Data e postimit: 2013-08-02 13:50:58
Lexime: 6756
libri i fluturave
Autori: sejhan shaban
Lloji: Tregim
Tema: magjia
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 6/4
Qyteti: shkup
E-mail: Email eshte i fshehur!


Libri i fluturave
Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te aferta njera me tjetren.
Nje dite Sara prej shkolle shkoi te Zana dhe e pa ate duke lexuar nje liber qe titulloheshte “Libri I fluturave”. Zana meqe e kishte shoqe te ngushte Saren deshironte qe edhe ajo ta lexonte ate liber qe ishte shume interesant dhe ajo pranoi.
Pasi u kthye Sara ne shtepi, ajo menjehre filloi ta lexoje librin. U shtri mbi shtratin e saj dhe e hapi librin. Pjesa e pare i dukeshte shume interesante dhe as qe e shikonte oren qe kishte kaluar mesnata. Por, duke e lexuar librin asaj I shfaqet nje drite e bardhe ku asgje nuk shikon. Mirepo, kur fillon te humbet drita ajo sheh nje pyll aq te bukur me ngjyra plot sa qe mbeti me goje hapur, kishte lule shume te bukura, drunj me gjelberim te madh, me nje fjale ishte bukuri mahnitese. Duke ecur ajo takoi disa vajza qe ne kurrizin e tyre kishin krahe te fluturave dhe ishin shume vezulluese. Sara u prezentua me vajzat dhe u be shoqe me to. Njera quheshte Flora, e dyta quheshte Rina dhe e treta quheshte Xhina. Ata kaluan sebashku nje kohe shume te mire, mirepo zanat ishin te merzitura sepse mbreteresha e tyre ishte e semure dhe ishte ne prag te vdekjes. Sara ndiheshte shume keq dhe donte t’u ndihmonte.
Meqe Sara kishte pak njohuri ne mjeksi ajo me bimet e atij vendi beri nje ilac qe kishte mundesi mbreteresha te jetonte. Qe te katerta shkuan me shpejtesi tek mbreteresha dhe ia dhane ilacin.
Tani prisnin qe mbreteresha te zgjoheshte, por kjo nuk zgjati shume dhe u zgjua. Mbreteresha Sares ia fali nje qafore qe edhe ajo te mund te jete nje zane si shoqet e saja. Kjo dhurate per Saren ishte dhurata me e mire qe kishte marre ndonjehere. Ne mbremje ajo shkoi te shtepia e shoqeve te saja te flinte. Kur u zgjua ne mengjes, ajo e pa veten te shtrire ne shtratin e saj te dhoma e saj me librin mbi te dhe ajo mendoi se ishte nje enderr, por kur pa qaforen ne doren e saj qe ia kishte dhene mbreteresha, ajo kuptoi se kjo enderr kishte disa pika takimi me realitetin.
FUND

Vepra te ngjashme
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Tregim · Tema: ATE QE E KE TASH MOS E HUMB ME TEJ
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes .AI iu ul pran, mori koken ne pleqi dhe i tha: -E di sa shume gezohem kur vjen ti,bir? -Sa -Sa ketu e ne detdhe,madje pak pertej. -Po uneGjyshe ,sa ki...
Autori: s'ka rendesi · Lloji: Tregim · Tema: Duhet t mbrohemi nga minat.
Rrugen per ne shkolle femijet e benin te shoqeruar nga mesuesit. Pse do te thonit ju. Sepse ky vend ishte i mbushur plot me mina dhe nxenesit duhej te kalonin me kujdes te madh.Por nje dite Arditi kishte marre dhe qenin e tij Lesin me vete. Gjate rruges p...
Autori: Enxhi · Lloji: Tregim · Tema: tregimi rrefimtar
Ate dite,me damiljen vendosem qe te benim nje piknik ne natyre sebashku me kushurinjte e mi , te cilet kishin ardhur per te kaluar pushimet.Dielli sapo ishte shfaqur ne arenen qiellore , dhe ne po benim gati vendin ku do te qendronim. Duke u argetuar , pa...
Autori: valentina · Lloji: Tregim · Tema: agimi i vogel
na isht e nje her nje djalush dhe ai u quajt agim. nje dit agimi u nis per ne shkoll rrugus i dolen disa djem qe ishin rrugaqa e more agimin e rahen dhe agimi niste te qaj ja si qante agimi ëëë
Autori: Sherin alimehmeti · Lloji: Tregim · Tema: tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.Ky trendafil magjik ishte i nje gjigandi te tmerrshem.Per te marre trendafilin e kuq duhet te mundnin gjigandin.Nje djale qe kishte degjuar per kete trendaf...
Autori: Xhilda · Lloji: Tregim · Tema: dashuria...
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te ikur ne shtepite e tyre. Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok. Pothuajse cdo dite shkonin tek i nje...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu jetonin dy familje, Tuvaket e Valinet te cilet ishin aq te afert ne njera-tjetren sa nuk dallonin dot as femijet e njerit nga te tjeret (secila nga familje...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Tregim · Tema: Endrrat pertej hapesires
Tashme isha pesdhjete mije yje drite larg mga familja ime dhs kjo ndodhi fale kureshtjes time.Ne nje dite te bukur une dhe familja ime vendosem te benim nje shetitje dhe gjithashtu largoheshim pak nga jeta e perdtishme. Gjithashtu menduam qe te benim edhe...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Për pushime te gjyshërit
Për pushime te gjyshërit Është mëngjes, por bën shumë nxehtë. Era që trazon detin është erë shiroku, vjen nga Afrika. Pas një dushi të freskues, jemi ulur nën portik dhe po hamë mëngjes. Mbi tryezë ka gjizë të freskët, qumësht me...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Tregim · Tema: Miresia .. <3
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
Autori: sherin · Lloji: Tregim · Tema: ato ndeshen me shume rreziqe
Na ishte nje here e nje kohe nje djale qe e quanin Hans.Hansi nje dite kishte marre nje vendim qe do te largohej na qyteti i tij me shoket e tij.Ato ndretuan nje varke qe mund te qendronte mbi det nje jave.Hipen te gjithe.Hansi ishte kapiteni.Nje nga shok...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake. Te gjithe hanin te njejten supe, luanin ne te njejten balte, rriteshin bashke. Nje dite ne pragun e oborrit u shfaq nje karroce fisnike, nga e cila zbrit...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengadale. Ne tirane bente vertete shume nxehte dhe megjithese prinderit nuk e kishin marre ende lejen e pushimeve, vendosem te kalonim nje fundjave ne bregdetin...
Autori: Albiona Muriqi · Lloji: Tregim · Tema: nena
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja ! Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane familjes,kur ti qesh,kur ti qan me ata.Ndoshta ti nuk e vren por ata gjithmone mundohen qe te mbrojne, e te shpetojne,e megjithese ti e perserit nje gabim at...




Komentet e fundit!

Emri: hahahahahahahahah
Email: hahahahaha_hahahahahah@hhahaha.haha
Komenti: hmmmm bukur porrr e shkelqyeshmeee eshte jo vetem bukurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: te lumte. me pelqe shume

Emri: ANDI
Email: ANDI_MAMUTI@LIVE.COM
Komenti: SKA MA MIR SE JU BRAVOOOO NJE JE , NJE JE MOS TISHE KON TI TEKSTI NUK DO U ZBUKUROHESHTE KAQ BUKUR BRAVOOOOOOOOOOOOOOOOO ME KUPTO

Emri: mallakastra
Email: malli.im@live.com
Komenti: bravoooooooooooooooooooooooooooooo je 1



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com