Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim ...
Jeta ka shume veshtiresi. Jeta nuk eshte loje qe te tjeret te luajne me te. Shumica prej nesh gjykojme shume persona per menyren se si esht veshur apo per stilin ose karakterin qe ato kane. Duke u bazuar te kjo disa e mendojne jeten nje paragjykim te madh...
Te gjithe kane skicuar pak a shume ne mendjen e tyre shtepine e endrrave, te tjere kane arritur ta ngrene ne realitetin qe jetojne, te tjere nuk kane mundur ta kapercejne ylberin e imagjinates duke iu pershtatur mundesive qe kane patur.Shtëpia ime ëndrr...
Malet e medha plot bore e bene ate te duket si nje lulebore e bukur dhe e rralle qe te magjeps me pamjen e saj. Lumenjte e ngrire te ben te ndihesh e emocjonuar per boren e rene ne cdo skaj te saj. kur vjen nata del nje ylli qe ndricon qellin e erret ...
shoqja ime e ngushte quhet liliana gorani
ne jemi shume te lidhura me njera tjetren ajo eshte shuuuuuume e bukur
ka floke te zinj sterr e te drejte nuk jane shume te gjate por jane te perkryer ajo i ka floket me balluke e i shkojne shume ka nje fytyre ...
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
-A ka gjë më të bukur si zeri yt ,
-A ka gjë më me vlerë se perqafimi yt,
-A ka gjë më të ëmbel se fjala jote,
-A ka diell se të ngrohe si zemra jote,
-A ka nënë më të bukur si ty,
-Në fakt je nëna më e mire qe veç une e di...
Jam ketu e ulur tek nje qoshe , e vetme prane dritares qe ndodhet afer meje , po shikoj diqka por nuk po e perceptoj dot se qfare , mesa duket qenkam hutuar dhe nuk po mundem te shpetoj prej ketyre mendimeve te pashtjelluara qe po me turbullojne mendje...
Pranvera eshte stina me e preferuar .natyra e bukur i ka ngjyrat e kuqe ,te verdhe dhe blu.Aromat e saj jane delikate dhe terheqese.kur vjen pranvera lind gjelberimi dhe njerzit e gezuar nga vapa e madhe vishen me rroba te shkurtra.Kur vjen pranvera lind ...
Emri: k@ri Email: John@gmail.com Komenti: Ja ke fut kot fare hahahaha
Emri: hasa.husa Email: hasa.husa@muti.com Komenti: kot kanshe munduar.pase knaqur fare.as budalla se ban ma keq.je munduar fare.per kete mer nota 1-
Emri: wwww Email: tomakaterina@yahoo.com Komenti: ja ke fut kot
Emri: Elizabeth Email: Elizabeth@live.com Komenti: gooooooooooooooooooooooooddddddddd
Emri: Elizabeth Email: Elizabeth@live.com Komenti: gooooooooooooooooooooooooddddddddd
Emri: maria Email: kuqi2015@hotmail.com Komenti: bkr
Emri: ANTON Email: antonidoniku23@gmail.com Komenti: 1. Stina e katërt dhe më e ftohtë e vitit, që vjen pas vjeshtës (në gjysmërruzullin verior fillon me 22 dhjetor e mbaron me 21 mars). Dimër i ftohtë (i butë, i egër, i ashpër). Dimër i gjatë. Dimër me dëborë. Këtë dimër. Tërë dimrin. Në dimër. Në mes të dimrit. Para (pas) dimrit. Stina e dimrit. Shirat (të ftohtët) e dimrit. Acari (thëllimi) i dimrit. Pushimet e dimrit (për nxënësit a për studentët). Rrobat e dimrit. Netët e dimrit. Hyri (doli, filloi, mbaroi) dimri. E hodhën (e kaluan, e kapërcyen) dimrin. Mbledh (ruaj) për dimër.
2. Muajt më të ftohtë të vitit; kund. verë, behar. Dimër e verë gjatë gjithë vitit, në çdo kohë të vitit, vazhdimisht. Doli vera e hyri (erdhi) dimri.
3. Kohë e ftohtë dhe e keqe, zakonisht me dëborë; kund. behar. Bën dimër. Ç'është ky dimër që na zuri!
4. përd. ndajf. (në rasën dhanore të numrit njëjës të shquar). Gjatë dimrit, në dimër. Dimrit shtegtonin (zbritnin) në fusha.
Dimri ha beharin fj. u. prodhimet e verës harxhohen në dimër; ato që grumbullohen kur puna ecën mirë harxhohen në ditë të vështira. Dimri ha gurë (kashtë, gozhdë) në dimër, meqë nuk ka prodhime të shumta e bën ftohtë, hahen edhe ushqimet më të këqija. Me sa dëgjohet qyqja në dimër shih te QYQ/E, ~JA. Kërkon dardha (thana, thanëza, rrush) në dimër (në shënëndre) shih te DARDH/Ë,~A. I lulon bahçja (edhe) në dimër shih te LULOJ. Na rrofsh për dimër, se për verë jemi vetë thjeshtligj., iron. i thuhet dikujt për t'i treguar se ia kemi nevojën në kushte të vështira dhe jo atëherë kur nuk na duhet. Lule dimri bot. shih te LUL/E,~JA. Zog dimri (zog bore ) zool. shih te ZOG,~U.
Emri: GOGI Email: aminatuzovic@yahoo.com Komenti:
Emri: anis Email: adrianselimiselimi1@hotmail.com Komenti: shume bukur
yay
Emri: anis Email: adrianselimiselimi1@hotmail.com Komenti: shume bukur
yay
Emri: sara Email: brunildashabani@yahoo.com Komenti: shume e verttete
Emri: sajdela Email: griselda.hyseni@yahoo.com Komenti: shume
Emri: lala_lala@lala.com Email: lala/lala@live.com Komenti: shum e mir po pak e shkurter
Emri: SkomEmer:D Email: Skomemer:d@live.com Komenti: Osht ni ese shum e mire^^
Emri: eliza Email: eliza.2016@hotmail.com Komenti: Eshte nje ese e bukur me mire do te kishte dalur po te ja fillojshe prej tokes deri te qielli
Emri: eliza Email: eliza.2016@hotmail.com Komenti: Eshte nje ese e bukur me mire do te kishte dalur po te ja fillojshe prej tokes deri te qielli
Emri: sumeja Email: sumka-34@ hotmal . com Komenti: shum mire te lumshin duart
Emri: Elizabeth Email: elizabeth@live.com Komenti: uaau... is amazing Good Luck honey
Emri: aresa Email: aresa_selmani@hotmail.com Komenti: Te them te drejten mua ne duket sikurse e ke marr diku.Por prap se prap ti e di me mire.BUKUR...
Nese e ke shenu ti te lumt,me te vertet...
Emri: Linda Email: linda-qerimi@hotmail.com Komenti: this is a beautiful and i live so much winter
Emri: Tiago Jakupi Email: agon-j-13@hotmail.com Komenti: shume mire
Emri: Mimoza Muzaqi Email: eduardi.pr1@hotmail.com Komenti: Dimri ne fshatin tim është shum i bukur shkëlqen bora si stoli bora është një stin e bukur per ne unë dhe të gjithë e duan boren?