Data e postimit: 2013-04-06 23:11:20
Lexime: 7135 |
LIBRI MIKU I JETES TIME!
Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time.
Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
|
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve.
Lulet celin plot.Ato kane ere të mir.Nuk ben ftohtë dhe ka plot rreze Dielli.Ne kënaqemi duke luajtur në park mes natyrës.Shpesh bëjmë kurora me lule.Nuk mër...
|
kush jeton ne kurbet
kalon jeten me siklet
sado pare me fitu
s'kalohet jeta pa njerezit e tu.
Vendi jot po vendi jot,
sadopak e do shume,
ke mundesi me jetu,
kurre mos qofte me e harru.
kam jetu vet ne kurbet
por isha e vogel,nuk kuptoja
por...
|
nena eshte njeriu me i vecant te cilin ne kemi prandaj sot mora lapsin dhe po shkruaj disa reshta per ta shprehur dashurin ndaj nenes. Nena eshte engjulli mbrojte eshte ajo cenje e vecant ce asnjher ste haron. Jeton ne kete bot por mendja she zemra e saj ...
|
nje flamur i kuq
qe lehte valon,
eshte ngjyre e kuqe
qe shqiperine e simbolizon.
dhe ajo ngjyre e kuqe
eshte gjaku i shume trimave.
dhe simboli i lirise
ja ky eshte flamuri i shqiperise.
po me 28 nentor te vitit 1912
Ismail Qemaili ngriti fl...
|
Si gjithë kombet qe kane festat e tyre edhe ne kombi shqipetar kemi dy festat e cmuara: 28 dhe 22 NENTORI.
28 NENTORI është nje nder festat me te vlefshme per te gjithe shqiptaret ane e mbane botes.
Kjo feste as nuk eshte e dhuruar,e as nuk eshte e f...
|
Koha e sotme. A nuk eshte e keqe?E keqe si erresira e disa zemrave , si ligesia e disa mendjeve.Koha na ka bere keshtu. Te gjesh dike qe te mbeshtetesh eshte si te gjesh nje fije drite mbi terr. Nuk mund te gjesh nje shpatull ku te nxjerresh dhimbjen ,sep...
|
Nena ime sa te dua .. je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne qdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gjakun tend per 9 muaj rresht ... je ti ajo qe naten e bere dite per mua dhe nuk je lodhur fare me punen tende si NENE..... Nuk di si te te falenderohem jee...
|
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
|
|
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qytetin antik, Butrintin. U beme gati per udhetim dhe u nisem me makine.
Rruga pergjate vijes bregdetare ishte mahnitese, por te linte disi pershtypje te ke...
|
Nje lot qe te pikon...kur ti lendohesh...kur je e gezuar...kur nuk ndihesh mire..dhe gjithcka tjeter,nje person qe te do ty vertet do ti dhimbte zemra kur ti lendoheshe...dhe do ti rrifte aq fort kur ti ishe i lumtur...Ai eshte personi qe te do vertet...
|
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka eshte ndryshe,nuk e din se c'te mungon e c'te duhet.Te jesh larg atdheut nuk ehste me sikur sic ishte ne vendelindje,na merr malli per shoket,miqet dhe gjith...
|
Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap bente ateher si per cudi ngjasonte me diten e sotme.
U fut ne jeten diten time me nje shpejtesi marramendese dhe e ktheu veten e tij ne spektrin e mendimeve...
|