Data e postimit: 2013-04-18 20:43:15
Lexime: 25812
Evropa dhe ne
Autori: Rina Cakrani
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: evropa,shoqeria,shqiptaret
Shkolla: Internacional
Klasa: X
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!


Evropa.Sa herë që e dëgjoj këtë emër,në mendje më vijnë rrugët e Milanos,kulla Eiffel në Paris,autobusët e kuq të Londrës,dhe kështjella mbretërore e Madridit.Një kontinent I cili gjatë mijëra vjetëve,ka përjetuar lindjen dhe zhvillimin e qytetërimeve që I kanë dhënë këtë shkëlqim dhe prestigj që ajo gëzon sot.Por s’janë historia e saj e madhërishme dhe pasuritë e saj ndërkombetare që e bëjnë kontinentin e vjetër kaq të veçantë dhe të ëndërruar.
Sot Europa është vendi I kapitalizmit dhe meritokracisë.Është vendi ku unë dhe bashkëmoshatarët e mi do të dëshironim të studionim apo edhe të jetonim.Por Europa është edhe synimi I gjithë popujve që nuk janë bashkuar ende politikisht në gjirin e saj.Për mua personalisht,Europa është zbulimi I diçkaje të re e më të mirë,diçkaje që do I sillte ndryshim shumë të madh jetës time.Unë jetoj në një vend ku të ardhurat dhe mundësitë për jetën janë te pakta dhe ku këndvështrimi që ka shoqëria shqiptare për aspekte të ndryshme,ndryshon shumë nga këndvështrimi evropian.Shoqëria perëndimore europiane ushqehet me vlera morale dhe I kushton shumë vëmendje brezit të ri.Ajo inkurajon të rinjtë dhe u krijon atyre kushte sa më të mira për jetën dhe u jep mundësi që ata të zgjedhin rrugën e tyre.Kontrasti që ekziston midis realitetit evropian dhe atij shqiptar është shumë I madh.Në vendin tonë,nuk ekziston ende meritokracia(ku çdokush merr atë që meriton).Madje ata që punojnë e përpiqen më shumë nuk shpërblehen për mundimin e tyre.Brezi I ri pothuajse nuk I njeh vlerat morale,por kapet pas gjërave sipërfaqësore e pa vlerë,dhe nuk përfshihen as në projekte apo evenimente në të mirë të një çështjeje sociale.
Të rinjtë shpesh-herë studiojnë për diçka që nuk u pëlqen,dhe pasi marrin një diplomë,përfundojnë duke bërë një punë që nuk u pëlqen dhe që nuk jep rezultat.Përkundrazi,në vendet evropiane e vërteta është krejt ndryshe.Çdokush merret me atë që ka pasion dhe rezultatet janë të larta.Shpesh herë edhe une ndihem në siklet sepse kur më pyesin se çfarë dua të bëhem,nuk dua ta them nga frika e paragjykimit,sepse fatkeqësisht vetem tre apo katër degë janë ‘të rëndësishme’ dhe po zgjodhe diçka tjetër je një ‘dështak’.Kjo do të thotë se une nuk ndihem e lirë të shpreh dëshirat e mia.
Një arsye tjetër përse më pëlqen Evropa dhe do të doja të jetoja në një vend perëndimor,është sepse në shoqërinë evropiane çdokush e ndërton jetën e vetë ashtu siç dëshiron dhe nuk ka frikë se mos paragjykohet nga të tjerë.Liria është një gjë thelbësore,sidomos liria e të shprehurit të vetvetes,dhe shoqëri më të përparuara se ajo shqiptare e kanë këtë parim si bazën e tyre.
Duke folur nga ana politike,është e vërtetë se qeveria jonë dëshiron shumë që vendi ynë të integrohet politikisht në Europë,por mendoj se nëse e kërkon këtë gjë me kaq ngulm,atëherë duhet të edukojë brezin e ri me vlera evropiane dhe t’u japi atyre mundësinë që të njihen me një botë që është krejt e ndryshme nga e jona.
Evropa.Fuqia më e madhe politike dhe kontinenti me mundësitë më të mira për jetën dhe për edukimin.Vendi që është synimi im dhe I shumë të tjerëve,vendi që do të na japë mundësinë neve që të plotësohemi si nga ana mësimore-edukative apo profesionale,por edhe si individë.Një vend që tani për tani mbetet vetëm një ëndërr.

Vepra te ngjashme
Autori: lilis_px · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pasojat e vullkanit
Nje pamje permes se ciles tregohet nje grua e gurezuar mes hirit dhe llaves se vullkanit Vezuv tregon vuajtjen dhe fundin e saj te trishtueshem.Nje mendim qe me vjen ndermend eshte se sa shume njerez si ajo grua kane patur te njejtin fat.Shume njerez dety...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Diktatura
LIRIA E INDIVIDIT NE KOHEN E DIKTATURES Dilni ne rruge dhe therrisni me sa ze keni. Ju ndalon njeri? Jo. Shko thuajini mesuesit qe nuk ju pelqen teksti. Ju shan je? Jo. Thuajini policit aty afer se jeton ne nje shtet koti. Do te te beje gje? Jo… Per k...
Autori: anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nje kujtim
Ne mengjesin e se dieles nje ere e leht me zgjoi pash dritarja qe ishte e hapur ,u nisa drejt saj dhe aty pash nje ditar dhe nje stilolaps.hapa ditarin dhe aty shkruhej ''DITARI I HARRUAR''.Aty lexova shume kujtime,endrra dhe deshira te cilat dalengadale ...
Autori: Xhoeda Lluka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nje nxenes, nje mesues dhe nje laps mund te ndryshojne boten
Bota eshte nje vend i madh i cili ka hapesire per ndyshime shume te medha.Secili nga ne eshte pjese e kesaj bote , prandaj duhet te kondribojme sadopak per ta ndryshuar ate , qofte vetem me nje laps e nje leter te shkruajme dicka ndergjegjesuese.Mesuesi...
Autori: I.HYSENAJ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pasqyra
PASQYRA Për njeriun e sotëm,i cili është mësuar qe ta shohe imazhin e tij në kamera,fotografi dhe televizion,është shumë e vështire që të mendojë se si mund të bëhej më parë pa të. Duke e parë veten në pasqyrë secili prej nesh ...
Autori: Lirije Jerliu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo lloj dhe qfardo lloj gjeje qe na sjell fati yne.Sa dhimbje mund te nxeje shpirti yne?Kur humbim personat me te dashur ne PIKELLOHEMI...Per kete vuajn njerzit,...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Grate qe konsiderohen si kukulla ne duart e burrit te tyre.
Gruaja,nje qenie njerezore,nje nene e palodhshme dhe nje shoqe jete.Nje person qe te drejtat e saj nuk kane gjetur zbatim ne jeten e perditshme.Nje person qe gjendet e ofenduar akoma edhe perballe familjes se saj.Nje person,qe ne kete rast kerkon ngrohtes...
Autori: Edmond Dema · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria per nenen
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten prej teje mesova se qka do te thote jeta nene shpirti im bukuria e dynjas nene ime me ate buzqeshje qe me shuan hidherimet inatet dhe nese jam i semur me bu...
Autori: xxx · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ...
Gjdo njeri gabon dhe pendohet por, thon se njeru mëson nga gabimet. Po jeriu mëson nga gabimet por nuk mund ti harroj ato,gjëja me e mir esht te mos ndihesh i\e penduar. Njeriu ec me kohen mësohet nga shum sfida qe jeta ka per ju. Sfidohuni mësohuni ...
Autori: nida · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: jetojme te dy ne nje qytet
Me lotët e zemrës e laga letrën e parë dhe të vetme për Ty! Gjatë, shumë gjatë e barta në xhepin tim të këmishës, aty afër zemrës e cila vuante për ty. Më dukej se ishe ti aty, brenda në letër, aty afër zemrës sime!! ...
Autori: Rei Rei · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dëshira më e madhe në jetë
Kur jemi para pasqyres shohim shembellimin tone , por nese ndoghemi para pasqyres se deshirave do te shohim deshirat tona.Cdokush do te donte ta kishte nje te tille.Deshira me e madhe e jetes time,do te ishte te shihja te ardhmen time.Do doja te shihja ve...
Autori: Dori · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Familja
Familja është thesari i jetës tonë! Familja ka gjanat e veta personale. Pa familje nuk ka as edhe jetë. Familja të shton jetën,familja të jep emrin njeri!Një njeri në familjen tonë është së tepermi i çmuar Me një fjalë familja ka ven...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Ne jete njeriu lind, jeton e me pas vjen edhe fundi i tij kur ai vdes dhe sigurisht pason breza te tere pas vetes. Ai kalon shume periudha e ngjarje te ndryshme gjate gjithe jetes. Si cdo qenie tjeter e gjalle, lind dhe ne fillim e gjithe dashuria dhe vem...
Autori: eris · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pushimet
beni ecen vet esht nje veper shum e mir flet per nje djal te cilin mamaja e ti se len te dal kurr vet askund mirpo nje dit xhaxhi i benit vjen nga fshati dhe e merr benin me veti atje ne fshat beni meson gjithqka mandej edhe te dal vet




Komentet e fundit!

Emri: nora
Email: nn714634@gmail.com
Komenti: mireeeeee-gooooodddd

Emri: rich gang
Email: rich.gang@gmail.com
Komenti: me pelqen eseja/

Emri: arsi
Email: arsidahasaj@yahoo.com
Komenti: ese me shume informacion te duhur

Emri: arsida
Email: arsidahasaj@yahoo.com
Komenti: mesuesja e qytetarise e pelqeu shume esene qe kusha kopjuar nga faqja juaj

Emri: ina
Email: katerinabardhaj@gmail.com
Komenti: Nje mberkulli.......

Emri: desa
Email: leo_didi@live.it
Komenti: une kisha per dsh nje ese informuese per zonen ku banojme por kjo ese me dha frymezim per te bere nje ese mjaft te mirestrukturuar sepse zysha jone e letersise eshte mjaft e veshtire... Thnx Rina !

Emri: Tea
Email: manushaqemusa@gmail.com
Komenti: e ke qare por a mundte me besh nje ese me kete teme Evropa shtepia jone e perbashket/

Emri: rina
Email: rina@yahoo.com
Komenti: vete e ke be

Emri: Albion Pipa
Email: ALbionvlore@gmail.com
Komenti: un kerkoj detyrat e letersise berthame dhe ca me del para .....Rina qe ben ese neper faqe dhe erditi.... ca dite

Emri: avushi
Email: ujku-tigri@outlook.com
Komenti: kete ese e kam ber un dhe e keni kopjuar nga adressa ime e fb X_x.Ose nga nje vlonjat per te cilin e kam ber kete ese


Emri: erdit
Email: erdit.mullaj@gmail.com
Komenti: Nje big up per Rinen !

Emri: jgk
Email: kejsi008@yahoo.com
Komenti: uuuua u

Emri: dona
Email: jack-dafy@hotmail.com
Komenti: good very good



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com