Data e postimit: 2013-04-20 16:36:38
Lexime: 9806
Ese:Shpirti im
Autori: Albiona Aliqku
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Gjyshja
Shkolla: Shaban Jashari
Klasa: 5/1
Qyteti: Skenderaj /Kosov
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ese:Shpirti im.
Shpirti im shkoi ne amshim domethene gjyshja ime.E kujtoj me mall e me dhimbje e me lot ne sy gjyshen time , ajo ishte si bleta puntore ,si flutura punonte lehte.Ajo shkoi , por do te mbetet gjithnje ne mendjen time e ne zemren time ne shpirtin tim ajo shkoi por ma su kthye kurre , por jo se ajo ende jeton , ajo la nje familje me vlera morale.Une qe kur u linda kalova femijerine me te zakonisht me thoshte”Hajde vajza ime kur flija, fli fli zakonisht me te edhe shkoja qdo kund.Une si femije i vogel gjyshen do ta mbaje ne zemer dhe qdo qast do te mendoj per te.Ti ishe heroin e kesaj familje dhe do te jesh gjithmon.

Vepra te ngjashme
Autori: Arbanna · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vjeshe
Vjeshta eshe stina me adhurueshme per mua qdo gje ne te shendrrite.me pelqejne ditet me diellin qe rezonanembane me ngjyren e kuqrremt qe gjendet ne qielline adhurueshem.. Parqet jane vendete qetesise ,jane me te bukura gjat kesaj stine gjdo kend i t...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.-Henry Ward Becheer
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdorur para shume vitesh dhe sot nuk bejne asgje tjeter pervecse shprehin realitetin. Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore. -Hen...
Autori: Megi Hasanllari · Lloji: Ese vleresuese · Tema: uAtdhey
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
Autori: Paola · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vlera e Nenes
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume.Kur goja ime pershperit fjalen "mami",zemra ime mbushet me gezim.Mami eshte gjithcka per mua.Eshte universi im e cdo gje tjeter qe mund te ekzistoje ne ket...
Autori: GertaBatusha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Gezuar Arta!
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakten do mundohesha!Kaloj ore e ore te tera me ty dhe gjithcka me duket e bukur dhe pa djallezi ashtu sic je dhe ti vet nje engjell.Tokes i mungonte ky engjel...
Autori: Paola Qoku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 28 Nentori
Erdhi perseri kjo dit qe me zor e kam prit.Erdhi kjo dit si lulja qe qel ne pranvere.Nuk edi pse me vjen cudi?Qe kete dite ta quaj dita kuq e zi? Te gjithe te veshur kuq e zi,shikojne Flamurin me shume kenaqesi,dashuri dhe krenari. Ishte ai Ismail Qemal...
Autori: enxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: babai
I dashur baba Ti je i pari qe me mbajte ne krah kur linda.Ti je i pari qe me mesoi bicikleten.Ti me ndihmon te ngrihem kur rrezohem dhe te ulem kur ngrihem.Ti je gjithnje aty per mua.ti je gjeja me e shtrenjte per mua.E di qe ndonjehere gaboj apo nuk sil...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nje familje e madhe
Te jesh dhe te quhesh shqiptar jane ndere te cilat ia vlen te te perkasin ne kete jete.Te jesh pjese e nje kombi ku paraardhesit tane derdhen gjak,ku nenat derdhen lotin, e ku femijet u bene burra per te mbijetuar.Jam I vecante sepse vendin tim e karakte...
Autori: Armela Stafsulaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Miqesia
Miqësia,sapo përmendim këtë fjalë ,na vjen ndërmend rrethi ynë shoqëror.Miqësia është një nga gjërat me te bukura që i ndodh ne jetë një njeriu.Te krijosh miqësi me dikë është një gjë shumë e bukur ,por jo diçka e lehtë.Duhet te k...
Autori: Emira Buçi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Thesari i çmuar i fshehur në një ishull te braktisur"
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë që e humb.Familja bëhet fjalë,e shtrejnta në këtë botë por për disa është fshehur se e ka humbur për qëllim të kotë.Nga zoti u krijove,e nga ...
Autori: Edison Tahiraj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dita e nenes
8 Marsi eshte dita e nenes. Ne çdo vit e festojme 8Marsin. Per rruzullin tokesor kjo dite eshte vetem muaji mars por per popullin dhe te gjitha trojet shqipetare eshte dhe do jete DITA ME E RENDEDISHME "8 MARSI DITA E NENES". ME RESPEKT TE MADH EDISON...
Autori: Uinda Kapaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Madheshtia e figures se Skenderbeut.
Me kerkuan te krijoja nje ese per Gjergj Kastriot Skenderbeun. Nuk mund ta pershkruaj me fjale emocionin qe ndjeva ne ato momente. Ndihesha e privilegjuar qe do te kishe mundesine te shkruaja per simbolin dhe krenarine e kombit shqiptar. Ndersa tani hesh...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Muzika eshte feja ime
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e degjon per here te pare e kupton se muzika eshte vertet e rendesishme.Nuk ka absolutisht lidhje me fene,por eshte thene ne menyre simbolike kur dikush tho...
Autori: LunaBeta · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu im
Atdhe eshte fjala qe me sjell menjehere ndermend vendlindjen time te bukur. Edhe pse jetoj ne Shqiperi e di se atdheu im eshte Italia. Vendi ku kam mesuar te flas dhe te hedh hapat e para drejt nje te ardhmje te gjate. Edhe nese udbetoj jashte atdheut tim...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com