Data e postimit: 2019-03-08 15:55:48
Lexime: 3495
Nena ime
Lloji: Rrefenja
Tema: 8 Marsi
Autori: Elidona Duraku
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukes
E-mail: elidonaduraku2@gmail.com


Mbreteresha e shtepise,dielli qe me jep ngrohtesi,magjistare ne ditet e mia te veshtira,infermierja ime,engjelli im mbrojtes,butesia e shpirtit tim e mbi te gjitha heroina e femijeve te tu,e vecanerisht imja,vitin e kaluar u gezua shume.E mban mend sot nje vit u be kur une,motra,vellezerit dhe babai u mblodhem dhe menduam se si te te benim te lumtur,se si mund te gezoheshe me dhuratat tona.Ti u gezove shume,por e di se cili ishte momenti me fantastik?Kur ne kishim pergatitur gjithcka dhe hyme brenda,ti nuk ishe atje.Filluam te qeshnim,megjithese ishte si rrufe per ne.Pritem gati nje ore kur ti u ktheve nga kusherira jote dhe kur ti hape deren u mbulove nga dashuria dhe dhuratat tona shumengjyreshe.E mban mend qe une te kisha dhuruar nje vazo me trendafila qe ti i do shume dhe me the se sa me gjate te jetoje kjo vazo aq gjate do ta kujtoje kete dite.Ishin kursimet e muajve qe i kisha mbledhur nje me nje me kujdes dhe me mundin me te madh.Por,ti me the para pak ditesh qe nuk doje dhurata si vitin e kaluar sepse parate shkojne e vijne,por doje qe une te arrija rezultate te larta ne mesime e mbi te gjitha te te doja shume.E kam marre parasysh kete gje dhe me kujtohet cdo dite kur gatuaj per ty qe kur te kthehesh e lodhur nga puna te me puthesh ne te dyja faqet e te me perkedhelesh.Sot,une e kam kuptuar se cfare do shpirti yt,se cfare do te ishte me e mira per ty e mua...Prandaj do te te shkruaj nje vjershe ne kartoline sepse e di se kjo te pelqen ty,pasi ti e ke bere cdo vit per mua.Nese do te lindja perseri e Zoti do te me pyeste se kush do te doja te ishin prinderit e mi syte do te drejtoheshin nga ty.Sic eshte ajo shprehja me mire me ty e fukara se sa pa ty e i pasur.Te dua shume,embelsira e vitit!

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Nuk mbaj mend gjithcka qe ka ndodhur ne jeten time kam qene pese vjec por ka edhe ngjarje qe ngelin deri vone ne memorjen tone. Kjo ndoshta sepse na kujtojne nje situate gazmore qe kemi perpetua, por edhe tipin tone dhe karakteristikat qe kemi pasur kur i...
Autori: Arlinda Beqo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trego nje histori nga femijeria juaj qe ju ka lene mbresa dhe ju ka ndryshuar jeten.
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura.Eshte peridha kur t'i ndihesh i lire nga bota reale.Je akoma nje femije qe nuk ja ka haberin se cfare do te ndodhi ne te ardhmen.Une kam lindur ne vitin 20...
Autori: XXXXX · Lloji: Thirrje · Tema: Miqesia
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time. ..... Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetu...
Autori: Yllka Kastrati · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: viti ri
Mezi e prisja diten e vitit te ri edhe ate nate kur rashe per te fjetur e mendoja kete... Kur u zgjova rashe shkalleve poshte ne dhomen e dites poshte bredhit te stolizuar me shum stoli pashe dhuratat nga te cilat u mahnita nga koperinat e tyre. Pas...
Autori: Orgita · Lloji: Leter · Tema: Për mikeshën time.
17.04.2020 E dashur Meri Sa e lumtur jam që të shkruaj përsëri.Sa dua të di se si ja ke kaluar këto kohë .A e di se sa malli më ka marrë për...
Autori: Gerta · Lloji: Leter · Tema: Ndjenja
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...
Autori: Glea · Lloji: Rrefenja · Tema: Une
Ndoshta cdokush qe mund ta lexoje kete mund te cuditet ose te mos i intreresoj. Une jam nje vajze 14 vjece dhe jam shume po shume ndryshe nga te tjeret. Dikush do te thote se te gjithe jemi te ndryshem e di, por une nuk jam aspak normale. Nuk kam qene si ...
Autori: VVVVVVVV · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Gjyshe
GJYSHE Askush nuk mund te pershkruaj dhimbjen time per ty.Ti ishe si nje shoqe e ngushte per mua.Ti ike e me le.Me than te behesha e forte po nuk munda..Me ke do te flas tani kush dk te ma hape deren kur kthehem nga shkolla.Kush do te me mesoje se sj te ...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: florida bufati · Lloji: Poezi dashurie · Tema: do te doja ta ktheja kohen pas
Nje dashuri qe nuk harrohet lehte,nje dashuri te clen nuk e kisha ndjere kurre.Erdhi ne klasen time ne klase te 6 une nuk e njihja dhe nuk i flisja.Ne klasen e shtate fati deshi qe ne te beheshim shoke.U beme shume shoke kur nje dite shoqja ime me rrefeu ...
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Poezi personale · Tema: MIQESIA
ISHTE SHTATOR KUR U TAKUAM, POR ISHTE NENTOR KUR SHOQERINE TONE FORMUAM NJERI-TJETRIN NE FILLIM E KISHIM INAT POR SHOQERINE FILLUAM TA KRIJONIM PAK NGA PAK. AS VETE NUK E KUPTUAM KUR FILLOI KJO SHOQERI BRENDA PAK DITEVE FILLOI TE EKZISTONTE NJE MI...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nene
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi qe me fal qetesi,je deti qe me frymezon,je shpirti,qe me mban gjalle.Ishe ti qe qe me solle ne jete,ishe ti qe u kujdese per mua,ishe ti qe rrije zgjuar ku...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com