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
Nje plage e pasherueshme ne zemren e shoqerise se sotme e ka rrenjen nga fenomeni i gjakmarrjes. Ajo eshte nje penges ne rrugen e shoqerise per te mos hedhur nje hape drejt jetes me plote lulezim por i le ne nje bote te erret ku gjaku duhet te lahet m e ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Liria në krijmtarinë letrarë është e rëndësishme
Ajo çka e ka dalluar krijimin poetik , nga krijimet e tjera është forca e madhe e shprehjes së unit të brendshëm të autorit.Shpreh gëzimin e tij deri në ekstazë.Po ashtu shfaq vuajtjen e tij deri në agoni.Poezia me vargjet e saj shkrihet me bot...
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Pse pikërisht unë ?pse jo ti... Sa herë mendoj .nuk mund të sillen
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I semuri per mend
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft te mire ne oratori dhe jo aq shume ne praktik ndeshet shpeshedhe ne kohen tone. Ne kohen gjate te ciles vepra eshte shkruar sigurisht qemartesat e detyruar...
Autori: Marsela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Jone
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi. Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i sh...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: psuria dhe varferia
"Nese ke parane ke gjithcka".Shume njerez ecin ne jete me kete mendim.Atamendojne se paraja i nxjerr nga cdo situate,por gabohen.Nese ti nuk ke nje familje,dashuri dhe sinqeritet s`ke asgje.Jeta te perballe me situata nga me te ndryshmet,mjafton te hedhes...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Varferia
Hapma deren e dashura nënë E di qe gabova shum kur ika,e di qe eshte dashur qe te ndegjoj keshillat tua.Sikur nuk e di se sa shum jam duke vuajtur pa ty,gjdo nate duket te jete sa 1oo vjett varferia nuk ka skaj nndonje dit mbetem edhe pa ngrene fare...
Autori: isabela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi
E keni parasysh kur shume kohe me pare shikonit nje mjedis te gjelber e plot jete,dhe me pas nje shkatrim total. Si do ndiheshit? Une do ndihehesha e deshperuar sepse ai mjedis ku ne jemi “rritur” shkatrohet brenda minutit.Disa njerez nuk e kane probl...
Autori: Donart Kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per mesuesen
Mesuesja ime e dashur.... Te dua shume ti me edukove.., dhe me mesove. Ti ishe arsyeja e nje note te mire spse ti ishe dhe do jesh mesuesja me e mire q kam pare ndonjehere ne jeten time.... Ndonjehere ulem mendoj Une kam shum fat them me vete sepse me ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com