Data e postimit: 2013-05-08 18:56:26
Lexime: 50085 |
Ishte e martë . Kur hymë brenda në shkollë drejtori po na priste pak me lart aty tek shkallet të na jepte një lajm të mirë .Ai na tha se ishim zgjedhur shkolla më e mirë e vitit dhe si shpërblim kishim një udhëtim në perëndim , në Turqi ...
|
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjte qe ftuturonin nga nje strehe ne tjetren, zerat e femijeve etj. Mendova te kaloja nje dite ne pyll. Mengjesi ishte i kthjellet dhe i ndricuar nga rrezet e...
|
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te conin drejt nje vorbulle tanime te pashmangshme.Nje ere e lehte peshperiste ne dritaret e qytetit ,te cilat hapeshin e mbylleshin athua se bisedonin me te.Nje...
|
Ai Sy...
Noshta dicka e re apo thjeshte nje ndryshim i vogel i rutines tone , na ben qe te nisim nje kapitull te ri. Heren e pare ,qe shkela ne ate porte te re ,por qe per mua ishte gjigande,isha thjeshte nje nxenese ,qe dukesha si nje loder ne pa...
|
PETRELA…
Vetem 10 km larg Tiranes te ndajne nga Petrela.Historia e saj daton vite me pare.Ndonese eshte ne periferi te Tiranes ajo eshte nje vend mjaft I populluar dhe I modernizuar.Duket sikur Parisi ka ardhur per tu vendosur ne Shqiperi.Por,duke mos ...
|
Sa te bukur jane liqenet!!
Ne te jetojne qindra e mijera kafshe ujore. Ne te shihet pasqyrimi i jetes..Buze liqenit shetisin njerzit dhe marrin fryme lirisht. Freskia e ujit gjate veses se mengjesit te ben te ndihesh mire e te frymzon per te ardhemen. A...
|
Ne te gjitha shoqerite dhe kulturat prinderit ju deshirojne femijeve ardhemeri te mire.Prinderit duan qe ti rrisin dhe ti edukojne ne njerez te denjte e te dobishem per familjen farefisin dhe shoqerine.Ne llojshmeri kulturore ne bote egzistojne edhe mendi...
|
Pershkrimi objektiv:
Kerol eshte nje vajze rreth te 15-tave. Eshte 173 cm e gjate dhe teper elegante. Ka floke ngjyre geshtenje e me onde dhe sy jeshil, nje hunde te rregullt e te drejte, dhembe te bardhe e lekure te paster, eshte teper e mbyllur ne vetv...
|
Kush jam une ?
Kush jam une ,jam ajo qe dua paqen dashurin kumonikimin mes njerzve etj.
Une jam Bleona Aliqku jam nga Kosova nga qyteza e Skenderajt jetoj 3 km nga kjo qytez ne fshatin e bukur qe quhet LLausha kurse mesimet i zhvilloj ne shkollen fillor...
|
Para se të këndosh vajto
Para se të vajtosh këndo
|
-ne traditen e malesorit ishte thirrja"O perendi,o zot".Duke u shkeputur nga kjo tradite,autori thote se thirrja:"Miser,miser!"eshte lutja qe bjeshket i ka bere altare te misrit.Dhe ndodh pikerisht keshtu sepse ajo therime e vogel e verdhe eshte burim i...
|
I. Pershkrimi objektiv
Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare “Edith Durham”. Ajo eshte pesembedhjete vjece. Eshte e gjate rreth 175 cm dhe eshte elegante. Ka floke te zinje dhe te gjate me onde. Syte e saj jane ne ngjyre ge...
|
Big Brother Albania eshte nje reallity show ku nxjerr ne pah karaktere te ndryshme,zhvillon debate nga me te ndryshme,i perball konkurentet perballe shume sfidave dhe sprovave te ndryshme qe ata te jene te afte t'i perballojne dhe kjo gje shikohet nga nje...
|
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer detit ose liqenit.Aty ndien nje kenaqesi te paperseritshme.Dielli qe reflekton mbi liqen e ngjyra e qielli dhe e ujit merr portokalline e embel e cila ta ...
|