Data e postimit: 2014-01-26 18:02:46
Lexime: 21812
Pse libri na hap dyert e jetes ?
Autori: Ina.Cr7
Lloji: Ese argumentuese
Tema: libri
Shkolla: Ibrahim Muca
Klasa: 11
Qyteti: Librazhd
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte me bukur rendesine e librit. Libri esht nje jete tjeter , nje udhetim i mrekullueshem qe te con ne bote te ndryshme , te panjohura , te njeh me shume gjera qe nuk i ke menduar apo imagjinuar ndonjehere . E gjithe jeta jone esht e rrethuar nga librat , duke nisur me nje proces te gjate qe ne femijeri e deri ne nje moshe te madhe . Duke filluar keshtu qe nga libri i pare "Abetarja" e deri ne librat te fakultetet . Babai me thoshte gjithmone :"Lexo librat se do te te duhen..! Por une nuk e kuptoja. Sot e kuptoj rendesine e tij . Cdo njeri i pushtetshem ka disa fakultete , mastera apo tituj te shumte ne CV-ne e tij .Rasti me konkret eshte kryetari i bashkise se Tiranes, z.Lulzim Basha , i cili fale aftesive te tij sot eshte nje person i rendesishem i politikes shqiptare . Pervec mundesive qe libri te krijon, ai eshte dhe nje menyre e bukur per tu larguar nga monotomia e merzitshme e diteve , duke te hapur nje bote te magjishme,plot ngjyra.Nje rilindas shqiptar citoi keshtu per librin:"Libri eshte i lehte prej letre,por ai ka nje force te jashtezakonshme sa te ngreje njeriun ne majat e universit".E pra, libri eshte celesi per te hapur dyert e nje jete te sukseshme.

Vepra te ngjashme
Autori: Barhyli. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jete e pa merituar dhe e pa llogaritur nga i Plotefuqishmi.
Ju faleminderit qe na krijoni mundesine qe te shkruajme ato ngjarje pesha e ndodhjes se te cilave rendon akoma mbi qenien tone dhe eshte rrenjosur aq thelle ne ndergjegjen tone sa qe akoma edhe sote pas afer 25 vjetesh here pas here na trondit kur i kujto...
Autori: Alma...Gashi 💙💪 · Lloji: Ese argumentuese · Tema:
••••••Alieni Jashtëtokësor••• Ai kishte sytë e mëdhenj të gjelbër,kishte një pamje të frikshmè.Ndoshta ai ishte i çuditshëm por ndoshta do të ishte mik i njeriut.Ai ndiehej i huaj në planetin Tokë.Ai ka frikë nga të ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota ku jetojme...
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe askush nuk ngre koken lart per te pyetur pse?Pse jetojme?Per cfare? Shume pyetje,pak pergjigje.Bota eshte e rrumbullaket,cdo qoshe e saj fsheh mistere te shu...
Autori: Roi Roisela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
E jeta nese mund ta quaj jete , nese mund ta quaj vend per te jetuar ket pjese bote, ku une bej pjese. Sot meson neser harron ,sot jeton neser vdes por ne po vdesim perbrenda cdo dite pak nga pak. Po na vrasin mendimet tona, po na vret shpresa te cilen ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjalët e huaja
Fjalët e huaja po përdoren në shumë fusha të jetës.Në Shqipëri,veçanërisht përdoren. edhe fjalë të gjuhës turke.Kjo ndodh për shkak të pushtimit 500 vjeçar Osman,i cili ka ndikuar edhe. kulturalisht.Por në fjalorin tonë,si pa kuptuar,zÃ...
Autori: Rea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Atdheu
te gjithe shqiptaret rralle e shprehin dashurine per vendin e tyre si edhe krenarine qe ndien per te.Shprehja jam krenar qe jam shqipetar shpreh ndjenjen e autonomise per vendin tone .Une dua qe ne te ardhmen vendi yne te zhvillohet si edhe ne gjithashtu....
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mbrojtja e mjedisit
Ambienti është ai në të cilin njeriu zhvillon veprimtarinë e tij jetësore dhe pa të, ai nuk do të mund të ekzistonte. Duke u fokusuar tek mënyra se si të fitojë më shumë para, njeriu po e anashkalon kujdesin ndaj ekuilibrave natyrorë. Me nd...
Autori: elda mustafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
nëna. "Ështe gjeja me e vlershme per, mua po se ashtu edhe per te tjeret Sepse ajo kujdeset per ne shum na meson na edukon Ajoo esht gjeja me e vlershme per mu kur nje dit Edhe ne do te behemi prinder si pindrit tan dhe Ne duhet ti edukujm femij...
Autori: Aaaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stina e ëndrrave
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm. Mua si person më pëlqen stina e verës plazhi, ajo nxehtësia që të jep dielli që kur sa zgjohesh në mëngjes.Unë pushimet e mia verore zakonisht i k...
Autori: Ina Gjika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e tjere.Dallimi i pare eshte se ka jete ,por arsyet te cilat bejne te mundur jeten ne Toke jane disa.Se pari Toka eshte e perbere nga kontinentet dhe oqeane...
Autori: ANXHELA MAHO · Lloji: Ese argumentuese · Tema: problemet e femijeve ne bote
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëzore na sjell një mundësi. Një mundësi për të vepruar për të zhvilluar dhe shprehur virtytet tona. Çdo moment hap rrugën që ne të marrim bekime....
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Eshte mese normale qe njeriu te ndjeje dashuri apo afeksion ndaj shume gjerave ne jete. Fundja, jane keto dashuri qe na bejne te zgjohemi cdo mengjes dhe na japin nje motiv te mire per te jetua, duke qene se jeta eshte nje dashuri me vete e cila na ben te...




Komentet e fundit!

Emri: erta
Email: erta4@gmail.com
Komenti: me plq shum

Emri: zime.
Email: zimevata@hotmail.com
Komenti: shum bkr eseja me ndihmoi shume

Emri: xhilda
Email: Xhilda97@yahoo.com
Komenti: Ju lutem a mund te me ndihmoni x nje ese argumentuese me teme "Thone se eshte e veshtire ti ndryshosh pershtypjet e para"

Emri: amanda
Email: amandahalltari@gmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: endi
Email: www.endi@yahoo.com
Komenti: eshte fantastike, me dha shum ide per esen time,faleminderit

Emri: ses
Email: sea@live.com
Komenti: sh.m

Emri: ses
Email: sea@live.com
Komenti: sh.m

Emri: ai djali
Email: ai.djali@gmail.com
Komenti: nice

Emri: xhorxhi
Email: xhorxhipg@ymail.com
Komenti: :*

Emri: kejsi
Email: kejsi_h@yahoo.com
Komenti:


Emri: eri
Email: eri.sulejmani@live.com
Komenti: a mund te me ndihmosh per nje ese argumentuese me teme : thone se eshte e veshtire ti ndryshosh pershtypjet e para.flm

Emri: mariglena.
Email: mariglena.gena.68@facebook.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com