Data e postimit: 2013-10-24 19:20:10
Lexime: 10402
Gjakmarrja
Autori: Brikela Koleci
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Gjakmarrja
Shkolla: Shk. ''SEJDI DIDA'' KRUME
Klasa: IX-D
Qyteti: HAS, KRUME
E-mail: Email eshte i fshehur!


GJAKMARRJA
Gjakmarrja problem, penge e shoqerise tone.
Ajo po perhapet si gjaku neper vena dhe po shkakton probleme cdo dite e me shume. Po mban te burgosur mijera njerez , po ua ndal jeten, po ua jep ndeshkimin me te rende qe mund ti jepet dikujt. A mund te jetohet keshtu valle? A mund te kalohet jeta i burgosur,pa mundur te shikosh drite ne sy? Por ky eshte ligj i natyres, gjakmarrja eshte ligj i natyres pasi ka rregulla qe e shkaterrojne ate. Ndonjehere mendoj se sa e bukur do ishte jeta po te ishim te gjithe te lumtur , ne paqe e ne harmoni me njeri-tjetrin. Por kjo sdo te jete e mundur kurre pasi buzeqeshja e botes po shuhet e ajo po sundohet nga fenomene te renda sic eshte gjakmarrja. Por ,pse ,pse smund ta largojme kete gje qe po na pengon ne shoqerine tone ? Dhe pergjigjia mund te jete, ndoshta shoqeria jone po i lejon keto gjera te ndodhin pa u perpjekur te ndryshojne asgje.

Vepra te ngjashme
Autori: YLLKA ALIU · Lloji: Ese pershkruese · Tema: bukurit e fshatit tim
FSHATI IM fshti im eshte nje fshat shume i bukur.Ai ka nje ambient freskues,ky eshte nje fshat ku te njerzit jan shum punetor ata mbjellin ;patate,domate,tranguj,karrota,speca,lakra etj.... Kurse femijet e ketij fshati mesojn sh...
Autori: QLIRIM MURTEZI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ATDHEU
DUKE u nisur nga fakti se GJUHA SHQIPE flitet edhe me heret prej ilirve paraardhesit ton qe u munduan me te gjitha sakrificat e tyre dhe mundimet ne per lufta qe ta merr fitoren e tij si fitore mbar shiptare qe populli i tyre te jet drita e popullit ilir...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shtëpia e ëndrrave të mia
Aty,në një fshat të vogël bregdetar,që laget nga Oqeani Paqësor,dhe që vendasit e thërrasin Zihuatenejo,ndodhet shtëpia ime e ëndrrave.Porsa hap derën e kësaj shtëpie të stërmadhe,që duket sikur nuk ka fund,do ndeshesh me një korridor t...
Autori: asma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria lindi per te qene e perjetshme
Dashuria eshte nje ndjenje e bukur dhe e delire,e buruar ne shume zemra.Ajo lind si rrjedhoje e miresise dhe bukurise shpirterore .Dashuria eshte nje ndjenje qe nuk mund te pershkruhet dot me fjale dhe nuk mund ta kuptoje kushdo ,sepse ajo mund te kuptohe...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo pyetje te ciles mundohem cdo dite t'i kthej pergjigjen e merituar por jo,ndodh krejt e kunderta.Cdo dite ne vijim perjetoj gjera te reja,disa te bukura e di...
Autori: Endisi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pyes gjyshin tim – e pyes per dy kohet..!
I dashur gjyshi im, Ti i përket dy botëve, asaj të shkuarës së komunizmit, por edhe të tashmes në demokraci. Duhet të ketë qenë e vëeshtirë: kam lexuar shumë që ju hanit një herë në muaj mish, kishit një herë në javë një shishe qum...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bukurite e veres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar veren?Nga ngjyrat e saj karakterizuese?Nga blu-ja e qete e qiellit e cila bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri.Apo kur krejt papritur zbukurohet grija blu-ja dhe e kaltra e qiellit nga tufat e dallën...
Autori: Fjolla Buzhala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Libri
Sikurse ne kopshte qe qelin lule te bukura ashtu dhe ne mendjen time libri ka leshuar dituri mbi koken time lulet zbukuruan kopshtin kurse libri mendjen time duke leshuar dituri libri eshte celes i cdo dritareje te dituris sone ai eshte ushqim i trurit t...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: The happiest day of my life !
The happiest day of my life !
Autori: Melissa Guri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: stina e vjeshtes vecorite e saj
Tashme cdo gje ka marre nje pamje tjeter.Toka ka veshur nje fustan te mendafshte prej argjendi.Gjethet e lehta si pupla bien dalengadale.Pemet zhvishen.Shiu bje pa pushim. Kercitjet e gjetheve te thara degjohen kudo.Zhurmat e natyres, ndryshojne, behen m...
Autori: bruna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Bruna Gjergo Jorgji 23.05.2011 · JETA,,,,,,,Jeta eshte si bicikleta, te rrezon atehere kur mendon se e ke mesuar!! Here e nget ti... here te nget ajo. Ka force te te drejtoje shpesh per ne rrugen e saj... dhe shpesh here te ben te pafuqishem... Te...
Autori: Antika Elshani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Peron i veqant
A ka emer me te embel sesa emri nene..... Kur je semur ajo te sheron,kur je ne hidherim ajo te gezon, kur ke dhimbje vetem ajo dhimbjen t'a largon. Unë e quaj simbol i paqes se veq miresi sjell ne jet na edukon e na meson hapat e par se si ti bejme. N...
Autori: Elsa Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Toka
ckemi une qe po ju flas jam elsa dhe jam 13 vjece me pelqen te shkruaj tekste te ndryeshme dhe shume te gjata siq mund ta pyrfytyroni ju,tani mendoni se cfare eshte kjo e marre qe shkruan keshtu marrinash por ju lutem mos mendoni ashtu sepse une jam nje n...
Autori: Lola Tahiri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Ne pranvere lilezojne lulet.Dielli vizellon.Lulet jane te bukura.Pemet lulezojne.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 Qershor.Pemet zbukurohen bukur.Ne pranvere femijet luajne.Ne pranvere moti nuk eshte edhe shume i nxehte eshte edhe pak i ftohte.A...




Komentet e fundit!

Emri: hagdgsjad
Email: sdghfdhjd@hotmail.com
Komenti: ikni qijuni ju qe shani ket ese

Emri: jonida elezi
Email: jonidael@hotmail.com
Komenti: shume bukur. Bravo.

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: se ato qe te kane vendos like ja kane fut kot ndoshta edhe pa e lexu

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ese kot dhe une them nese nuk do te marresh dislikes me mire mere e fshije kete ese nese di ta fshish ok

Emri: x ermer
Email: flora@hotmail.com
Komenti: kjo ne te vertete eshte nje ese me plot kuptim po kush nuk di te shkruaj nje ese ja fusin kot komenteve pra e dashur bora ti nuk dike te shkruash nje ese a e ke publiku ndonje ese ti zmr

Emri: elda
Email: lena@yahoo.com
Komenti: cilen mesuese e ke ne kujdestari tek e 10-ta D tek shkolla sejdi dida

Emri: ama media
Email: ama media@ yahoo.com
Komenti:

Emri: ama media
Email: ama media@ yahoo.com
Komenti:

Emri: era bora
Email: era bora@live.com
Komenti: nuk eshte gjakmarrja ligj i natyres por ligj qe ekane vendosur njerezit.....

Emri: besi
Email: aulona-besforti@hotmail.com
Komenti: like plzzzz



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com