Data e postimit: 2013-06-01 14:08:45
Lexime: 9375
kur vjen 1 qeshori
Autori: anjezzaa balidemaj
Lloji: Hartim
Tema: 1 qeshori
Shkolla: xhafer nikocevic
Klasa: 4
Qyteti: martinaj
E-mail: Email eshte i fshehur!


kur vjen 1 qeshori.
zemra me gufon
se eshte festa ime.
se eshte festa jone.

me shoket e shoqet,
lozim e kendojme.
prinder e mesues,
bashke me ne festojne.

dhe trumcaket ciu ciu,
ne ajer lodrojne.
gezuar o femije,
me gjithe zemer na urojne.

dhe capkenia ketrushe,
per te na uruar festen,
po na sjell lule fushe.

ja na erdhi 1 qeshori,
c na gezon kraharori,
celin lulet plot hare,
midis tyre lule ne.

Vepra te ngjashme
Autori: menal shabani sejhan shabani · Lloji: Hartim · Tema: ti respektojme dhe ti duam prinderit !!!!!!!!
Prinderit janë dashuria , pasuria , buzeqeshja ,kenaqesia jonë e parë . Sa sakrificat na i kanë bërë.Sa të mirat na i kanë bërë.Sa shpirtin e pasur na i kanë bërë.Ato nuk kanë pasur njeri tjetër përvec neve,fëmijëve.Lulëzuam ne nga gë...
Autori: Arlind · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve. Lulet celin plot.Ato kane ere të mir.Nuk ben ftohtë dhe ka plot rreze Dielli.Ne kënaqemi duke luajtur në park mes natyrës.Shpesh bëjmë kurora me lule.Nuk mër...
Autori: Besart Lamallari · Lloji: Hartim · Tema: 28 nentori
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë. Kj...
Autori: Fiona Ajrullaj · Lloji: Hartim · Tema: Nente vjet kaluam bashke
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdh...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Arsimi dritë e pashuar
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi do të rrezikonte zhdukjen me asimilim. Duke përqafuar të huajën e duke harruar atë të tijën. Mes vitesh, dekadash, shekujsh, kombi shqiptar ka qenë...
Autori: Zara · Lloji: Hartim · Tema: "nena"
Kur linda ishe ti ajo qe me mbajte ne krah per here te pare,me aromen tende filloi jeta ime.Ti me bukurin tende te embel me ke veshur,me ke zhveshur,me ke lare dhe nuk je lodhur aspak,ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe k...
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: Hdhhd · Lloji: Hartim · Tema: Vsbsnjd
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...
Autori: Kanarina Tulla · Lloji: Hartim · Tema: Miqesia
FRIENDSHIP E KEMI DEGJUAR SHPESHE HERE NE TV INTERNET INSTAGRAM DHE SHUME RRJETE TE TJERA SOCOALE, POR CFARE DO TE THOTE KUPTIMI I KESAJ FJALE NE TE VERTETE . UNE E ADHUROJ TE FLASE DHE SIDOMOS TE SHKRUAJ PER PRBOBLEMET E SHOQERISE DHE MENYREN E ZGJITHJ...
Autori: Blendi Bajraktari · Lloji: Hartim · Tema: Atdheu
Fjala atdhe fjale kaq e mire e shenjte e paharrueshme.Ketu u lind memedheu ne atdhe beme gjithqka u lindem u rritem vetem e vetem per herote tone.SKENDERBE,ISMAIL,ketu na bete vendin te shenjte te cmueshem.Atdheu im vend qe s'shitet kurre s'vendesohet.ATD...
Autori: Antonela Tafilaj · Lloji: Hartim · Tema: Universi
Ne kupen qiellore te nates yjet duken te fiksuara ne vendet e tyre, ato rrotullohen ne qiell ne menyre kaq te pa ndryshueshme sa ne kohet e lashta perdoreshin per te matur kohen. Megjithate planetet jane ndryshe, jane me enigmatike. Ato rreshjasin ngadale...
Autori: Redon Tateshi klasa e VI - Struge · Lloji: Hartim · Tema: 22 Nentori - Dita e Alfabetit
Gjuha jone gjuhe bilbilash Gjuha jone eshte e bukur,eshte bujare,e lashte sa vet jeta dhe e shtrenjte sa drita. Gjuha shqipe eshte si pranvera, me lule plot ngjyra, me rreze dielli, me cicerima zogjesh dhe me kenege te gezuara te fe...
Autori: Imelda · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nene, ky emer kaq hyjnor, te cilit te gjithe ne duhet t'ia dime vleren. Nena eshte i vetmi person qe nuk do te deshironte asnjehere te na shihte te merzitur, pasi nje pike loti e jona eshte nje plage ne zemren e saj. Ajo eshte kujdesur per ne qe te porsal...
Autori: Aja ema · Lloji: Hartim · Tema: Lemza
Nje dite kur isha ne shtepi dhe po shikoja televizor me zuri lemza.Ndihesha shume e stresuar sepse nuk dija si ta ndaloja.Ajo zgjati perreth dy ore.Provova cdo menyre qe dija per ndalimin e saj por asgje nuk funksionoi,kur papritmas tek dera e shtepise si...




Komentet e fundit!

Emri: era istrefi
Email: ers_istrefi@rene.com
Komenti:

Emri: anjezzaa balidemaj
Email: anjezzaa@hotmail.com
Komenti: ti u bone me me mesua mua a

Emri: anjezzaa balidemaj
Email: anjezzaa@hotmail.com
Komenti: jo

Emri: kritika
Email: kritizer@hotmail.com
Komenti: Anjezzaa kete e ke kopiuar



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com