Data e postimit: 2014-01-30 17:39:56
Lexime: 5067 |
Pershkrimi objektiv:
Kerol eshte nje vajze rreth te 15-tave. Eshte 173 cm e gjate dhe teper elegante. Ka floke ngjyre geshtenje e me onde dhe sy jeshil, nje hunde te rregullt e te drejte, dhembe te bardhe e lekure te paster, eshte teper e mbyllur ne vetv...
|
TE gjith femijet qe kane nje moter te madhe duhet te lexojne kete hartim.Te gjitha motrat e medhaja te gjykojne ose per gabimet qe ben dhe ia tregon sa here e ziesh osekur ti nuk i liron kompjuterin ajo te bene presion . Te gjithe femijet duhet ti pergj...
|
shoqja ime e ngushte quhet liliana gorani
ne jemi shume te lidhura me njera tjetren ajo eshte shuuuuuume e bukur
ka floke te zinj sterr e te drejte nuk jane shume te gjate por jane te perkryer ajo i ka floket me balluke e i shkojne shume ka nje fytyre ...
|
Rruget jane mbuluar nga debora tymi i oxhakeve bllokon hunden e skuqur nga i ftohti .. Femijet e vegjel jane ulur prane oxhakut de rufisin kakaon e ngrohte nderkohe qe veshrtojne nga dritarja e cila eshte mbuluar nga kristalet e debores.. Disa prej tyre j...
|
Ishte nje mengjes, akoma isha e pergjumur ne endrra te bardha.
Hapa syte, dhe nje ftohtesi ma preshkoi tere trupin. Hapa dritaren,mu duk sikur rete po kuvendonin ne mes vete sikur donin te na sillnin boren e pare.
Sa hap e mbyll syte moti ndryshoi dhe f...
|
Ambicia është gjëja më e shtrenjtë në jetë !
|
Bukuria triumfuese e natyres te terheq permes gjelberimit te pakufij dhe te prangos ne relaksin dhe rehatine ku ajri i paster dhe cicerimat e zogjve jane si nje ninull qe te vendosin ne gjume.uji i ftohte e i kristalte rrjedh ne hapsiren e pafund
|
ky tregimdo tju frymezoje qe te pasroni mjedisin
|
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit te maces eshte ne ngjyra te ndryshme.Macet zakonisht jane te vogla.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura.Macet kane dy veshe nje goje ...
|
Enderrat jane pavetedija e njeriut dhe ato ndryshojne sepse edhe njerzit ndryshojne por enderrat jane ato qe na cojne perpara.Enderrat jane ato vende ku ne strukemi as nga erresira e as nga qetesia sepse ne femijeve nuk na pelqen erresira apo qetesia se ...
|
Kuptoje vetën ,që të kuptosh të tjerët !
|
Pranvera ka dite qe ka trokitur ne dyert tona.Ngjyrat e saj kane prekur edhe pjesen tone te Tokes duke kthyer gjallerine,harene dhe lumturine gjerave dhe njerzve.Dielli eshte bere me i ngrohte dhe rrezet e tij kane larguar inatin e reve dhe ato rralle kuj...
|
mami im ti je gjeja me e shtrenjte per mua.ti je si dielli dhe si hena qe ndricon.dashuria ime per ty muk pershkruhet me fjale.ti me ladhaton me ben te enderroj,ti kujesesh per mua.vec nje gje ta dish ti je engjelli me i shtrenjte per mua.te dua
|
DONT CRY(MOS QANI)
Nga djemte kam kaluar nje eksperience te paharrueshme,emocionuese e mbushur plot gezime,trishtime,te qeshura e te qara.Ju do te mendoni se kjo eshte e mrekullueshme? Jo eshte krejt e kunderta,nuk eshte aspak e mrekullueshme eshte e tme...
|