Data e postimit: 2013-06-08 16:16:02
Lexime: 82574
shkolla vend i shenjte
Autori: valerjana tafoshi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: shkolla-vend i shenjte
Shkolla: SELMAN RIZA
Klasa: 7A
Qyteti: gjakove
E-mail: Email eshte i fshehur!


shkollimi eshte nder qellimet me te rendesishme ne jeten e qdo njeriu.
Per mua eshte pjesa me e mire e jetes sime.Shkolla eshte vendi ku per here te pare bashke me gjithe te tjeret zemra dhe truri mbushen me dije.Ne ato banka mesova shkronjat e para.Jeta e cdo njeriu filloje te marre kuptim po ne kete vend.Kur fillojme hapat e para ne shkolle , te gjithe jemi te paditur,por me kalimin e kohes me ndihmen e mesueseve tane,shendrrohemi ne njerez krejtesisht te tjere .Dhe po te shkojme edhe ne fund te botes kurre nuk duhet te harrojme se atje kemi arritur fale dijes dhe shkolles,sepse ajo eshte qerdhja e diturise.Edhe pse ´´SHKOLLA´´eshte fjale me pese shkronja rendesia e saj eshte e madhe.Ajo eshte nje pallat i diturise,eshte nje kala e pamposhtur kurre,nga ajo dalin dije e dije profile e profile , e njerezish qe i sherbejne njerezimit.Andaj po nuk dite ta rush dijen ke humbur gjithshka ne jete..Cdo njeri mesimin duhet ta marre me seriozitet me te madh sepse eshte thelbi i jetes....Ndonjehere njeriu mendon se shkolla eshte vetem nje objekt ku hyhet e dilet, por aty gjate qendrimit brenda saj vlon dija.
Andaj edhe duhet qmuar shkollen si objekt,por edhe si vater te diturise.....

Vepra te ngjashme
Autori: Kledisa Kryeziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Interneti
Adoleshentet sot nuk jetojne dot po internetin dhe shpenzojne shume kohe me te .Po a eshte nje gje e mire kjo ? Interneti eshte i dobishem ..ne aty mund qe te marrim informacione ,na ndihmon ne shkolle ,per projekte, etj. Ne anen tjeter kemi anet ne...
Autori: ardita kurtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jetime
Si te jetoj pa zerin e nenes.. si mund te shikoj fotografin e babit tim kur nuk e kam pran.. ahhh.... sa lot kam derdhur gjer me sot kaluan vite qe sju kam qe sju sho qe nuk e ndjej aromen e juajj o prind... sdi si po i kaloj knaq net pa ju dhe si me zen ...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigracioni ne Shqiperi
E keni vene re kohet e fundit se numri i te rinjve ne Shqiperi eshte pakesuar?! E keni vene re faqet e para te gazetave keto muajt e fundit?! Epo, besoj se e dini se per cfare po flas. Po flas per emigrimin, po flas per ate gje te cilen shqiptar...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjeli
ej, a e dini? kam zbuluar nje gjaegjeze shume te bukur, e cila thote keshtu: gjeli kur kendon, mbyll syte. nga se ndodh kjo? pse i mbyll syte gjeli kur kendon? sepse eshte e vertete qe gjeli kur kendon, mbyll syte, por pse? kete gje kerkoj une nga ju:...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ne shoqerine Shqiptare
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk jemi vetem ne, disa familje kane edhe nje pjesetar,ne vatren e tyre te quajtur dhune. Dhuna eshte nje forme e ushtrimit te ndjenjave qe aktivizohen nga a...
Autori: Sayda Büyüküstün · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Endrra e prere
Ne kete poezi Dritero Agolli treogon mjeshterisht harmonine mes shtresave kuptimore te fjales dhe imazheve poetike te ndjenjes.Titulli i saj ndertohet nga metaforizmii figures se endrres e cila mund te pritet qofte edhe si nje rrecke.Eptieti metaforik end...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: elda hoxhallari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: don kishoti kunder mullinjve te eres
kjo pjese ben fjale er don kishotin qe eshte nje njeri aventurier dhe per nje person qe ishte shume i bindur per idete e veta dhe kur deshton ia le fajin dikujt tjeter dhe sanco panca nje njeri budalla qe sdinte asgje de viganet i merte per mullinj me e...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
NENA eshte drite ne erresire nena eshte hene nena eshte nje yll qe ne qiell ndriqon nena esht mbrojtësja jon engjëllushe nena eshte drita qe shohin syt tan nena esht jetëdhënësja me e shtrenjta mbi tok
Autori: lopa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Trashegimia kulturore,vlere e shpirtit te njeriut
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit ne shekuj dhe vite.Monumentet e kultures ne te gjithe vendin Kane nje bukuri te rralle dhe Kane marre vemendje te vecante shume turisteve.Trashegimia kultur...
Autori: VALERJANA TAFOSHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dita e mesuesit
Te nderuar e te respektuar,mesuesit tone gezuar 7 marsin diten tuaj.Ne kete dite ne ju nderojme juve per punen dhe kontributin tuaj te madh qe keni dhene,jepni e do te jepni, per mesimin e gjuhes sone te paster shqipe te asaj gjuhe qe na lane amanet te pa...
Autori: anonimja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese letersi
Cdo faze e jetes, cdo vit, dekade apo shekull kane folur per lavdine njerezore , per menyrat si ajo eshte fituar , per ndikimet e saj mbi jeten , mbi mendjen e njeriut gjithashtu kane folur per ato zemra qe e kane perkrahur kete lavdi. Realiteti njerezor...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Thone se eshte e veshtire t’i ndryshosh pershtypjet e para. A jeni dakort me kete pohim?
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. Mendimi i tij per pershtypjen e pare eshte fjale per fjale keshtu: “Ti ke vetem nje shans qe te lesh pershtypjen e pare! Oh, por gjithsesi, cili tha qe ke...




Komentet e fundit!

Emri: anonim
Email: anonimanonimi34@gmail.com
Komenti: pafund komenteeeeeeeeeeee

Emri: Blenera
Email: Bleona@hotmaili.com
Komenti: Eseja shuuum e bukue sepse behet fjal per shkollen ton te bukur

Emri: Blenera
Email: Bleona@hotmaili.com
Komenti: Shuuum e bukur eseja sepse behet fjal per shkollen ton te bukur

Emri: Blenera
Email: Bleona@hotmaili.com
Komenti: Eseja shuuum e bukue sepse behet fjal per shkollen ton te bukur

Emri: Blenera
Email: Bleona@hotmaili.com
Komenti: Hiq e mir eseja hahahaha e mir e mir po baj hjg

Emri: Blenera
Email: Bleona@hotmaili.com
Komenti: Eseja më ka pëlqyer shhuuum

Emri: Blenera
Email: Bleona@hotmaili.com
Komenti: Shum e bukur eseja

Emri: muas
Email: muas_xhevati @hotmail. com
Komenti: ESEJA SHUM E MİT AMA HİQ SUM MKENİ NDİMUE...

Emri: muas
Email: muas_xhevati @hotmail. com
Komenti: ESEJA SHUM E MİT AMA HİQ SUM MKENİ NDİMUE...

Emri: vanesa
Email: rinesa.beglolli@hotmail.com
Komenti: ese shume e bukur/


Emri: kaltrina
Email: kaltrina@hotmail.com
Komenti: flmmm shume valerjana tafoshi te lumte

Emri: arlind
Email: arlindi90@hotmail.com
Komenti: bukur fare eseja

Emri: E
Email: GRRE2@LIVE.COM
Komenti:

Emri: zejnep
Email: sweet-zejnep@hotmail.com
Komenti: nje ese shume e bukur,qe edhe mua ma kujtoi diten e pare te shkolles dhe mesuesen time gjithashtu. me mer shum malli per mesuesen time qe nderoi jete pare 2 viteve do te doja qe edhe nje here ta shikoja ne sy dhe ti them qe e dua shum

Emri: altina
Email: altina.nora@live.com
Komenti:

Emri: 5
Email: sbir.gs.123@hotmail.com12345678910111213
Komenti: shum paalidhje:

Emri: bolla
Email: semi_bolla@hotmail.com
Komenti: shum mir um nimut per hartim

Emri: Ela
Email: elaa_@live.com
Komenti: SHKOLAAAAAAAAAAAA

Emri: anonim
Email: alshqiperia@hotmail.com
Komenti: shum faleminderit se me duhej per ne qytetari kshu vazhdoni se e ndritet

Emri: bleona
Email: bleona@outlook.com
Komenti: Shum e bukur mua me ka pelqyer shum do ta shkruaj per banket


Emri: Drenusha Salihu
Email: Drenushasalihu@hotmail.com
Komenti: Te lumte meriton 10 (dhjetshe) me te vertet po

Emri: Fjolla Kadriu
Email: Fjolla_Kadriu@hotmail.com
Komenti: Shume palidhje ke mujt me be me mire po shikoje moj nje vajze me emrin idea guda me e vogel se ti dhe e ka bere shume bukur po ti kishe mujtur mu perpjeke me shume ske bere kume dit qka

Emri: Kossovareademi
Email: Kossovare_ademi@live.com
Komenti: E pa

Emri: Njomza
Email: Njomxa.124@live.com
Komenti: Bravo per kete ese nje dite do te behesh shkrimtare bravo te qofte

Emri: Belkiza
Email: Belkiza10@gmail.com
Komenti: Shume e bukur eshte e shkruar dhe ka shum Vlere per shkollen

Emri: Tina
Email: tina@hotmail.com
Komenti: shkolla burim i diturise...!

Emri: stefan
Email: stefan.salca34@gmail.com
Komenti: bravo bravo

Emri: Bardha
Email: bani@outlook.com
Komenti: /

Emri: greisi
Email: greisi@beauty.com
Komenti: me vjen keq po sje ndonje gje kushedi kjo eseja mua sme pelqeu fare dhe komentet e shkruara fare kot e fare pa lidhje

Emri: ersan
Email: ersan-ademi@hotmail.com
Komenti: shkolla eshte burim i dituris


Emri: ersan
Email: ersan-ademi@hotmail.com
Komenti: shkolla eshte burim i dituris

Emri: ersan
Email: ersan_nakushtakalija@live.com
Komenti: Tema:Shkolla eshte burim i dituris

Emri: sara
Email: sara_memeti@live.com
Komenti:

Emri: Arbresha
Email: Arbresha_resha@hotmail.com
Komenti: Per mua,te gjitha komentet qe I kan shkruar keta torollaket,jan te keqijn.dhe mendoj se vetem I imi eshte me I miri.sepse ata budallenjt nuk kan ditur se si te shprehen .kshtuqe un jam me e mira,me e bura,me e famshja dhe e bukura Juduaa fansa un jam shkrimtare e mir dhe e bukur,a po jooo??!7

Emri: Hilja
Email: Hilja_lila@live.com
Komenti: Hfgicd

Emri: Arbresha
Email: Arbresha_resha@hotmail.com
Komenti: Per mua,te gjitha komentet qe I kan shkruar keta torollaket,jan te keqijn.dhe mendoj se vetem I imi eshte me I miri.sepse ata budallenjt nuk kan ditur se si te shprehen .kshtuqe un jam me e mira,me e bura,me e famshja dhe e bukura Juduaa fansa un jam shkrimtare e mir dhe e bukur,a po jooo??!7

Emri: Shkurta
Email: Shkurta_rita@live.com
Komenti: Shkolla ime ti je nder qellimet me te rendesishme.Ne shkoll,i kam kaluar momentet me te bukura te jetes time.un gjithmon kam kaluar me pesa.pet te folur per tu ,ka shum fjal.prandaj nuk shkriajt shum.je ma e mira shkolla ime yr hdhdh sa jsjdcjdjdhfhd

Emri: Vlera
Email: Vlera_tina@hotmail.com
Komenti: Shkolla ime Ti me mesove gjithqka,nga ti u mesova se si te shkruaj e te lexoj.Tani,fale teje,do te arrij shum.Dhe e di se shkolla ,do te me qoj ne nje te ardhe,rrug,dhe jett te gjet.

Emri: Vlera
Email: Vlera_tina@hotmail.com
Komenti: Shkolla ime me e miraaa

Emri: erblin
Email: bini_kosovo@hotmail.com
Komenti: mua me pelqeu shum por a mund ta shkruani nje ese si e mendoj shkollen bashkehore


Emri: Swag_Ajnur
Email: didi_ila@hotmail.com
Komenti: Mundet edhe me mir.

Emri: lina
Email: linatrendelina@live.com
Komenti: good

Emri: leorita
Email: leorita@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: leorita
Email: leorita_1@hotmail.com
Komenti: shum e mir

Emri: amra nesimi
Email: armin-nesimi@hotmail.com
Komenti: shkolla eshte gjithcka ne jete tende te mos ishte shkolla nuk do te ishim me edukate apo me sjellje ♥ duhet te mseojme dhe te ja dime vleren shkolles♥kur i hodhem hapat e para nuk dishim asnje gje por me ndihem e mesuesve mesuam plot gjera nese ne behemi mesues doktor ose dicka tjeter falmnderimi i takon shkolles dhe mesuesve ♥ te dua moj shkolle se ti me dhe dituri je me 5 shkronja por per mua ke vlere me te madhe ne jete

Emri: Medina
Email: medina_dina22@hotmail.com
Komenti: Më pëlqeu shum eseja jote

Emri: tina
Email: tina _tina @hotmail.com
Komenti: hejj judua shkollaime e shtrenjt edhe une ne to banka mesova shkirmin shkronjat e pra kur erdha me hapat qe kisha iaha e paditur unee dhe pastaj u mesova por gjeta edhe shoqeni te verteta qe pata besim ne disa shoqe tash jemi se bashkuedhedo te jemi gjithmone por nuk do ta harroj shkollen tme te dashur ajo eshte shkolla qe gjeta shoqenin dhe judua shkolla ime e dashur

Emri: adelina
Email: adelina _krasniqi@live.com
Komenti: kete e kan shhhhenu shu bukur por eshte e verte qe shkolla eshte e shtrenjt

Emri: fitore
Email: fitore_plakaj@hotmail.com
Komenti: shkolla eshte burim i diturise..

Emri: aleks
Email: DRFTIA000558@UAMD.EDU.AL
Komenti:


Emri: jasin
Email: jasin_pz@hotmail.com
Komenti: shume e bukur eseja

Emri: flurim
Email: afrimpeci@live.com
Komenti: shummm e bukur esea :*

Emri: dona
Email: arlindi90@hotmail.com
Komenti: pak me me lirizem dhe ndjenje do ishte me e bukur

Emri: valerjana
Email: ermal_tafoshi@hotmail.de
Komenti:

Emri: valerjana
Email: ermal_tafoshi@hotmail.de
Komenti:

Emri: valerjana
Email: ermal_tafoshi@hotmail.de
Komenti: shume e bukur ese-ja ime/

Emri: valerjana
Email: ermal_tafoshi@hotmail.de
Komenti: kjo ese e imja ka nje vlere shume te madhe sepse ben fjale per shkollen



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com