Data e postimit: 2013-07-07 16:08:06
Lexime: 9696 |
Tema: REPORTAZH
Tema: Udhetim ne Hotolisht
I vogel dhe i panjohur gjendet ne Shqiperine e mesme Hotolishti.I rrethuar nga mali gjithnje i gjelber “Shebenik-u”.
Me tej, mu ne mes te fshatit ,rrjedh Shkumbini,lumi qe ndan dy dialekte...
|
-Secili profesion ka bukurite e saj të veta, pasiguri, dinamika, etj, por gjëja më e rëndësishme është që të jetë me dashuri ajo qe ne bëjmë. Unë nga vitet e mia të hershme e dija se kam kërkuar për të studiuar ekonomi, por sigurt do t...
|
adoleshenca eshte mosha me e bukur dhe aventureskee njeriut. adoleshenca shoqerohet me aventura dhe eksperiencat me te cuditshme.adoleshenca fal kenaqesi dhe te ben te ndihesh mire. liria eshte gjeja qe karakterizonkete moshe te cmuar.ne adoleshence arrin...
|
Sot eshte 7 marsi, dita e mesuesit.
Me siguri te gjitheve iu kujtohen ditet e para ne bangat e shkolles. Me siguri te gjitheve iu kujtohen mesimet e para me alfabetin shqip, shqiptimet e para, filli i diturise...
Per te gjitha keto duhet falenderuar m...
|
Nese do duhej te zgjedhim se cili eshte muaji me I rendesishem ne historine e Shqipetareve , pa dyshim se ai do te ishte muaji Nentor.
Muaji Nentore eshte me nje rendesi te veqant per kombin Shqipetar.
Ne kete muaj bejne pjese 22 Nentori qe eshte dita e...
|
Mesusja ime eshte jeta ime,qysh ne moshen 6 vjeqare hyra ne shkoll me eprkthelte me donte si bijen e vet por tani me sjam me te sepse jam ne kl 6 edh epse seshte me me mua e une me te do jete mesuesja ime e dashur pergjithmone
|
na eshte dashur te bejm nje rrug te gjate per te ber te arrijme deri te kjo qe e gezojme sot tek e shtrejta liri peer te cilen luftam gjate me shekuj por ne fund e tere kjo ja vlejti breza te tere kan derdhur gjakun e tyre per kombin tone
ti kujtojme ri...
|
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te bukur prej ari.Stina e vjeshtesna sjell nje mot jo shume te preferueshem per femijet te cilet nuk jan adhurues per shiun dhe te ftohtit pa bore.Por stina e vje...
|
1-Jetojme ne nje bote ku njerezit nuk e thone ate qe ndjejne dhe nuk e ndjejne ate qe thone
2-Mos luaj me dike qe ka shume durim! Sepse kur ti te lodhesh do te filloje ai te luaj me ty
3-Cdo njeri mban dicka te fshehte ne shpirt qe nuk e di askush p...
|
ah sa e prisja kete dite.ditet me ere ,ditet me shi..tash pothuajse ngjyra e verdhe e vjeshtes e kaploi vendin tim.me bukurite e saj ajoerdhi te ne.sot u bene dy muaj qe jena ne stinen e vjeshtes .nata u zgjat e dita u shkurtua.
e gjith gjelberia qe is...
|
Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane te ndryshme ne thelb kane disa karakteristika dhe rregulla te njejta . Gjate lojes ju shfaqni aftesite tuaja te vecanta dhe mesoni te respektoni te tjeret...
|
u zgjova nje dite ne mengjes.u afrova tek dritarja dhe pashe,nje dite te mrekullueshme.e kuptova se ajo dite ishte dita e pranveres.ku e gjith natyra lulezon.ku lulet e vyshkura do gjallerohen prap,ku bari i thate do gjelberoj prap.ku zogjet do cicerojn m...
|
Kur isha ne fillore mesova himnin tone. E kendoja ne klase dhe ndihesha e lumtur. Tani qe po rritem , po filloj te arsyetoj. Nje dite me lindi kurioziteti per prejardhjen e tij. Shfletova librat e vjeter ne biblioteken time dhe aty zbulova per te . ne fi...
|
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjes...
|