Data e postimit: 2013-12-13 17:15:18
Lexime: 123908 |
Autori:
SARA TAHIRAJ
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
"Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme"
Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme
Poezia eshte art i perdorimit te fjales ne te cilen kombinohen domethenia e fjales,tingulli dhe ritmi.Pra ne vetvete poezia eshte nje melodi zedhenese e keaqesise,lumturise,embelsise dhe h...
|
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
|
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dhe rrezikohet vazhdimisht nga veprimtaria njerëzore .Brezat e ardhshëm do të trashëgojnë gjithnjë e më pak nga mjedisi i sotëm ,pasi ai po shfrytëz...
|
Ka pasur shume diskutime te shumta per kete fakt, shumica e studiuesve e pohojne se Cezari eshte personazhi kryesor ne kete veper.
Nje arsye qe deshmon se Shekspiri ka pasur te drejte qe i ka vene kete titull vepres,eshte se tragjedia e brutit varet tere...
|
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe fizike.Njerezit gjejne pretekste per te filluar nje lufte.Disa i fillojne luftrat per interesat e tyre.P.sh vdekja e princ Ferdinantit sherbeu si pretekst ...
|
Fjala eshte nje aspekt shume i rendesishem i jetes sone te perditshme.
Le ta marim ne nje kendveshtrim ne ate te heroit tone kombetari cili e perdori fjalen me se miri duke nxjerre ne pah shum cilesi te tij
|
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femijet e vegjel e deri te te moshuarit. Cdo gje ka kohen e vet, dhe nje veprim i tille mund te jete i demshem per femijet.
Une personalisht jam e mendimit qe ...
|
Liria eshte fjala qe perkufizon kete ndjenje qe buron thelle nga zemra e qdo njeriu.Eshte ajo ndjenje qe mban gjalle shpresat brenda nesh.Eshte e lehte ta shkruash apo ta thuash me fjale por eshte shume e veshtire ta perjetosh kur je i kycur brenda 4 mure...
|
Të jesh femër do të thotë shumë. Por shumë pak dinë ta
vlerësojnë atë! E kosiderojnë si një qënie të dobët, që mund ta
ndrydhësh e thyesh lehtë. Para saj vënë bllokadën e rëndomtë e
të pashmangshme “Hesht”. Po ku vallë e gj...
|
Shqiperia eshte vendi i gjith shqiptarve.Une krenohem per shqiperin.Ne ne bote na perfajsojn sportistet shqiptar.Jam krenar qe jam SHQIPETAR
SHQIPERIA E SHQIPTARVE............
|
Autori:
Nereida
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
krahasimi i kenges se kostandin ymer agos dhe odiseut
kjo eshte nje ese per te cilen une duhet te vleresohem me note ................. love you
|
Mos u nxito per tu rritur sepse ke kohen e duhur,do ta kujtosh kohen me nostalgji,do ta pyesesh veten me mijëra herë se si kalon kjo kohë,do ta kujtosh diten e parë te shkollës,do t’i kujtosh te gjitha emocionet e bukura që ke kaluar.
koha kalon ...
|
Jan dy binjak!
Veshur ne te njejten menyr
por nje dallim
tregim ne vazhdim !
por per mrekulli !
binjaku i ndrojtur mesonte jo si qdo femi !
tjetri mesonte njejte si ai, por dallimi qe ishte i hapur
e ben , nga tjetri veqori.
te gjitha...
|
cdo secili nga ne gjen ne jete shoqerine e tij.shoqeria eshte baza kryesore mbas familjes .ka raste kur shoqeria te ndihmonn por ka raste qe shoqeria te le ne mes te rruges dhe ti detyrohesh ta humbasesh ate.shoqeria nje fjale me shume vlere nje fjale me...
|