Data e postimit: 2013-07-08 10:57:07
Lexime: 8891
3 qenushet camarroke
Autori: Medina Shijaku
Lloji: Rrefenja
Tema: aventurat e tre qenusheve
Shkolla: 3 Deshmoret
Klasa:
Qyteti: Kavaje
E-mail: Email eshte i fshehur!


Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh dhe doli jashte,gjeti 3 qenushe te vegjel dhe i mori ne shtepine e saj.Emrat e qenusheve ishin Rajan Xhesi dhe Xheku. Kaluan 6 muaj dhe qenushet u rriten pak ata u grindnin shume me njeri-tjetrin dhe benin shume trazira. Nje dite qenushet donin te benin nje aventure e cila do te ndryshonte jeten e tyre. U nisen per ne pyll dhe e bene kete veprim pa i treguar asgje gruas. Erdhi mbremja dhe qenushet e uritur kishin humbur rrugen . Gjeten nje shpelle te madhe e te erret e u futen brenda. Por aty jetonte Erva dhelpra dinake e pyllit. Ajo ishte teper e zgjuar prandaj i shkoi mendja per te ngrene dhe keshtu i ngriti nje kurth te vogel Rajanit Xhesit dhe Xhekut. Tre qenushet u njohen me dhelpren dinake . Ajo i ftoi te beheshin miqte e saj prandaj filloi ti bende disa lajka . Rajani qe ishte me i madhi e kuptoi rrengun e dhelpres prandaj i doli kunder asaj. Ai nuk pranoi te behej miku i saj. Dhelpra e terbuar iu sul 3 qenusheve . Ata arriten te shpetojne dhe e kuptuan se kjo ishte aventura me e madhe e jetes se tyre.

FUND.......................................

Vepra te ngjashme
Autori: Danjela · Lloji: Rrefenja · Tema: Nje faqe ditari
Ja ku jam ketu ! Qendroj vetem dhe nuk mendoj asgje .. po shkruaj rrjedhshem ndjenjat e mia , po flet zemra ime qe ne kete moment nuk di sec ndjen ! E ke parasysh kur jane disa minuta dhe nje ndjesi thjesht bosh ?91. Mendon qe dhe pa gjithcka qe kishe der...
Autori: autori xxx · Lloji: Rrefenja · Tema: dashuria
Dashuria.ndjenja me e paster e solemne qe njeriu duhet te kete.ndjenja qe sjell lumturi,gezim,tradheti,vuajtje dhe lot te pafund...te duash ose te dashurosh eshte nje ndjenje qe nuk lidhet vetem me te dashurit nje person.Ajo mund te lidhet me familjen.art...
Autori: Lela lela · Lloji: Rrefenja · Tema: Nje ngjarje
Ishte mesnata e një ditë të acartë dimri por shpirti im pervlonte nga gëzimi,mezi po prisja qe te agonte.Gjithe naten enderrova,shumicen e kohes me sy hapur.Nga mëngjesi me zuri gjumi. Dita agoi,zogjtë po ciceronin e zilja e tel ra.Tentova të n...
Autori: Danjela · Lloji: Rrefenja · Tema: Nje faqe ditari
Fillimet e disa shkrimtareve te medhenj kane qene pershkrimet dhe rrefimet e tyre per ndjenjat apo jeten e tyre . Fillo dhe ti te shkruash cfare ndjen dhe shikon ne menyren me te bukur dhe te celet ... jo me qellim per tu bere shkrimtare i\e madhe , por t...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Rrefenja · Tema: Gjyshi im.
Çdo dit gjysh ti pom mungon Çdo dit zemren po ma shkatrron Gjithçka n'lidhje me ty mu m'lendon A thu pse ti mu kaq shum pom mungon? Edhe jeta ka shum sfida po t'murr ty, e mi hupi mu shum t'mira.Pom mungon sa ska mo.Te dua shum e me te njejten paf...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Rrefenja · Tema: Pavarsisht veshtiresise njeriu jeton!
Tring-tring!!! –u degjua alarmi i forte i dhomes se mbyllur ku ndodhesha.Edhe nje dite tjeter zbardhi.Hapa syte ,se dija se c’me priste ate dite.U zgjova nen zhurmat dhe zerat qe degjoheshin te flisnin njekohesisht.U ngrita vrullshem nga krevati pa me...
Autori: Greta · Lloji: Rrefenja · Tema: Ëndrra e keqe
Një ditë isha duke shkuar në pyll me familjen.Papriturnjë pjesë e pyllit mori flakë.Më saktë kishte marrë flakë me parë.Mua më kapi paniku.Isha e tronditur në ato çaste nuk dija çfarë të bëja.Fatmiresisht kisha telefonin me vete në atë...
Autori: Sidrit Bulku · Lloji: Rrefenja · Tema: “Lufta efundit (Ciklopi)”
Shume kohe me pare ne luften rtre mbreterive ku luftohej per ar dhe toka ama luftohej per princeshen e mbreterise se trete.Ajo ishte si engjell .Ate e quanin Roze.Te gjithe kerkonin doren e princeshes.Njerezit nuk dinin per Ciklopin.Ai ishte nje per...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Rrefenja · Tema: Dituria
A ka gje me te rendsishme sesa dituria, Jo Dituria eshte gjeja qe me se shumti njeriu duhet te luftoje. Siq thote nje thenie; Dituria te dergon ne rruge te drejte,Mendo pak. Eshte e vertete. Mos lufto per nje note por per dituri, Sepse ajo eshte me...
Autori: Glea · Lloji: Rrefenja · Tema: Une
Ndoshta cdokush qe mund ta lexoje kete mund te cuditet ose te mos i intreresoj. Une jam nje vajze 14 vjece dhe jam shume po shume ndryshe nga te tjeret. Dikush do te thote se te gjithe jemi te ndryshem e di, por une nuk jam aspak normale. Nuk kam qene si ...
Autori: Glea Duka · Lloji: Rrefenja · Tema: Familja ime!!
Ndoshta disa femije jetojne per mrekulli, por kjo nuk ndodhe me familjen time.Tek ne nje nate nuk kalon pa nje sherr se ngrindje eshte pak, nuk e di si eshte te ndihesh njehere qetesi.Babai im eshte pijanec me plot gojen, nuk e di si t'ia dal me te . Jam ...
Autori: Paula · Lloji: Rrefenja · Tema: Femijeria
Femijria ime...eh, sa shume gjera per te thene.Ajo eshte gjeja me e shtenjete dhe me kuotimplote e jetes. Ajo na ka shoqeruar qe ne momentet qe une kam lindur e deri me sot. Femijeria ka nje moshe , ku une kam perjetuar kufijte me te larta te femijerise ...
Autori: Arshi Pipa · Lloji: Rrefenja · Tema: letersia
KUJTIME MBI VINÇENC PRENNUSHIN Mbrapa burgut të Durrësit, brenda telave asht një ndërtesë përdhese. Shërben njikohësisht si mensë dhe si shkollë, aty policët marrin ushqimm e përditshëm, aty marrin edhe mësimet e partisë. Këtë herë s...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Rrefenja · Tema: 8 Marsi
Mbreteresha e shtepise,dielli qe me jep ngrohtesi,magjistare ne ditet e mia te veshtira,infermierja ime,engjelli im mbrojtes,butesia e shpirtit tim e mbi te gjitha heroina e femijeve te tu,e vecanerisht imja,vitin e kaluar u gezua shume.E mban mend sot nj...




Komentet e fundit!

Emri: liljana gorani
Email: goranililjana@hotmail.com
Komenti: me fal perlina nuk doja ta shkruaja ty shpresoj te me falesh

Emri: liljana gorani
Email: goranililjana@gmail.com
Komenti: oj ti perlina.....mos e zjat shume me medinen bitch muti katunare prej synej,,,,,e ke zjat shume llapen ti po ta nreq mire un ty ce do te thote bitch qepe gojen tani dhe shko te ndrrosh panolinen

Emri: gisel gorani
Email: goranigisela@gmail.com
Komenti: Pse,kaq dinake qenka Erva qe paske shendrruar ne dhelper?

Emri: Liljana gorani
Email: goranililjana@gmail.com
Komenti: Medina shume e bukur kjo rrefenja qe ke treguar ti por per pak caste po' medoja.......rajan xhesi dhe xheku kan pas qene tre qente e tu apo jo dhe erva eshte emri i kusherires tende apo jo hahahaha

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: nje fund qe sme pelqeu. prapseprap i bukur si rrefenje

Emri: Nora
Email: Sinani tanusha @hotmail.com
Komenti: Beatiful,:-* nice,;->lovely,:-Pswet

Emri: Tanusha
Email: Sinani tanusha@hotmail.com
Komenti: Shume bukur;->

Emri: Medina
Email: medina.titi@yahoo.com
Komenti: MIR QE UNE JAME BEB TI JE TI JE PLAK ME MIRE BEB SE SA PLAKE SE PLAK TE BIN FLOKET DHE SE KE JETEN E GJATE NDERSA BEBE E KE JETEN PERPARA MIIIIIIIIIIIIIIII

Emri: perlina
Email: perlina.perla@222.com
Komenti: ha i mut s_u_h_e

Emri: Sabire
Email: maite_peroniii@hotmail.com
Komenti: sh. e bukur medina


Emri: anna
Email: antonella.l.b@hotmail.com
Komenti: SHUME E BUKUR KETA QENUSHET QENKAN SI SHUME CAMARROKE MIRE QE SHPETUAN NGA DHELPRA ERVA



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com