Data e postimit: 2013-10-03 20:07:43
Lexime: 33058
Ate dite kur...
Autori: Ermal Shkembi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Integrimi i Shqiperise ne Evrope
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: XI
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Integrimi I Shqiperisë ne strukturat e Bashkimit Evropian eshte nje nga sfidat me te medha per ne keto 2 dekadat e fundit, por per tu bere pjese e kesaj organizate me te drejta te plota, duhet te permbushen disa kushte themelore.
Shqiperia eshte nje nga ato pak vende ku hodhi rrenje dhe u rrit komunizmi me i eger dhe me i pa meshirshem, i cili e izoloi vendin tone per nje periudhe te gjate kohe dhe qe la pasoja te thella ne strukturen e shoqerise, politikes dhe ekonomise Shqiptare. Nderkohe, pjesa tjeter e shteteve demokratike te Evropes ecnin me hapa te shpejta dhe me plane te menduara mire per tu rimekembur pas shkaterrimit qe i solli lufta, ku ne nje nder keto plane perfshihej edhe krijimi i Bashkimit Evropian, ndersa ne Shqiperi u ndoq rruga e totalitarizmit duke sjelle si pasoje dhe izolimin me vendet e tjera te Botes. Gjate kohes qe ne Shqiperi u instalua rregjimi komunist, ndermjet shteteve perendimore po hidheshin themelet e nje organizate e cila sot paraqitet si nje super-shtet i formuar nga bashkimi i shteteve me te mira Evropiane.
Me renien e komunizmit, filluan aspiratat e para te qeverise demokrate per anetaresimin ne BE. Marredheniet e para diplomatike te Shqiperise me Bashkimin Europian u vendosen ne vitin 1991, por ngjarja me me rendesi u shenua ne 11 maj 1992 me nenshkrimin e Marreveshjes se Tregtise dhe Bashkepunimit e cila hyri ne fuqi ne 1 dhjetor 1992. Kjo marreveshje i krijoi mundesine Shqiperise qe te perfitoje nga fondet e programit PHARE. Ne kuadrin e ketij programi, ne periudhen e viteve 1991-1996 ndihma e përgjithshme e BE per vendin tone llogaritet ne rreth 511 milionë euro. Ne vitin 1996, Shqiperia ishte prane nenshkrimit te nje marreveshjeje me BE-ne, e cila do t’i hapte rrugen per nje marreveshje klasike asocimi, por kjo gje nuk ndodhi dhe marredheniet e Shqiperise me Bashkimin Europian do te zbeheshin. Kriteret qe duhet te plotesonin vendet e ballkanit per tu anetaresuar ne BE, gjate viteve 1996, ishin: 1) Respektimi i parimeve demokratike 2) Liria dhe te drejtat e njeriut 3) Ndertimi, respektimi dhe forcimi i shtetit te se drejtes 4) Mbrojtja e minoriteteve 5) Zhvillimi i ekonomise se tregut 6) Bashkpunimi rajonal.
Bashkimi Evropian vazhdoi perseri te gjente forma dhe menyra te tjera per te pershpejtuar integrimin e Europes jug-lindore ne strukturat e BE-se. Ne maj te 1999, Bashkimi Evropian miratoi nje iniciative te re per vendet e Ballkanit ku bente pjese edhe Shqiperia e quajtur Procesi i Stabilizim – Asocimit. Shqiperia nuk i kishte arritur kushtet per nje marreveshje te tille sipas nje raporti te komisionit Evropian dhe ky ishte nje nder per Shqiperine. Ne muajin nentor te vitit 2000, u zhvillua ne Zagreb takimi i vendeve te perfshira ne Procesin e stabilizim–asocimit. Ne kete takim, qellimi ishte qe te vleresohej kapaciteti i Shqiperise. Ne perfundim, Komisioni Evropian, hartoi nje raport vleresimi, ku evidentohej procesi i bere dhe fushat ku ende nevojiteshin permiresime. Si perfundim, Komisioni vleresoi se ishte casti per te proceduar me nje MSA me Shqiperine. Kjo marreveshje ka si qellim: te ndihmoje Shqiperine ne permbushjen e kushteve qe i duhen per te hyre ne BE, por ajo nuk perben nje premtim per integrimin. Ajo e ve theksin ne stabilizimin e situates ne vendet perkatese, per te arritur me tej ne vendosjen e nje marredhenieje speciale me Bashkimin europian.
Megjithate, edhe pas nje dekade, Shqiperia ende aspiron te anetaresohet ne BE dhe ceshtjet kryesore per tu zgjidhur jane korrupsioni, ekonomia, dhuna, etj te cilat duken se ende duan nje kohe te gjate per tu zgjidhur...

Vepra te ngjashme
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
NENA Ti ishe njeriu i par qe me perqafove ne fakt ende pa me perqafuar me mbajte 9 muaj ne barkun tend si munt qe tete harroj kaq shpejt nen ti je njeriu i vetem ne ket jet qe e ben njeriun e lumtur . ti gjitha fshetesit qe i mban brenda ne zemren tende...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Libri shoku im më I mirë Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…! Por unë nuk e kuptoja. Unë librin mësova ta dua tani ne keto rrethana . Ndoshta kur njeriu eshte i merzitur , i lodhur , i ngarkuar menderisht , ka ...
Autori: sindi sindi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Homeri thote se jeta e njeriut eshte e ndikuar nga fati. Sa e vertete eshte kjo?
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsiderueshme eshte e "pashpejgueshme". Pse ndodh kjo ? Fati vendoset nga ne? Njerezit jane sjelle shume te shqetesuar duke sjelle keshtu qe te dominoje br...
Autori: unknown · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A kishte valle kjo mace me shpirt qengji edhe ambicie njeriu
Nga pikëpamja jonë tingëllon çuditshëm ekzistenca e një krijese të tille. absurditet ose imagjinatë të shfrenuar. Por mbase ajo simbolizon fëmijërinë e autorit. Siç e dimë tashmë Kafka ka pasur një fëmijëri jo fort të lehtë. Ka pa...
Autori: Christina Beka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rëndësia e veprimtarive motivuese të kryera në shkollë
Aktivitetet brendashkollore me zgjedhje janë shumë të rëndësishme.Për to diskutohet vazhdimisht dhe arsyeja pse nevojiten ato në institucionet arsimore është kuptuar mjaft mirë nga punonjësit në funksion të arsimimit në shoqëri. Shumica e...
Autori: Fjona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Krenar qe jam shqiptar !
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar dhe trime; krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne evrope;krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese te popul...
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Keto 70 vjet te cmuara i shijuam nder breza duke patur fatin qe te jemi te lire dhe te pavarur nga askush.Kombi yne ka pasur nje histori teper te gjate te qendisur bashke me flamurin e tij te shtrenjte.Shume pushtues te pameshirshem u perpoqen ta copetoni...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kush jam une?
Unë quhëm Frenci ...., por që të gjithë që më njohin më thërrasin Enco. Jam 15 vjeç dhe njëkohësisht vëllai më i vogël. Jam shumë i lidhur me të gjithë anëtarët e familjes. Jam një adoleshent i zakonshëm njëlloj si të gjithe t...
Autori: Petraq · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia gjinore ne Shqiperi. Shkaqet qe e kane sjelle.
Pabarazia gjinore, nje fenomen shume i hasur kudo ne bote, sidomos ne Shqiperi. Pak nga pak ne shoqerite moderne, ne vendet perendimore ky fenomen i cili eshte kthyher mjaft shqetesues sidomos ne shekullin e fundit, po merr fund. Ne Shqiperi, sidomos gjat...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqerore
Menyra e krijimit te rruzullit toksor eshte nje enigme e mistershme,e pazbuluar deri me sot dhe vertetesia e teorive ekzistuese nuk eshte 100% e sigurt. Por, nje gje per te cilen ne mund te jemi plotesisht te sigurt eshte se pas asaj mrekullie qe ndodhi, ...
Autori: Benard Sula · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Celsi universal per te gjitha dyert e jetes njerezore eshte nje dhe i vetem Dashuria.Emocioni me dinamik qe njeriu mund te jetoje. Elementi me thelbesor i qenies njerezore. Kjo ndjenje e fuqishme e zjarrte e paster qe deperton zemren duke na rrembuer tru...
Autori: Adriola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla
Shkolla ndonjehere mund te na duket e merzitshme ose e veshtire , por ne nuk e kuptojme se aty kalojme vitet me te bukura te jetes sone.Vitet kalojne shume shpejt dhe ne as nuk e kuptojme se si ikin ato por ne duhet te dime vlerat e tyre.cdo shok cdo shoq...
Autori: Abonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri apo interneti
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se cfare permban faqja tjeter. Libri eshte nje the...




Komentet e fundit!

Emri: idk
Email: idkwhattoputhere@gmail.com
Komenti: mire. flm qe me bere esene e qytetarise se kisha 1 muj pa e dorzu.

Emri: jekot
Email: jakefutkot@gmail.com
Komenti: hahhahha ti e ke te kopjuar kete se ke bere vet kopjac

Emri: Ver llapa
Email: Hdbsh@gmail.com
Komenti: BRAVO. KOT FARE E KE Bo💩💩💩💩💩💩💩💩🖕🏻HAHAHAHHAHHAAHHHAH. NUK MKE NDIMU FARE PALLOSH

Emri: Clifford
Email: hemwin@Yahoo.com
Komenti: Kot ja ke fut

Emri: filani
Email: filanfisteku@gmail.com
Komenti: ju qifsha robt se kot ja keni fut varikarsa e mutit, he u qifsha rracen npidh

Emri: endri
Email: endriduro@gmail.com
Komenti: shum rofsh :*

Emri: Aqif
Email: Aqif.kopertoni@yahoo.com
Komenti: Rrofsh po ja ke fut kot

Emri: Gazi
Email: Gazi.daku@gmail.com
Komenti: Mire

Emri: ana
Email: ana.ana@hotmail.com
Komenti:

Emri: HAJDAR
Email: ajgoca@hotmail.com
Komenti: /


Emri: daniel
Email: danier.al@yahoo.com
Komenti:

Emri: fuck you
Email: fuck.you@live.com
Komenti: thx

Emri: dorjan daci
Email: dori.daci@live.com
Komenti: faleminderit per ndihmen

Emri: dorjan daci
Email: dori.daci@live.com
Komenti: faleminderit per ndihmen

Emri: emy
Email: emyemy123@hotmail.com
Komenti: flm per ndihmen ne d.sh e gjeo

Emri: merla lina
Email: merlalina@yahoo.com
Komenti: shume bukur

Emri: ema
Email: emagashi123@hotmail.com
Komenti:

Emri: ema
Email: emagashi123@hotmail.com
Komenti:

Emri: aneiela
Email: sokol.ismail@yahoo.com
Komenti: tanks for my homework

Emri: sabian hallaci
Email: sabianhallaci@hotmail.com
Komenti: thank u


Emri: mikela
Email: bcarungu@gmail.com
Komenti: thanks for doing homework

Emri: Luis beqiri
Email: luisbooom@gmail.com
Komenti: Thnx per detyrat e gjeo

Emri: Luis beqiri
Email: luisbooom@gmail.com
Komenti: Thnx per detyrat e gjeo

Emri: oli
Email: olibeo@yahoo.com
Komenti: Thnx for doing my gjeo. homework

Emri: ardit melishte
Email: arditmelishte@gmail.com
Komenti: thanks for doing my homework

Emri: Bujar
Email: Bujar-lita@hotmail.it
Komenti: Bukur fare

Emri: argesa
Email: argesahasani@gmail.com
Komenti: thanks for doing my homework

Emri: argesa
Email: argesahasani@gmail.com
Komenti: thanks for doing my homework



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com