Data e postimit: 2013-06-19 15:16:36
Lexime: 25720 |
Siq thote edhe vet titulli se gjuha shqipe eshte thesar i dituris dhe atdhetarise.Gjuha shqipe eshte nje gjuhe shume e vjeter te cilen e kan perdorur paraardhesit tane.Une mendoj se gjuhen shqipe e duam te gjithe shqiptaret kudo qe ndodhemi.Gjuha shqipe k...
|
adoleshenca eshte mosha me e bukur dhe aventureskee njeriut. adoleshenca shoqerohet me aventura dhe eksperiencat me te cuditshme.adoleshenca fal kenaqesi dhe te ben te ndihesh mire. liria eshte gjeja qe karakterizonkete moshe te cmuar.ne adoleshence arrin...
|
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka eshte ndryshe,nuk e din se c'te mungon e c'te duhet.Te jesh larg atdheut nuk ehste me sikur sic ishte ne vendelindje,na merr malli per shoket,miqet dhe gjith...
|
Gjeja me e bukur qe te ndodh ne jete edhe vjeshta, ajo e cila te jep ndjenjen e bukur e emocionuese ajo qe mbulon ter fshatin me gjethe si e vesh bukur me ate ngjyen e kafte .
Kjo stine madheshtore po troket e pak nga pak po misherohet me qytetin tone...
|
Dimri u tregua tolerantdhe i tha pranvereste vinte. Ajo erdhi me hapa te shpejta.Natyra nisi te ngjallet.Dielli shtriqi rrezet e tij gjithandej.Bletet turren gjithandej ne kerkim te mjaltit. Dehesh nga aroma e luleve shumngjyreshe. Njerezit qeshin pa ndon...
|
dy motra
te jene vetem dy motra eshte bukur madje shuuume bukur por ndodhin edhe shume keqkuptime gjithsesi dua thjesht te flas sesi eshte jeta me dy motra nje jete magjike te pakten keshtu mendoj une e keni parasysh psh motra e madhe te bertet ti nuk e ...
|
My name is Dario Qepa and im the strongest man alive for the ordinary people i am a pupil.My friend at Lagjia 28 nentori helps me fighting crimes and stupid like me.i am the only one who can save the city and i like Sufllaqe
Sot eshte ditelindja ime me ...
|
Me 28 nentor 1912 Ismail Qemali ngriti flamurin në Vlore dhe shpalli pavaresine e Shqiperise.
Ismail Qemali - Shpallja e pavarsisë
28 nëntor, 1912
U kthye me bashkëpunëtorët e tij në Shqipëri nga Trieste për në Durrës e më tej për në Vl...
|
Si gjithë kombet qe kane festat e tyre edhe ne kombi shqipetar kemi dy festat e cmuara: 28 dhe 22 NENTORI.
28 NENTORI është nje nder festat me te vlefshme per te gjithe shqiptaret ane e mbane botes.
Kjo feste as nuk eshte e dhuruar,e as nuk eshte e f...
|
Miku eshte dhurate qe ti ja ben vtvetes,nje mik i mire vlen sa nje thesar por te kesh miq te mir duhet te jesh mik i mire te jesh e drejt,e besueshme dhe e dashur per te tjeret,duht te japesh dhe te marresh nga miqesia.
Kur je mik i mire per te...
|
Duhet te jete mesnate,e preferuara ime...
Ndjej te ftohte ,ndjesia qe me renqeth ,e preferuara ime perseri,
tak tak,,trokas ne imagjinaten time ...
mikriptja e saj me magjeps, dy porta te medha si ato te perrallave hapen , te dy syte mbyllen...
po i...
|
kuq e zi jane
ngjyrat tona,ne
famur jeton
shqiponja,koken
lart e shume
krenare,i themi
botes jemi
shqipetar!!!(shqiperine e dua**se jam shqipetaree).
|
Çdo femër rritet nga prindëerit e saj me ndjenjën e dashurisë dhe të tolerancës.Mirëpo vjen nje kohë kur vajza e tyre largohet nga ataper te krijuar nje familje tjeter.ne ate familje ajo duhet te kujdeset jo vetem per vete por edhe per te tjeret....
|
Autori:
Ina Nezaj
·
Lloji:
Hartim
·
Tema:
Une e dua atdheun tim dhe jam shume krenare qe jam shqipetare!
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mrekullueshme. Krenaria ime shkelqen pse i perket kesaj race fisnike, te zgjuar e trime. Krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, kre...
|