Data e postimit: 2012-07-10 06:39:34
Lexime: 7129
Shkruajme dhe plotesojme grafike
Lloji: Pershkrim
Tema: Hobe
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


E ngulitur ne mendjen e zemren time qe kur isha e vogel, adhuroj cdo gje qe ka te beje me fushen qe enderroj cdo dite te arrij. Po flas per arkitekturen. Dashuria ime per kete fushe ka nje lidhje te ngushte me vellain tim. Kur ai ishte i vogel formonte ndertesa edhe me copa letrash dhe une e ndiqja me deshire. Sota ai po kryen shkollen per arkitekture e une jam e vendosur te ndjek rrugen e tij. Ky mendim me ndjek kudo ku shkoj e ku eci. Edhe ne rruge shoh ndertesa e mundohem te fantazoj diten kur une do te kem nje timen. Ne kohen e lire ushtrohem me problemet baze te kesaj fushe sepse dua te kem sa me shume njohuri, por arkitektura nuk eshte pasioni im i vetem. Krahas saj, nje vend tjeter te zemres sime e ze stilimi. Kjo fushe ka te beje vetem me mua. Me pelqen shume te vizatoj lule te ndryshme, kryesisht trendafila dhe te modeloj fustane, por ajo c’ka me terheq me shume eshte kombinimi i ngjyrave. Mund te duken dy fusha pa shume lidhje me njera-tjetren, por ajo cka dua me shume eshe se te dyja krijohen me imagjinate e c’eshte me e rendesishmje, me dore.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Ne lidhje me hobet, deshirat, nuk eshte se ndryshoj shume nga shumica e moshatareve te mi. Me pelqej shume te lexoj dhe e gjej nje nder menyrat me relaksuese dhe qetesuese per mua. Ne lidhje me perzgjedhjen e titujve, autoreve jam bere selektive. Krahas l...
Autori: Sara Terbunja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendi rruge mesuesi ditet etj.
Ne lagjen time,vendi qe ma ndriqoi mendjen time eshte shkolla ime.Asnjehere nuk pertoj qe te shkoj.Nuk thone kot se shkolla eshte dritare e dijes.Tani une vijoj mesimet ne klasen e peste dhe shoh se si pasurohem me dije qdo dite e me shume.I falenderojmes...
Autori: Blerona Cakaj · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Profesioni im ne te ardhmen
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi. Gjate gjithe kesaj kohe mua me pelqen qe te argetohem!E dini se ç’farë bejë?Sigurisht te pikturoj.Profesioni im ne te ardhmen do te jete te behem piktore!Ku...
Autori: Blerona Cakaj · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Profesioni im ne te ardhmen
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi. Gjate gjithe kesaj kohe mua me pelqen qe te argetohem!E dini se ç’farë bejë?Sigurisht te pikturoj.Profesioni im ne te ardhmen do te jete te behem piktore!Ku...
Autori: ornela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria
dashuria eshte nje ndjenje shume e bukur, e cila lind dhe zhvillohet gradualisht, por shume shpesh ndodh qe te linde edhe me shikim te pare. boten e sheh me nje sy tjeter. gjithcka duket shume e bukur, jeta te duket fushe me lule. per te ben gjera nga me...
Autori: Denisa Nisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Xhaxhi im
Te Kesh nje xhaxhi do te thote te Kesh te gjithe pasurine e botes😍😍...Une jam shume e lumtur qe kam xhaxhin me te mire ne bote 💖💖💖...💖💖💖,,Xhaxhi im eshte ai njeri qe gjithmone I pelqen te jete I thjeshte..dhe eshte I kenaqur me gje...
Autori: Petro · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e preferencat e mia. Jam nje njeri i cili nuk perzihet me jetet e te tjereve por shikon jeten e tij. Jam si gjithe te tjeret, kam anen e mire dhe te keqe timen p...
Autori: Drisela · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "E ardhmja"
Sa do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe me mua pasi te mbaroj shkollen! Jeta eshte si oqeani Paqesor: i madh e me shume ishuj. Secili ishull ka portin e vet dhe varkat e veta. Ne duhet vetem te zg...
Autori: Melisa Abazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ''Beso ne te ardhmen tende se do te jete shume e bukur''
a do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe me mua pasi te mbaroj shkollen! Jeta eshte si oqeani Paqesor: i madh e me shume ishuj. Secili ishull ka portin e vet dhe varkat e veta. Ne duhet vetem te zgjedh...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Stinet e vitit.
Ne fleten e bardhe, me laprat ne dore vizatoj natyren si nje piktor i rralle. Fusha gjelberon, manushaqja cel ne fushe Dielli ngroh token dhe ua sjell pranveren. Gjethet jane te verdha, nje shi i lehte bie kudo, ajri eshte i fresket dhe vje...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Stinet e vitit.
Ne fleten e bardhe, me laprat ne dore vizatoj natyren si nje piktor i rralle. Fusha gjelberon, manushaqja cel ne fushe Dielli ngroh token dhe ua sjell pranveren. Gjethet jane te verdha, nje shi i lehte bie kudo, ajri eshte i fresket dhe vje...
Autori: Anamika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kush jam une ?
Une Quhem Anamika . Jam nje vajze 15-vjecare dhe kam lindur me: 26/02/2000. Jam ne kete bote te madhe per te qene ose per te arritur te jem nje perzonazh pozitiv i saj . Qe e vogel endrra ime ka qene te behesha nje balerine e zonja . I'a arrita qellimit ...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Suksesi
Besoj se suksesi nuk jane parate. Nje person nuk eshte I suksesshem sepse eshte duke kaluar nje periudhe shume produktive ne biznesin e tij ose po I shkon me teper se mire ne anen e tij profesionale. Mendoj se keto sjane aspak te rendesishme. Ajo qe me t...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com