Data e postimit: 2013-10-26 16:24:55
Lexime: 8511 |
Gomari veshi lekuren e luanit dhe filloi t'i trembe shtazet torollake.Kur pa dhelpren, u porpoq ta trembe edhe ate.Por, mbasi ajo pak me pare rastesisht e pati degjuar duke pellitur, i tha; Edhe une do te isha trembur, vetem sikur te mos kisha degjuar se ...
|
E dashur nene...Je gjysma e jetes sime.Te dua me shum se gjith cka ne bote..Per mua je nena me e mir e botes je nje nene e mrekullueshme..Te dua shumm
|
ARIU E DHELPRA "
E pandehur, te kane paredrejt kotecit duke ngarenje kerriç e nje gomar.me nje fjale , dy deshmitare...Ç'ke te thuash me ne fund?"dhe ariu putren tund."S'e mohoj , eshte e verteteqe me pane ata dy vete.Mirepo une , ne me latë, do te...
|
nje luan i mbyllur kishte nje gjilpere te ngulur ne kembe dhe nje mi shume i vogel i ndihmoi por luani sbesoi dhe i tha miut paskam bere gabim qe sbesova sepse me te vertete cdo kafshe e vogel te ndihmon
|
-KAM KOKE TE MADHE, KAM SHUME TRU ,MBURREJ DERR KOKE DERRI, FLISTE KUTURU.
-TETË KAZAN PAÇE MBUSH AI TRURIN TËND, PYETA A KA NË TË NDONJË GRAM MËND?!
-TY TË RUAJTT MENDJA UNË JAM PJELLË E QYLIT, PËR MBUROJË KAM TË MAHIN E PYLLIT. ANDEJ MATA...
|
Dhelpra një ditë gushti
pa nje bistak rrushi,
iu duk i pjekur mirë,
me erë, ëmbëlsirë.
Dhe nuk priti shumë
filloi t'kacavirrej me thonj e me duar,
pastaj, pushoi pak,
vështroi nga rrushi dhe tha e menduar:
“Po dhelprat s'hanë rrush mor...
|
na ishte nje here nje gomar.ai po hante bar per qejfin e tij kur pa se po i afrohej nje ujk.ai mendoi te thurte nje plan para se t eperfundonte pre e ujkut.ai beri gjoja sikur ne kembe i kishte hyre gjemb.ujku mendoi ta ndihmonte gomarin por sapo ju afru...
|
Na ishte njeher ne Luan duke Fjetur nen hijen e nje lisi qe rrinte aty gjat gjith dites,Kur pa oritmas nje mij i kaloi neper goj Luani u zgjua dhe duke bertitur e pa Dhelpra pastaj ajo i tha ti je Luan dhe u frikesove nga nje mij i vogel: Luani tha un nuk...
|
Dhelpra dhe dhia
Nje luan i madh mbret kishte nje fron qe askus nuk e arrinte dot,por nje dite ky luan vdiq.Te gjithe banoret qe i sherbenin luanit provuan nese kurora i rrinte mire ndonje kafshe tjeter.Te gjithe e provuan,por askujt nuk i binte perve...
|
nje dite nje majmun pa se ne venin ku shiteshin syzet nuk ishte shitesi.ai vendosi ti vidhte ato dhe te largoheshe.u ul ne nje peme dhe cau xhamat e syzeve ai i vendosi ato si zbukurim tek bishti i tij.
|
NE PRANVERE DIELLI SHKELQEN
LULET SHUMNGJYRESHE KU NUK I GJEN
RENDIM ME VRAP
TU MARRIM AROME
ME PERKEDHELI
MOS NA KEPUTNI
NA THONE
|
Nje dite nje dhelper pa nje lejlek.Ajo filloi dhe thuri plane per te mashtruar lejlekun.Dhelpra mori nje pjatance dhe i hodhi brenda disa kokrra grure me ilac per gjume.Ajo e vendosi pjatancen ne pyll dhe priti derisa lejleku te vinte dhe te hante grurin....
|
Na ish nje gjel qe thuhej se ishte me i zgjuari.Nje dite i afrohet dhelpra dhe i thote:Pershendetje i dashur gjel!Si thua te me japesh nje perqafim si shenje e ardhjes se pranveres?
Gjeli i thote:Ah,sa mire e ke menduar,por si thua te na bashkohet dhe qe...
|