Data e postimit: 2014-01-26 22:48:00
Lexime: 26968
Ne jemi ketu ne toke per te...
Autori: Xhulio Prenga
Lloji: Ese filozofike
Tema: Ne jemi ketu ne toke per te...
Shkolla: Shkolla ''LLESH NIK DAKA'' Shenkoll
Klasa: 8B
Qyteti: Lezhe
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem per kete, vetem per te jetuar?! -Ndoshta ndoshta per te kaluar caste te bukura per te provuar ndjenjen e paqes dhe te dashurise ose ndoshta jemi gabimisht ketu, ndoshta nuk duhet te ishim! -Po ku atehere?! Ku duhet te ishim?! -Epo ku di un, ne nje vend larg nga ketu, ne nje vend ku cdo gje e ka nje arsye, nje arsye per te jetuar, nje arsye per te vazhduar perpara, nje arsye per ta shijuar jeten pa friken e asaj! -Asaj?! Kujt asaj?! -Asaj, vdekjes, te cilet te gjithe u tremben, te gjithe kane frike tja permendin emrin sepse ajo vjen dhe i merr! -Ku i merr?! -I merr me vete ndoshta ne ndonje vend tjeter, ndoshta i torturon, ndoshta i ndihmon dhe kujdeset per ta ose ose!! -Ose cfare?! Ose ajo thjesht eshte nje personazh i shpikur nga njerezit, nga njerezit pesimiste te cilet nuk gjejne nje arsye per te jetuar... -Po atehere cbehet me keta njerez te cilet largohen nga jeta, kush i merr keta njerez, ku largohen valle?! Epo un nuk e di, nuk e di, nuk i kam pyetur, pfff, mjaft me me pyetje te kota, me pyetje qe te bejne me dhimbje koke, asgje nuk po nxjerrim ne drite keshtu, eshte thjeshte nje humbje kohe...

Vepra te ngjashme
Autori: festina · Lloji: Ese filozofike · Tema: ta drejtosh jeten me mencuri
Mbi qiejt pa kokë të indiferencës së kohës shkruaj me gërma të trëndafilta kohën e ekzistencës time aktuale 9.56 minuta po vete e 57. Fillimi i një revolucioni shpirtëror, mbase është rilindja, mbase fundi im, rrjedhja graduale e përditshm...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Mërzia
Për shumë njerëz,mërzia është e kundërta e zbavitjes,ndërsa zbavitja është shpengim,harresë. Ndërsa për mua mërzia nuk është e kundërta e zbavitjes,madje mund të them se,përkundrazi,nga disa anë,ajo i përngjan zbavitjes duke qenë se ...
Autori: Enisa Avrami · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njeriu pёrball dilemave tё mёdha spirtёrore “Tё rrosh a tё mos rrosh”
Era tё ledhaton kёndshёm fytyrёn. Disa vendosin tё ia kthejnё shpinёn e disa tё tjerё ndiejn kёnaqesin e saj duke u pёrballur me tё. Disa luftojnё pёr ёndrrat e tyre e disa heqin dorё. Jeta duhet parё sic ke mundёsi. Cdo cast ёshtё i ...
Autori: M.P · Lloji: Ese filozofike · Tema: ''Te ikesh nga vendlindja do te thote te vdesesh nga pak ''
Te shuhesh pa gjurme eshte gjeja me e lehte qe ti mund te besh kur ke vendosur te largohesh nga vendlindja.Por a valle,a e kthen koken pas dhe te mendosh se sa fetyra te perlotura u bene nga ikja jote.Cdo gje familja,te aferm,shoket e tu pikellohen nga ky...
Autori: ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese per syte
Dhuna kundër grave në Shqipëri duhet të analizohet në kontekstin e kulturës dhe traditave shqiptare. Studimi i dhunës në familje është i komplikuar, sepse ajo është një fenomen që ndodh prapa dyerve. Njerëzit nuk preferojnë të flasin mbi ...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: frika
Te gjithe kemi frike e shpehhere mund te frikesohemi pa qene nevoja.Gjithmone ajo ndenja e pasigurise,e humbjes,e fajit qe na pushton.Frikesohemi se mos valle veprimet e se tashmes na ndikojne ne te ardhmen.Dikur kisha frike nga erresira nga dicka qe e k...
Autori: honest@yahoo.com · Lloji: Ese filozofike · Tema: vetmia
Bardh e zi ! pa drite , pa ajer , pa fryme !!! < dicka me mungon po me mungon dhe ndjehem shume bosh dhoma e zbrazet ashtu si dhe un , shpirti bosh dhe i venitur me nje shpirt t zbrazur , me barkun bosh dhe me syte e nxire shiu bie me terbim mbi ...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese filozofike · Tema: Une dhe Bota Ime
Bota ku jetoja une? Ishte thjesht perfekte. Une jetoja ne kutizen time te kristalte.Ne ate Kutize qe askush e asgje nuk me prekte.Ne qoshe te saj, une...qesja pambarimisht,lodroja dhe jetoja e lumtur.keshtu ishte deri ate dite.Ajo dite trokiti lehtas ne d...
Autori: Ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: Burokracia
Ke lejuar te te neshtrojne te tjeret?...mos valle me dryn i ke kycur akordat e zerit e i ke lene te zhytura aty ne laring duke mos u perpjekur,celsin per to ta gjesh ?! Nuk je lodhur duke qene gjithmone nen tjetrin apo i kursen vetes te drejten,i barabar...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Unë në vend të Tokës
Eh,sa jam plakur!... Këta njerëzit më bënë të plakem para kohe,edhe pse jam akoma e re...Pse ma bënë këtë?S'e kuptoj...Hë...e pse tjetër? Për ambicjen,për pandërgjegjdhmërinë që kanë. Ja shikoji sesi lëvizin nëpër trupin tim. Sa her...
Autori: DION HASANAJ · Lloji: Ese filozofike · Tema: SISTEMI
SISTEMI Në jetën tonë të përditshme shpesh herë dëgjomë fjalën sistem te përdoret por rastet kur ne i kushtojmë vëmendje përdorimit të kësaj fjale janë shumë të rralla.Po si perkufizohet sistemi në v...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Rendesia e librave.
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezit pa bere dallim moshe,gjinie,feje,njerez te pasur apo te varfer,thjesht I mbylli brenda.E kuptoj qe eshte dicka e tmerreshme por duhet te dini se edhe nes...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: odeta klosi · Lloji: Ese filozofike · Tema: prinderit
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe mbeshtetjen e pare e gjeni tek prinderit sepse jane te vetmit persona ku gjen mbeshtje .prinderit jane gjeja me e bukur qe zoti na e dha .femija pa prinder ...




Komentet e fundit!

Emri: Reziana
Email: empire12dsd@gmail.com
Komenti: Shume e bukur dhe me ndihmoi shume duke me frymezuar.Eshte shume e bukur menyra se si e sheh autori jeten.

Emri: Ergit Eri
Email: ergitmusteqja@gmail.com
Komenti: shume i bukur

Emri: tirona fanatics
Email: imortalsecalb@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur eshte falemnderit se me duhehet per shkoll

Emri: kristi
Email: kristi@hotmail.com
Komenti: sme plq hic fare

Emri: xhemre koruda
Email: KETJONALEPURI@GMAIL.COM
Komenti: me pelqen menyra e te shkruarit dhe e argumentit.por nuk me pelqen fakti se eseja eshte shkruar me gabime si analfabetët.

Emri: keisi kushi
Email: xhoisi@sala.yooh.com
Komenti: shume e bukur te lumte

Emri: ana
Email: anaana@gmail.com
Komenti:

Emri: Geri
Email: gerado_beqiraj@hotmail.com
Komenti: Flm shum Ese shume e bukur

Emri: eri braci
Email: eri_e31@yahoo.com
Komenti: bravo shum e bukur shyqyr qe i beni ju se do shkonim pa detyra

Emri: ina gjika
Email: inagjika@live.com
Komenti: Flm shume shume 👆👆👆👆


Emri: alesia
Email: alesiadusha@gmail.com
Komenti: shume shume bukur nje poezi folozofike e cila ka te beje me jeten tone Bravo

Emri: alban
Email: alban.bezati@hotmail.com
Komenti: Shum bukur

Emri: luka
Email: lukagreca@gmail.com
Komenti: Bravo shume bukur

Emri: :) :) :)
Email: popaldis@gmail.com
Komenti: very nice me pelqeu

Emri: ELSON
Email: EUSKS@GMAILJ.OMN
Komenti: HAHAHAHAAHAHAHA

Emri: Alvi kume
Email: alvikume@yahoo.com
Komenti: 9

Emri: juljan
Email: firakujuljan60@gmail.com
Komenti: shumë mirë e ke bërë

Emri: mario
Email: mario12@gmail.com
Komenti: shum e bukur me ndihmove per detyrat

Emri: ervin
Email: ervin.shyti@yahoo.com
Komenti: shum bukur bravo

Emri: ervin
Email: ervin.shyti@yahoo.com
Komenti: shum bukur bravo


Emri: nela
Email: marinelayll@yahoo.com
Komenti: shume bukur shume bukur

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: te uroj per esene e bukur...dhe me ndihmove shume per detyrat

Emri: ariel
Email: dungaariel8@gmail.com
Komenti: sh e bkr eseja ju lumte

Emri: mirela
Email: mirela1mira@gmail.com
Komenti: shume bukur ju lumte

Emri: enes
Email: eneshalili32@gmail.com
Komenti: Shume bukur flm se me ndihmove per detyren

Emri: hasan uka
Email: hasanuka1@gmail.com
Komenti: Me pelqen shum

Emri: elvisa
Email: el@gmail.com
Komenti: cool.Ilike it.

Emri: Elvaisa
Email: El @gmail.com
Komenti: Shume e mire

Emri: Bora
Email: Boraberisha@yaoo.com
Komenti: Eshte shum e bukur

Emri: klodi
Email: klodi.elbasan@outlook.com
Komenti:


Emri: gisea
Email: giseaterbuni@yahoo.com
Komenti: flm shume ,..,,,..,,.,. shum e bukur te lumte

Emri: LEA
Email: xheliotrotr@yahoo.com
Komenti: Shume ese e bukur! Komplimenta!!

Emri: bllaf zip zip zip
Email: bllaf@mail.com
Komenti:

Emri: jorgo janllari
Email: jorgo_janllari@outlook.com
Komenti: hahahahah ;)

Emri: ELI
Email: ELI_ELI@HOTMAIL.COM
Komenti:

Emri: marina mutai
Email: marina.mutai@yahoo.com
Komenti:

Emri: ardit quni
Email: diti.cuni.77@live.com
Komenti: flm shum

Emri: xhulio
Email: xhulio@prega.com
Komenti:

Emri: ksnxa
Email: ms.dksjb@gmail.com
Komenti: :

Emri: sara
Email: k.f@gmail.com
Komenti: hajt maaaaa.....e merr ni 5


Emri: elli
Email: eli.kulla@live.com
Komenti:

Emri: ggg
Email: rr@gmail.com
Komenti:

Emri: ggg
Email: rr@gmail.com
Komenti:

Emri: ggg
Email: rr@gmail.com
Komenti:

Emri: Dhurata dora
Email: durata_do@live.com
Komenti: ju lummt shum nice

Emri: disa
Email: diasa_disa@hotmail.com
Komenti: Bravo.!

Emri: tahip
Email: tahiplala@hotmail.com
Komenti:

Emri: fitore berisha
Email: fitore_berisha@live.com
Komenti: bukur

Emri: emanuel
Email: emanuelvata@outlook.com
Komenti: bravo

Emri: kaili
Email: kayli-love@hotmail.com
Komenti: bukur sa me shum suksese nese do te shkruash


Emri: Desara Dedolli
Email: desaradedolli@yahoo.com
Komenti: shume e bukur bravo......



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com